Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vaivaa moukkia, jotka eivät moikkaa?

Vierailija
05.08.2024 |

Naapurustossa tapana moikata kaikkia ja joidenkin kanssa vielä rupatellakin. Pari henkilöä on kuitenkin sellaisia, etteivät kykene moikkaamaan takaisin, vaikka heitä tervehtii kuuluvalla äänellä. 

Aivan uskomatonta.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä sinun kaltaistasi ihmistä pitäisi moikata? Kirjoittaisitko siitä sitten ihan varmasti tälle palstalle, jos mie siuta moikkaisin?

Vai oisko siulla pallo vai pointti hukassa?

Vierailija
22/46 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehtiminen on kyllä vain ja ainoastaan perus käytöstapa. Jos ei ole käytöstapoja, ei tervehdi, ei pidä ovea auki vastaantulevalle jne. Eli jos et tervehdi ym. niin kyllä, olet moukka ja sinulta puuttuu alkeelliset käytöstavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuritervehdyshullun onnen päivät 😂

Vierailija
24/46 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipää saa olla olla, mutta ei ylpee.

Vierailija
25/46 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä ketä mun naapurustossa asuu. Pitkälle yli 100 taloutta taloyhtiössä, tiedän ehkä kolmesta taloudesta ihmisiä ja heitä tervehdin. Useamman vuoden jo olen tässä asunut, mutten näe useinkaan ketään omien kulkemisen aikaan. Eikä mua juuri naapurien elämät kiinnosta muutenkaan. 

Vierailija
26/46 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jää rillit kotiin.

Vierailija
27/46 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan olen siksi juopeessa että en tajua moikkailla. Juttelemaan en edes kehtaa jäädä kun kieli ei käänny suussa. Pystyn silti liikkumaan siinä kunnossa kohtalaisen normaalisti.

Vierailija
28/46 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, joita en enää moikkaile, ovat käyttäytyneen avoimen k-päisesti ja kaksinaamaisesti. En pidä enää edes ihmisinä, ja se saa näkyä.

Vierailija
29/46 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurustossa on pari korostuneen reipasta tervehtijää. Toisella meni kerran pakka sekaisin, kun tervehdin häntä 10 metrin päässä pihapiiristämme. Ihmetteli kuka olin. Tämän jälkeen lopetin hänen tervehtimisensä. 

Pidetään vaan se tonnin seteli, kun siihen täällä on totuttu... 

Vierailija
30/46 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen masentunut ja joskus pelkkä moi:n sanominen on työn ja tuskan takana joten en vaan jaksa. Ei myöskään ole mitään mielenkiintoa puhua vieraiden kanssa. Eikä mikään laki mua pakota tervehtimään naapureita

Vierailija
31/46 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen masentunut ja joskus pelkkä moi:n sanominen on työn ja tuskan takana joten en vaan jaksa. Ei myöskään ole mitään mielenkiintoa puhua vieraiden kanssa. Eikä mikään laki mua pakota tervehtimään naapureita

Hyvä pointti. Se voi vaatia tuolloin yllättävän paljon energiaa. 

Vierailija
32/46 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet se paska naapuri, jota ei moikata. Minä moikkaan kyllä mukavia naapureita. Muutamaa mulkkua en. Ei kiinnosta esittää ystävällistä typerille ihmisille.

Kumma kun 95% naapureista moikkaa ja joskus jutteleekin. Ap

Vierailija
33/46 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun piti ihan opetella nuorempana moikkaamaan.ei tullut selkärangasta. Olin vetäytyvä, masentunut, pelokas. Sytytti hitaasti sosiaalisissa tilanteissa ja en aina kerennyt vasta kommenttia sanomaan tai moikkaamaan. Nykyään vähän nopeampi ja vieläkin saatan olla hidas.

Vierailija
34/46 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vieläkin saatan takelella puheessa

Vierailija
35/46 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää että naapurin nuorehkot naiset tervehtivät miestäni mutta eivät minua?! :D

Vierailija
36/46 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niin pjaskat naapurit etten moikkaa.

Vierailija
37/46 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ovat päättäneet etukäteen ja opettaneet lapsilleen myös. Pelkäävät,että joku sanoo muutakin heille? Mietin aina missä ammatissa tuollainenkin vaikuttaa...

Jos naapurista kyse, niin saattaa olla pelkoa siitä, että sieltä tulee sen moikkauksen lisäksi muutakin, esim. jotain ikävää itseensä kohdistuvaa valitusta, mikä pilaa loppupäivän 

Vierailija
38/46 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä sinun kaltaistasi ihmistä pitäisi moikata? Kirjoittaisitko siitä sitten ihan varmasti tälle palstalle, jos mie siuta moikkaisin?

Vai oisko siulla pallo vai pointti hukassa?

Taitaa olla molemmat. Miu mau mou, piu pau pou. Mie ja mie  tervemenoa sinne itärajalle.

Vierailija
39/46 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuljen napit korvilla enkä kuule jos joku huikkaa takaa jotain. Eteenpäin mäessä.

Vierailija
40/46 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ovat päättäneet etukäteen ja opettaneet lapsilleen myös. Pelkäävät,että joku sanoo muutakin heille? Mietin aina missä ammatissa tuollainenkin vaikuttaa...

Taloyhteisön pahimmat ei moikkaajat työskentelee tullissa ja stockmannilla. Kumpaankin törmännyt työpaikallaan ja ovat aivan eri ihmisiä kuin pihapiirissä. Olivat todella palveluhenkisiä ja ystävällisiä. Sitten kun taas pihalla nähtiin, niin päät käänty pois. Meillä on vielä lapset kavereita keskenään, että on hämmentävää käytöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi