Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa naisen kulkemaan läpinäkyvässä paidassa ilman rintsikoita?

Vierailija
05.08.2024 |

Eilen taas parikymppinen nainen ohuessa pinkissä läpinäkyvässä paidassa poikaystävänsä kanssa. Lidlissä kulki kädet rintojen peittona. Mutta kassan jälkeen laski suojauksen niin kaikki näkyi läpi. Mitä tällä haetaan? 

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaantumista

Vierailija
22/60 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsismi. Tarve saada huomiota. Mitä näitä nyt on..

Hauskaa että nuoria naisia kovin syytetään narsismista, vaikka tutkimusten ja arkikokemusten mukaan sirä esiintyy enemmän ja vahvemmin miehillä.

Ehkä tuo nuori nainen tykkäsi kokeilla sitä tyyliä. Nuorten tehtävä on kyseenalaistaa aikuisten arvot. So what?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen vai poikaystävän idea? Kumpi tätä huomioo oikein hakee?

99% ei halua että tyttöystävä pukeutuu noin

Vierailija
24/60 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehopositiivinen nainen voi mennä töihin pelkässä bodypaintissa:

#Lupanäkyä-oivallus: kukaan ei järkyttynytkään minun kropastani!

"Eräs työkaverini oikein huudahti, kuinka upea asu minulla on, kunnes hän samaan hengenvetoon tokaisi ettei ollut edes tajunnut ettei minulla ole paitaa päällä. Hän luuli paitani olevan läpikuultava, josta nännit näkyvät läpi. Kommentti huvitti minua, body paint -paita oli siis erittäin onnistunut!"

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2017/05/23/lupanakya-oivallus-kukaan-ei-j…

Vierailija
25/60 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiota ja hyväksyntää.  Lapsena jäänyt paitsi ja nyt sielun pohjatonta tyhjyyttä täytetään epätoivoisilla tempauksilla.

Vierailija
26/60 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woke-vihannes Prideydellä kuorrutettuna + punikkilainen huomionkipeys.

Vierailija
27/60 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomiota ja hyväksyntää.  Lapsena jäänyt paitsi ja nyt sielun pohjatonta tyhjyyttä täytetään epätoivoisilla tempauksilla.

Ap:stako kirjoitat?

Vierailija
28/60 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehopositiivinen nainen voi mennä töihin pelkässä bodypaintissa:

#Lupanäkyä-oivallus: kukaan ei järkyttynytkään minun kropastani!

"Eräs työkaverini oikein huudahti, kuinka upea asu minulla on, kunnes hän samaan hengenvetoon tokaisi ettei ollut edes tajunnut ettei minulla ole paitaa päällä. Hän luuli paitani olevan läpikuultava, josta nännit näkyvät läpi. Kommentti huvitti minua, body paint -paita oli siis erittäin onnistunut!"

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2017/05/23/lupanakya-oivallus-kukaan-ei-j…

Hyh hyh. Tuo ihminen on sitten kaikin tavoin vastenmielinen.

Tästä muuten näkyy, miten kymmeniä kiloja ylipainoisellakin voi olla pienet tissit.

Vierailija
29/60 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kiinteät ja kauniit rinnat, niin miksi ei. Kiva katsella ja naureskella kuolaaville setämiehille, joilla ylipainoiset rupsahtaneet vaimot.

Ja kyllä, käytän myös legginsejä joissa treenatut pakarat pääsevät hyvin oikeuksiinsa.

Katsoa saa, vaan ei koskea 

Vierailija
30/60 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat miehiä pyrkimässä tyttöjen ja naisten tiloihin. Naisilla on aina rintsikat.

Vierailija
31/60 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite näin kuukaus takaperin, kun yks nainen paineli semmosessa naruverkko mekossa tissit paljaana ja stringit jalassa kaupungilla. Voimaantui varmasti paljon

Vierailija
32/60 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se surullista, jos ei nuori aikuinen ole oppinut pukeutumaan niin ettei paikat näy läpi tai ettei nilkat/kintut paleluvammaudu talvisin.

Jotain mennyt kasvatuksessa pieleen.

Vierailija
33/60 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tykkää hũorata

Sulla on nyt sanan merkitys hukassa dille.

Vierailija
34/60 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret vielä menettelee mut täällä kalliossa liikkuu semmonen kuusseitenkymppinen nainen jolla on valtavat tissit ja ohut teepaita, nännit paistaa, käy piritorin ässmarketissa, ehkä vanhat ei vaan välitä vaikka näyttää tosi inhalta.

Vierailija
35/60 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tykkää hũorata

Sulla on nyt sanan merkitys hukassa dille.

hiertääkö stringit? silli

Vierailija
36/60 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaapa nuorten naisten olla rauhassa.

Vierailija
37/60 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä juuri koskaan rintaliivejä. En kyllä käytä myöskään kovin paljastavia tai läpikuultavia vaatteita. Ainoa joka tästä ikinä on sanonut oli yllättäen vanhempi täti-ihminen. Hänen päänvaivansa, ei minun.

Vierailija
38/60 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se surullista, jos ei nuori aikuinen ole oppinut pukeutumaan niin ettei paikat näy läpi tai ettei nilkat/kintut paleluvammaudu talvisin.

Jotain mennyt kasvatuksessa pieleen.

Kyllä minä nuorenakin osasin, mutta en halunnut. Sellaista on nuoruus.

Vierailija
39/60 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä juuri koskaan rintaliivejä. En kyllä käytä myöskään kovin paljastavia tai läpikuultavia vaatteita. Ainoa joka tästä ikinä on sanonut oli yllättäen vanhempi täti-ihminen. Hänen päänvaivansa, ei minun.

Pienet tissit ei tarvitse liivejä muutenkaan

Vierailija
40/60 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ei halunnut käyttää rintsikoita ja tajusi vasta ulkona, että nännit näkyvät läpi. Mutta lähtökohtaisesti aika moni nainen hakee mukavuutta

Mitä sinä haet sillä, että tuijotat nuoren naisen nännejä? Tuijotatko alle 6-vuotiaitakin uimarannoilla ja spekuloit, mitä he hakevat alastomuudellaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi