Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää ihmisten menestys

Vierailija
05.08.2024 |

Harmittaa kun en ole luova, karismaattinen ja hauska kun taas muilla aina löytyy hyviä laatuja joiden avulla saavat rahaa

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit velloa itsesäälissä ja katkeroitua, tai voit tehdä parhaasi. Valintojen maailma. 

Vierailija
2/21 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot sä hyvä kuitenkin jossain, ninkuin minäkin, vaikka en ole menestyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pah, suurin osa ihmisistä on tyhmiä, muistakaa se.

Vierailija
4/21 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsitkö peräsuolen laskeumasta vai miksi et menesty?

Vierailija
5/21 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tämä sama ongelma. Kaikki kaverit on superhyviä jossain. Suurin osa pystyy helposti muuttamaan osaamistaan rahaksi ja melkein kaikilla on joku sivubisnes.

Minä olen hyvä työssäni, jota ei pysty tekemään kuin valtiolla (jeejee). Kaikessa muussa olen keskinkertainen. Se on harmi ettei keskinkertaisuutta pysty muuttamaan rahaksi.

Vierailija
6/21 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pah, suurin osa ihmisistä on tyhmiä, muistakaa se.

Tässäpä esimerkki yleistyksestä. Huomatkaa se.

Vierailija
7/21 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kadehdi sitä mitä haluat, koska et silloin ryhdy toimiin sen saavuttamiseksi, koska et halua olla heidän kaltainen. Sabotaasi kohdistuu itseen.

Vierailija
8/21 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ylipainoa ja inhoaa hoikkia, silloin ei edes halua laihduttaa jottei vaan tule hoikkien kaltaiseksi.

Jos inhoaa rikkaita, silloin ei edes halua rikkaaksi jottei vaan tule rikkaiden kaltaiseksi.

Vierailija
9/21 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on ylipainoa ja inhoaa hoikkia, silloin ei edes halua laihduttaa jottei vaan tule hoikkien kaltaiseksi.

Jos inhoaa rikkaita, silloin ei edes halua rikkaaksi jottei vaan tule rikkaiden kaltaiseksi.

Mä en ainakaan inhoa mun taitavia kavereita. Ihailen heidän töitään ja ideoitaan. Harmittaa vain että itsellä ei ole vastaavia taitoja. Haluaisin sivutuloja kuten kavereillani on, mutta millä niitä sivutuloja hankit jos kukaan ei maksa osaamisesta.

Vierailija
10/21 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä karismaattisia ja kivoja, mutta eivät kaikki halua elää julkisuudessa tai kyynärpäätaktiikalla elää.

Vierailija
11/21 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan inhoa mun taitavia kavereita. Ihailen heidän töitään ja ideoitaan. Harmittaa vain että itsellä ei ole vastaavia taitoja. Haluaisin sivutuloja kuten kavereillani on, mutta millä niitä sivutuloja hankit jos kukaan ei maksa osaamisesta.

Ajan ja rahan toisistaan irti kytkeminen on silloin ensisijalla. Toisin sanoen, et vaihda aikaasi rahaan vaan ideasi rahaan. Luovuutta on myös sellaista jossa 2 ideaa yhdistetään niin että se ratkaisee mahdollisimman monta ongelmaa. Rupea ensin leikkimään mielikuvituksellasi vaikka uudissanoin: Fork+spoon=spork, lusikka-haarukka. Vampire+pirate=vampirate. 

Vierailija
12/21 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajan ja rahan toisistaan irti kytkeminen on silloin ensisijalla. Toisin sanoen, et vaihda aikaasi rahaan vaan ideasi rahaan. Luovuutta on myös sellaista jossa 2 ideaa yhdistetään niin että se ratkaisee mahdollisimman monta ongelmaa. Rupea ensin leikkimään mielikuvituksellasi vaikka uudissanoin: Fork+spoon=spork, lusikka-haarukka. Vampire+pirate=vampirate. 

Niin. Kun en ole kovin luovakaan. Keskinkertaisesti luova aivan maksimissaan. Eli ideoita pukkaa, mutta ei mitään järkevää. Ja vaikka sattuisi tulemaan joku järkevä, en saa jalostettua sitä pidemmälle.

Toivon että jonkun ystäväni sivubisnes alkaisi kannattaa siinä määrin, että voisin mennä heille hommiin.

Vierailija
13/21 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin autistinen, laiha läski rillipääpoju.

Mut mä halusin olla lihaksikas rock stara joka saa kaikki naiset.

Mä aattelin et mulla on vaan yks elämä ja mä aloin ottaan niitä askeleita mitä mä tiesin että moinen elämäntyyli vaatis, harjoittelin sosiaalisiataitoja varsinkin naisten seurassa, esiintymistä, luovia kykyjä soittimien ja laulamisen kanssa, aloin käymään salilla ja huolehtimaan tyylistäni ja opetteleen mitä se edes tarkoittaa.

Nyt minä elän sitä rockstara elämää mistä parikymppisenä haaveilin ja pakko sanoa että ei se edes ollut vaikeaa saavuttaa, vaikein asia oli uskaltaa.

Vierailija
14/21 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aurinkokellon virittäjä LoL

Vierailija
15/21 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukias🐻 on mun idoli🥰

Vierailija
16/21 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tuo "rock stara" sälli, en minäkään alkuun mitään osannu, eikä sun kaveriskaan, jos haluat olla hyvä jossain sun pitää olla siinä eka huono ja hyväksyä se ja päästä siitä yli, opettele oikeat opiskelutavat ja ihan kaikki taiteet muuttuu suht helpoks.

Vierailija
17/21 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nyt alkoi kiinnostaa, mitä nämä sivubisnekset ihan käytännössä ovat, esimerkkejä?

Vierailija
18/21 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Kadehdin melkein kaikkia ihmisiä tuttavapiirissäni. Ärsyttää, etten itse ole hyvä missään. En edes omassa ammatissani, koko ajan saa pelätä potkuja kun olen kieltämättä hidas ja huono. Mua on siedetty varmaan näinkin kauan koska olen nainen, ja naisen oletetaan olevan alallani huono jo oletusarvoisesti. 

Ja se ettei mulla sitä työssä huonoutta kompensoi edes mukava luonne, kauneus, luovuus, tai yhtään mikään. Olen ääriyksinäinen koska ihmiset ei pidä minusta. Miestä mulla ei ole ollut koskaan, kukaan ei ole huolinut.

Kerran lainasin kirjastostakin kirjan, jonka ajattelin kertovan vähän minunlaisestani ihmisestä. Se oli Pariisissa asuvasta keski-ikäisestä yksinäisestä naisesta, ja sen sanottiin olevan kirja yksinäisyydestä ja syrjään ajautumisesta. Mutta ei hitto, minähän aloin kadehtia sen kirjan sankaritartakin! Nimittäin vaikka hänen kuvattiin olevan lihava eikä mitenkään viehättävä, ja oli huono tutustumaan uusiin ihmisiin, niin sitten hänellä kuitenkin oli ties mitä erityislahjoja, jotka sitten saatiin yhteiseksi hyväksi käyttöön, kun joku naapuri sai hänet tulemaan ulos kuorestaan ja tutustui paremmin. Jos mut joku saisi ulos kuorestaan, niin löytäisi pelkkää katkeruutta ja paskaa, ei mitään lahjakkuuksia.

Vierailija
19/21 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama. Jotenkin mun tuttavapiiriin on päätynyt kauhean menestyneitä ja luovia ihmisiä. Tai vain onnekkaita. Jotkut on menneet rikkaisiin naimisiin, ja nyt nautiskelevat hienoista taloista, kesäpaikoista, purjeveneilystä, matkoista. Jotkut on onnistuneet tekemään rahaa hyvin influensserina tai sosiaalisessa mediassa. Eräs tuttu soittaa nousevassa bändissä. Nekin jotka ei ole onnistuneet tekemään erityisen paljon rahaa jollain lahjakkuudella, yleensä ovat intohimoisia joko työhönsä tai johonkin harrastukseen ja niin pääosin nauttivat elämästään.

Sitten olen minä. Vuodesta toiseen vaan yritän sisulla painaa duuneissa, joita inhoan. Koska ei riitä kyvyt eikä lahjat mihinkään muuallekaan, enkä sosiaalitukielätiksi tahdo. Erityisen vähän mulla on luovuutta, joten mitkään tuommoiset kekseliäät jutut somessa ei onnistu. En ole myöskään kaunis tai hoikka, sellainen jota influensserina haluttaisiin katsella. Pahin ongelma kuitenkin loogisen älyn puute, mikä tekee selviämisestä missä tahansa duunissa ihan julmetun raskasta ja vaikeaa.

Vierailija
20/21 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin halunnut olla lahjakas piirtämään mutten ollut sitäkään. Kaikessa ollut keskikertainen tai huono. Kuitenkin on aina töitä riittänyt ja seuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän