Seksi kotona
On niin ihana olla kotona ja ajatella seksiä! Muut ihmiset on töissä ja ajattelevat töitä. Minä kotona ja ajattelen seksiä.
The Best
Kommentit (16)
Minä olen töissä ja ajattelen seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Terve heteromies ajattelee seksiä 14 kertaa tunnissa valveilla ollessaan ja mistään muusta ei näe unta.
Joten ap, mitä muuta neidolle kuuluu?
Entä kun ajattelee vain kerran? Herätessä ja ajatus loppuu vasta unen tullessa jolloin se muuttuu uneksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen töissä ja ajattelen seksiä.
WAU! Aika rohkea jäbä!
Minulla jo kotona gulle pystys
Ap! Minkälainen partneri sinulla on niissä seksiajatuksissasi? Kerro vähän lisää. Haluaisin olla jonkun miehen seksifantasioissa sillä en ainakaan tiedä olleeni kenenkään fantasioissa vaikka olen saattanut olla. Ei siis mitään paljastuksia, mutta olisi ihanaa tietää että kyllä joku mies on edes ajatellut minua. Mitä mieltä tästä naisesta alla - pitäiskö olla tatskat ja lävistykset sun muut nykyaikaiset?
https://www.vauva.fi/keskustelu/5685685/kiva-palstanainen-haluatko-olla…
Seksin haju kotona!
ihan mahtava nautinto
N35
Vierailija kirjoitti:
Seksin haju kotona!
ihan mahtava nautinto
N35
Sori, mutta mä en tykkäisi. Kotona pitää olla raikas ilma. Seksin haju on tunkkanen ja sopii paremmin vaikka joihinkin tunkkasiin hotellihuoneisiin... en ole käynyt suomalaisissa kodeissa joissa koko kämpää olisi seksinhajun (tai -tuoksun) valloittama. Voi olla että ihmisten maailmoissa on eroa - mä olen sitten jäänyt jostakin paitsi... olisko tärkeempääkin?
Kaikki ei ole kuin sinä. Minun nainen ei ajattele. Silti tekee raskaustestejä vaikka ei ole seksiä ollut. Varmaan ollut himot toisen kanssa kun alkuhuumassa ei haittaa vaikka ei ehkäsyä ollutkaan
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei ole kuin sinä. Minun nainen ei ajattele. Silti tekee raskaustestejä vaikka ei ole seksiä ollut. Varmaan ollut himot toisen kanssa kun alkuhuumassa ei haittaa vaikka ei ehkäsyä ollutkaan
Ja lisäys vielä ettei pysty silmiin katsomaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksin haju kotona!
ihan mahtava nautinto
N35
Sori, mutta mä en tykkäisi. Kotona pitää olla raikas ilma. Seksin haju on tunkkanen ja sopii paremmin vaikka joihinkin tunkkasiin hotellihuoneisiin... en ole käynyt suomalaisissa kodeissa joissa koko kämpää olisi seksinhajun (tai -tuoksun) valloittama. Voi olla että ihmisten maailmoissa on eroa - mä olen sitten jäänyt jostakin paitsi... olisko tärkeempääkin?
Se on kuitenkin erotiikan merkki ja uuden nautinnon aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksin haju kotona!
ihan mahtava nautinto
N35
Se on kuitenkin erotiikan merkki ja uuden nautinnon aloittaja
Uskon kyllä. Ihmisillä on erilaisia koteja. Ennen oli koteja jotka oli suuria huoneistoja ja ihmiset eivät hiippailleet sukkasillaan jättäen kengät eteiseen tai edes vaihtaen johonkin vierastossuihin kuten nykyään. Sellaisiin koteihin ei seksin haju kuulu muuta kuin mahdollisesti makuuhuoneeseen. Koko asunto ei ole pelkkä erotiikin tila ainakaan kaikilla ihmisillä. Sori vaan.
Hajuja niin monenlaisia! Seksin haju yks niistä parhimmista.
se on merkki seksistä
Vierailija kirjoitti:
se on merkki seksistä
Hirveitä jankuttajia palstalla. Kysyisin vielä että KENEN SEKSIN HAJU? Omasiko vai saamasi naisen? Mielestäni todella aiheellinen kysymys: asunnossa asuvan pariskunnan vai kenen tahansa seksin haju? Kenen tahansa seksin haju tuskin voi kiihottaa ketä tahansa. Vai voiko? M.O.T.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se on merkki seksistä
Hirveitä jankuttajia palstalla. Kysyisin vielä että KENEN SEKSIN HAJU? Omasiko vai saamasi naisen? Mielestäni todella aiheellinen kysymys: asunnossa asuvan pariskunnan vai kenen tahansa seksin haju? Kenen tahansa seksin haju tuskin voi kiihottaa ketä tahansa. Vai voiko? M.O.T.
Siis mitä?
Seksin haju on se mikä syntyy kun tehdään sex!
Mikä ei mene perille?
Seksin haju on oltava kotona ja se on hyvä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se on merkki seksistä
Siis mitä?
Seksin haju on se mikä syntyy kun tehdään sex!
Mikä ei mene perille?
Seksin haju on oltava kotona ja se on hyvä
HAH,HAH, HAA... HAH, HAH, HAA... Tulee muuten mieleen yksi omituinen kämppä ja sen makuuhuone... miksi mut vietiin sinne... mitä olisi siellä vieraassa makkarissa pitänyt tapahtua... nyt kun ajattelen niin tulee kyllä mieleen että ei ole mahdotonta että siellä jonkun ihmisten seksin haju oli... HUH, HUH... kaikkea sitä muistaakin... taitaa olla olemassa jotain mitä kutsutaan hajumuistiksi... entä makumuisti? entä makuhuonemuisti? Kaikkea kanssa! HAH, HAH, HAA... Viimeinen lauseesi kuulostaa kuin joltain lauseelta pyhästä Raamatusta... HAH, HAH, HAA...
Saako seksin hajua jonain spreinä? Voisit sitten spreiata koko kämpän vaikka.
Terve heteromies ajattelee seksiä 14 kertaa tunnissa valveilla ollessaan ja mistään muusta ei näe unta.
Joten ap, mitä muuta neidolle kuuluu?