Huomenna moukarisnaiset tuo Suomelle mitallin!
Kommentit (15)
Ei tuo, menee Pupu pöksyyn ja moukari häkkiin !
Hyvä Suomen naiset, onnea kisaan.
- Artzi 69
Ei tuo. Mitalin voivat tuoda,. mutta se on ihan eri asia.
Taitaa olla toisella taas vuorossa liuta heittoja häkin seiniin kuten edellisenkin suomen enkan jälkeen ja toisen pitäisi tehdä rutka ennätysparannus ja todennäköisesti uusi suomen enkka jotta olisi mitalikannassa.
Pistesija sen sijaan lie varma.
Molemmat heittävät kolme heittoa.
Kosonen sija 9, X - 67,91 - 70,18
Tervo sija 12, X - X - X
Niin jos ei kompuroida matkalla heittopaikalle. Paareilla pois. Ja sitten on taas itkuntuhruiset silmät.
Vierailija kirjoitti:
Niin jos ei kompuroida matkalla heittopaikalle. Paareilla pois. Ja sitten on taas itkuntuhruiset silmät.
Kisakylässä saa kuitenkin varmaan savulohta.
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeasti edes saumaa?
Saumaa on niin kauan kunnes kisa ei ole ohi !
Vierailija kirjoitti:
Tervo sija 12, X - X - X
Toivottavasti ketju säilyy kisaan asti koska tämä veikkaus voi osua tosi lähelle. Valitettavasti. Itse kuitenkin uskon, että yksi pistesija saadaan eli toinen saa heittää sen kuusi kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeasti edes saumaa?
Saumaa on niin kauan kunnes kisa ei ole ohi !
Normaalia suomalaista uhoa vailla todellisuuspohjaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervo sija 12, X - X - X
Toivottavasti ketju säilyy kisaan asti koska tämä veikkaus voi osua tosi lähelle. Valitettavasti. Itse kuitenkin uskon, että yksi pistesija saadaan eli toinen saa heittää sen kuusi kertaa.
Saas nähdä miten käy. Itse olisin tyytyväinen, jos olin väärässä ja saisin pessimistin leiman ja palstan haukkumiset.
Pelasin vain yleiseen tasoon, millä suomalaiset suoriutuneet. Tervon osalta täytyy todeta, että karsinta oli hieno 'vahinko' kesän muihin kilpailuihin nähden.
Pitäisikö niille tehdä sukupuolitesti, ainakin sille toiselle?