Mikä saa naisen kulkemaan läpinäkyvässä paidassa ilman rintsikoita?
Eilen taas parikymppinen nainen ohuessa pinkissä läpinäkyvässä paidassa poikaystävänsä kanssa. Lidlissä kulki kädet rintojen peittona. Mutta kassan jälkeen laski suojauksen niin kaikki näkyi läpi. Mitä tällä haetaan?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Narsismi. Tarve saada huomiota. Mitä näitä nyt on..
Hauskaa että nuoria naisia kovin syytetään narsismista, vaikka tutkimusten ja arkikokemusten mukaan sirä esiintyy enemmän ja vahvemmin miehillä.
Ehkä tuo nuori nainen tykkäsi kokeilla sitä tyyliä. Nuorten tehtävä on kyseenalaistaa aikuisten arvot. So what?
Vierailija kirjoitti:
Naisen vai poikaystävän idea? Kumpi tätä huomioo oikein hakee?
99% ei halua että tyttöystävä pukeutuu noin
Kehopositiivinen nainen voi mennä töihin pelkässä bodypaintissa:
#Lupanäkyä-oivallus: kukaan ei järkyttynytkään minun kropastani!
"Eräs työkaverini oikein huudahti, kuinka upea asu minulla on, kunnes hän samaan hengenvetoon tokaisi ettei ollut edes tajunnut ettei minulla ole paitaa päällä. Hän luuli paitani olevan läpikuultava, josta nännit näkyvät läpi. Kommentti huvitti minua, body paint -paita oli siis erittäin onnistunut!"
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2017/05/23/lupanakya-oivallus-kukaan-ei-j…
Huomiota ja hyväksyntää. Lapsena jäänyt paitsi ja nyt sielun pohjatonta tyhjyyttä täytetään epätoivoisilla tempauksilla.
Woke-vihannes Prideydellä kuorrutettuna + punikkilainen huomionkipeys.
Vierailija kirjoitti:
Huomiota ja hyväksyntää. Lapsena jäänyt paitsi ja nyt sielun pohjatonta tyhjyyttä täytetään epätoivoisilla tempauksilla.
Ap:stako kirjoitat?
Vierailija kirjoitti:
Kehopositiivinen nainen voi mennä töihin pelkässä bodypaintissa:
#Lupanäkyä-oivallus: kukaan ei järkyttynytkään minun kropastani!
"Eräs työkaverini oikein huudahti, kuinka upea asu minulla on, kunnes hän samaan hengenvetoon tokaisi ettei ollut edes tajunnut ettei minulla ole paitaa päällä. Hän luuli paitani olevan läpikuultava, josta nännit näkyvät läpi. Kommentti huvitti minua, body paint -paita oli siis erittäin onnistunut!"
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2017/05/23/lupanakya-oivallus-kukaan-ei-j…
Hyh hyh. Tuo ihminen on sitten kaikin tavoin vastenmielinen.
Tästä muuten näkyy, miten kymmeniä kiloja ylipainoisellakin voi olla pienet tissit.
Jos on kiinteät ja kauniit rinnat, niin miksi ei. Kiva katsella ja naureskella kuolaaville setämiehille, joilla ylipainoiset rupsahtaneet vaimot.
Ja kyllä, käytän myös legginsejä joissa treenatut pakarat pääsevät hyvin oikeuksiinsa.
Katsoa saa, vaan ei koskea
Ovat miehiä pyrkimässä tyttöjen ja naisten tiloihin. Naisilla on aina rintsikat.
Ite näin kuukaus takaperin, kun yks nainen paineli semmosessa naruverkko mekossa tissit paljaana ja stringit jalassa kaupungilla. Voimaantui varmasti paljon
Onhan se surullista, jos ei nuori aikuinen ole oppinut pukeutumaan niin ettei paikat näy läpi tai ettei nilkat/kintut paleluvammaudu talvisin.
Jotain mennyt kasvatuksessa pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tykkää hũorata
Sulla on nyt sanan merkitys hukassa dille.
Nuoret vielä menettelee mut täällä kalliossa liikkuu semmonen kuusseitenkymppinen nainen jolla on valtavat tissit ja ohut teepaita, nännit paistaa, käy piritorin ässmarketissa, ehkä vanhat ei vaan välitä vaikka näyttää tosi inhalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tykkää hũorata
Sulla on nyt sanan merkitys hukassa dille.
hiertääkö stringit? silli
Antakaapa nuorten naisten olla rauhassa.
En käytä juuri koskaan rintaliivejä. En kyllä käytä myöskään kovin paljastavia tai läpikuultavia vaatteita. Ainoa joka tästä ikinä on sanonut oli yllättäen vanhempi täti-ihminen. Hänen päänvaivansa, ei minun.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se surullista, jos ei nuori aikuinen ole oppinut pukeutumaan niin ettei paikat näy läpi tai ettei nilkat/kintut paleluvammaudu talvisin.
Jotain mennyt kasvatuksessa pieleen.
Kyllä minä nuorenakin osasin, mutta en halunnut. Sellaista on nuoruus.
Vierailija kirjoitti:
En käytä juuri koskaan rintaliivejä. En kyllä käytä myöskään kovin paljastavia tai läpikuultavia vaatteita. Ainoa joka tästä ikinä on sanonut oli yllättäen vanhempi täti-ihminen. Hänen päänvaivansa, ei minun.
Pienet tissit ei tarvitse liivejä muutenkaan
Varmaan ei halunnut käyttää rintsikoita ja tajusi vasta ulkona, että nännit näkyvät läpi. Mutta lähtökohtaisesti aika moni nainen hakee mukavuutta
Mitä sinä haet sillä, että tuijotat nuoren naisen nännejä? Tuijotatko alle 6-vuotiaitakin uimarannoilla ja spekuloit, mitä he hakevat alastomuudellaan?
Voimaantumista