Nonni nyt on tämäkin eukko valmiina uuden ukon metsästykseen
Minne kandee suunnata? Erosta viikko enkä jaksa märehtiä.
Kommentit (66)
Kannattaa suunnata ROSKIIN!
Ja MUISTAKIN vetää se roskiksen kansi kiinni perässäsi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bmi?
Jep. Ei kannata laittaa uutta matoa koukkuun ennen kuin olet ilmoittanut vauvapalstalle kaikki sun speksit ruodittavaksi.
Me sit päätetään ootko valmis nyt tai koskaan.
Ok kerrotaan sitten tän emännän mitat 170 cm 85 kg. Kaljaa en kittaa mut kyrsä maistuu jos on oikein grillattu ja salaatinlehdet pestyt. Viime viikolla olin blondi mut eron takia nyt punapää. Oonko valmis? Omasta mielestä olen! 😎😘
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa suunnata ROSKIIN!
Ja MUISTAKIN vetää se roskiksen kansi kiinni perässäsi!
Myöhästyit pahasti nyt. 🙁 Keväällä ahkeroin ja keräsimme notta paljon roskia tienvarsilta. 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bmi?
Jep. Ei kannata laittaa uutta matoa koukkuun ennen kuin olet ilmoittanut vauvapalstalle kaikki sun speksit ruodittavaksi.
Ok kerrotaan sitten tän emännän mitat 170 cm 85 kg. Kaljaa en kittaa mut kyrsä maistuu jos on oikein grillattu ja salaatinlehdet pestyt. Viime viikolla olin blondi mut eron takia nyt punapää. Oonko valmis? Omasta mielestä olen! 😎😘
Taidatkin olla "räväkkä" ja "pirtsakka" tapaus.
Vierailija kirjoitti:
vauva.fi on hyvä paikka aloittaa
Kyllä täältä pitäisi päästä pois, jotta saisi miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bmi?
Ja ennen kaikkee me tiedetään, että haluaako sua kukaan. Kysy vaan rohkeesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bmi?
Onko räväkkä eukko jos ei sylje lasiin eikä omista tatskan tatskaa? 😟 On kaksi kissaa ja uutena koira, joka jäi exällä kun eihän prätkä äijä ehdi muuta duunailla.
Vierailija kirjoitti:
En kehtaa enkä etes oo koskaan laulanut karaokea! Arvostan Patea laulajana mutku se on varattu. 😭
No ei sun tartte laulaa...Meet vaan sinne ns. kytikselle! Taatusti löydät jonkun just sulle sopivan😆
Eiköhän just Tampereelta löydy joku Pate- klooni...
Semmonen yhtä juntti.
Vai oisko Frederik vapaana? Toisaalta noissa piireissä ei niin kai haittaa, vaikka ei oliskaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bmi?
Ja ennen kaikkee me tiedetään, että haluaako sua kukaan. Kysy vaan rohkeesti.
Oon aina ollut haluttu nainen niin että miehiä on ollut jopa jonoksi asti. Nyt elämäni ekaa kertaa jo viikon sinkkuna! 😮 Johtunee siitä että en vielä oo ehtinyt ilmoittautua markkinoille. 👨🌾🐄🥕🌾
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bmi?
Niin? Mitä vikaa on olla räväkkä ja pirtsakka? Ainaskin oon omatoiminen ja aikaansaava eukko enkä mikään laiska lahna. 🐟
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mlkku maistuisi taas.
Kunnon seura mies eli ukkojen ukko ja plussaa jos kuuntelee popedaa.
Jos pillua saan?
Mä en anna. 😂 Saat kylmää kättä vaan!
Voi hyvän tähden; Nyt löytyi palstamiekkosille unelmien mamma!
Helemat vaan paukkuu💃💃💃💃
Mihinkä sie semmosta? Älä ota vaivoiksi uutta. Ei oo ollut mitään tarvetta ukkoloisille yli kymmeneen vuoteen. Helppoa elämää, kun ei ole kolmijalkaista nurkissa sotkemassa ja vonkumassa.
Itse löysin uuden miehen terassilta tatuointimessuilla. Kumpikaan meistä ei ollut siellä kuvien perässä, sattumalta vaan paikalla. Anna siis sattumalle mahdollisuus ja liiku ihmisten ilmoilla pilke silmäkulmassa. Asenne sinulla ainakin on tosi hyvä, tsemppiä hakuun! Kyllä hyvän miehen kainaloon aina kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Mitä vikaa on olla räväkkä ja pirtsakka? Ainaskin oon omatoiminen ja aikaansaava eukko enkä mikään laiska lahna. 🐟
Aito wt, upeaa🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Olet läheisriippuvainen tollo.
Exää just kuvailit. Muutenkaan en tajua miksi haukut ja mollaat muita? Ei kukaas oo täydellinen et sinä varsinkaan! 😏
Ei käy kun en ole kääntymässä m usuksi. Miksi sinä et menisi ja jäisi sinne? Ehdottaja ensin. 😉