En voi olla hymyilemättä. Miehelleni on tärkeää pitää huolta minusta ja vauvastamme. Mies lähtee keittiöön ja alkaa laittaa ruokaa.
En voi olla hymyilemättä. Miehelleni on tärkeää pitää huolta minusta ja vauvastamme. Mies lähtee keittiöön ja alkaa laittaa ruokaa. Kuulen kattilan kolinan ja mausteiden rapinan, ja pian tuoksut leviävät koko asuntoon. Hän valmistaa lempiruokaani pastaa, jossa on tuoreita kasviksia ja kermakastiketta.
Kun ruoka on valmista, hän tulee takaisin ja katsoo minua tyytyväisenä. Hän tarjoilee lautasen ja istuu viereeni. "Syö ja nauti. Sinun tarvitsee nyt syödä hyvin."
Katselen häntä, ja sydämessäni on lämpöä. Hän ei vain huolehtinut minusta, vaan hän oli myös innostunut tulevasta vanhemmuudestamme. Juttelemme vauvan nimestä ja unelmista, jotka liittyvät perheeseemme. Hänen innostuksensa tarttuu minuun, ja yhtäkkiä tunnen oloni erittäin onnelliseksi ja odottavaiseksi.
Ruokailun jälkeen hän siivoaa pöydän ja ottaa minut kädestä kiinni. "Tule, mennään ulos hetkeksi. Haluan käydä kävelyllä kanssasi."
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Tulisin hulluksi, jos minulle tyrkytettäisiin kermakastiketta ja pastaa. Eikö miehesi pelkää sinun lihovan?
Noh noh
Loppuu hyysääminen kun mies saa DNA näytteet:d
Mikään suhde ei nykyään kestä pitkään joten nauti nyt vielä kun on mahdollista mutta pian mies kyllästyy lapsiarkeen ja sitten se haluaa alkaa elää nuoruutta uudelleen.
Kuulostaa ällöttävältä Harlequenilta, mutta juuri tuollaista meilläkin on. Ainakin tänään. Rakastan miestäni kovasti ja oletan, että hänkin minua, kun pitää minusta niin hyvää huolta.
Vielä sekin isäukko väsyy ja saat piankin valmistaa itse ruokasi.
Noin alkaa joko romanttinen hömppäkirjallisuus tai dekkari. :D
Kuulostaa AI:n tuottamalta sadulta.
Onko kuvaelma aloittajan unelma? Ei se todeksi muutu tänne kirjoittamalla.
Ok. Kerro sitten kun se menee vessaan, ulos, parvekkeelle, olohuoneeseen tai nukkumaan.
Jäämme odottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa AI:n tuottamalta sadulta.
"Kirjoita romanttinen lyhyt kertomus, täytyy sisältää sanat vauva, pasta ja kermakastike" 😂
Kyllä se ero siellä tulevaisuudessa siintää vielä.
Fabio kirjan kanteen ehdottomasti
Sitten heräsit päiväunilta kun ukko tuli kapakasta kiroillen ja kaatui eteisen lattialle kännipäissään sammuen siihen. Päätit jättää sen sian!
Naisista pitääkin huolehtia, ovat kuin lapsia.
Tulisin hulluksi, jos minulle tyrkytettäisiin kermakastiketta ja pastaa. Eikö miehesi pelkää sinun lihovan?