Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joille mitta täyttyi perhe elämästä jo uusioperheen myötä?

Vierailija
05.08.2024 |

Itse jouduin 27 vuotiaana tilanteeseen, missä nyt jo ex miesystävällä oli 3 alle esikouluikäistä lasta. Tämä ex valjasti minut hyvin nopeasti näiden lasten "lapsenvahdiksi". Näin jälkikäteen olen ymmärtänyt kuinka väärin se oli minua kohtaan. N.40 vuotiaana mies alkoi olla täysin poissaoleva kaikin tavoin. Siis käytännössä ei enää viihtynyt kanssani ollenkaan. Minäkin olin kyllästynyt kaikkeen ja haaveet omista lapsista olin haudannut jo kauan sitten. Ero oli väistämätön ja ymmärsin, että hän oli käyttänyt minua vain lastensa hoitajana, sillä itse pääsi siten todella helpolla. Kun lapset olivat sen ikäisiä, että alkoivat olla ennemmin omilla menoillaan ja vanhin muutti jo omilleen, niin mies ei enää tarvinnut minua. Olin osuuteni tehnyt. Hän ei koskaan edes kiittänyt. Kunpa voisin muuttaa menneisyyttä, niin en ikipäivänä lähtisi mukaan sellaiseen. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee. Mies ottaa kakkosvaimon ykkösvaimon lasten kaitsijaksi. Mies joka minut siitti, sanoi aikovansa tehdä näin suoraan äidilleni. Jotkut miehet siittävät myös kakkovaimonsa, joka taas on epäreilua ykkösvaimon lapsia kohtaan, jotka tulevat "potkituiksi pesästä"

Älkää naiset ikinä suostuko uusioperheisiin tai suhteisiin yh-miesten kanssa. Voitte olla varmoja myös siitä, että kun kakkosvaimo on käytetty ja heitetty ojaan, mies on tinderissä k yrpä ojossa etsimässä nyt vaimon sijaan "kumppania itselleen"

Vierailija
2/2 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu. Eiköhän tuo 3 alle kouluikäistä ole jo niin iso red flag, että ei pelkoa, että moni tuollaista olisi edes harkinnut. Itse en ainakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla