Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatteko koiran kulkea ilman hihnaa ulkona? Juuri näin miehen kulkevan koira vapaana

Vierailija
05.08.2024 |

Hän laittoi hihnan vasta kun astui bussiin 

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehen kulkevan ilman hihnaa🥴

Vierailija
82/89 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina irti metsälenkillä Laitan hihnaan, kun tullaan lähelle tietä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kohtaan irti olevan koiran, potkaisen sitä päähän. Tervetuloa kokeilemaan. Omistajan on sitten turha tulla ulisemaan minulle. Puolustan itseäni. 

No miksi viatonta koiraa potkit päähän. Taidat nauttia eläinten vahingoittamisesta?

Vierailija
84/89 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kohtaan irti olevan koiran, potkaisen sitä päähän. Tervetuloa kokeilemaan. Omistajan on sitten turha tulla ulisemaan minulle. Puolustan itseäni. 

Varo ettei itsellä lähde sitten pää irti. 

Vierailija
85/89 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna, mutta maaseudulla jossa kävelen 5km eikä ketään tulee vastaan, koira kulkee maksimissaan 10km päässä. Aina kiinni heti kun kaukanakin näkyy ihminen tai auto, tai jos kuljetaan talojen ohi. Lenkki poluilla aina kiinni.

Vierailija
86/89 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä eräällä kerrostaloalueella vanha nainen pitää aina mustaa labradorinnoutajaa  ilman flexiä!! Tai siis se flexi on sillä kädessä mutta ei laita sitä vastakun ovat melkein kämpillään, koira on kyl ylikiltti liiankin kiltti tosi ihmisrakas mutta ei se nainen voi koskaan tietää jos lähtee sinkomaan esim jäniksien perään kun täällä niitä liikkuu aika paljon.

Vierailija
87/89 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi viatonta koiraa potkit päähän. Taidat nauttia eläinten vahingoittamisesta?

Näitä sadisteja riittää, tälläkin  palstalla jotkut puhuu koirista sanalla rakki, piski ja uhkaillaan ties millä, en ihmettelis jos olis incel miehiä nämä uhkailijat.

Vierailija
88/89 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtonainen suuri ja vahvaleukainen koira kävi keskellä kaupunkialuettä äidin pienemmän koiran kimppuun, äidin koira yritti hypätä syliinsä ja äiti nosti koiran syliin turvaan, mutta irtonainen aggressiivinen koira pomppasi korkealle kun yritti repiä äidin koiraa ja puri äidin ranteen auki!

Irtonaisen koiran omistaja tuijotti vaan siinä äidin rannetta mistä roiskui veri, että "oho"! Näyttäen siltä että aikoo paeta koiransa kanssa, muttei saanut koiraansa enää kiinni.

Onneksi ohikulkija soitti ambulanssin. Tuosta irtonaisesta koirasta tehtiin lopettamispäätös, mutta ilmeisesti ovat vaihtaneet paikkakuntaa useasti joten ei ole saatu tuomiota loppuun. Rikosilmoitus siis edelleen avoinna.

Äidillä on vieläkin järkyttävät arvet ranteessaan ja nivelkipuja.

Hyi kamala!:( mä itse pelkään just tuom takia isoja koiria syystäkin, jostain kumman syystä ne on täys pimahtaneita,pikkukoira ei saa niin pahaa jälkeä aikaan, mut noi isommat ja varsinkin "taistelukoira" rotuiset on hlvetin kriipejä. 

Vierailija
89/89 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, lähtee kuin NATOn ohjus jonkun pupun perään, korvat koristeena, aina hihnassa paitsi koirapuistossa 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan