Onko väärin mennä.vaimon hautajaisista yökerhoon, hakeen seksiseuraa?
Kommentit (18)
No siitä vaan jos siltä tuntuu. Ei tainnut olla vaimoa kohtaan mitään tunteita? No, sekin on ok.
En usko tuon olevan Suomessa kovin suuri ongelma. Viimekädessä sinä teet kuten itse näet parhaaksi.
Vähän riippuu koska lähdet. Muistotilaisuudessa olisi asiallista vielä olla paikalla.
Mustat kondomit on paikallaan tällaisena päivänä. Ainakin aikaisemmin niitä oli hyvn saatavilla.
Itselläni oli mustat alusvaatteet, kun menin mieheni hautajaisista suoraan rakastajani luokse.
Ei leskeltä ole seksuaalisuus kielletty asia. Vai pitäskö loppuelämä surra ja olla selibaatissa?
Saahan sitä hakea. Mutta saatko niin se onkin ihan eri asia. Jos nappaa niin voit tarjota muistotilaisuuden tähteitä panolle. Muista vaihtaa lakanat ennen lähtöä radalle ja puhtaat alushousut.
Vierailija kirjoitti:
Ei leskeltä ole seksuaalisuus kielletty asia. Vai pitäskö loppuelämä surra ja olla selibaatissa?
Jos nyt malttaisi edes hautajaiset hoitaa ensin alta pois.
Muista kysyä isovanhemmilta voivatko lapset mennä äitinsä hautajaisista mummolaan hoitoon, pois jaloistasi pyörimästä.
Minä taidan seuraavan kerran baarissa sanoa naisille, että olen juuri tulossa muijan hautajaisista. Jos kävisi sitten flaksi.
Tietysti musta puku päälle.
Provo, mutta vastaan kuitenkin.
Ihminen saa surussa tehdä mitä vaan, mikä on laillista. Jos irtosuhteet helpottavat oloasi, niin anna mennä.
Totta kai saa.
Eri asia kannattaako sotkea jo muutenkin tunnesekamelskaiseen päivään irtosuhdekin.
Tietenkin saa, se olisi loputonta miettimistä, milloin on mennyt tarpeeksi aikaa, että saat yhtyä johonkin.
Ihan hyvää on