Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten peniksiä arvioidaan nyt koko ajan olympialaisissa

Vierailija
04.08.2024 |

http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/95538c1c-25f6-4f31-badd-943a086…

Tässä esimerkkinä nyt viimeisin. Eilen oli se korkeushyppääjä ja toki vuosien varrella on ollut paljon muitakin.

Voisiko naisten rinnoista puhua samalla tavalla mediassa? Naiset lähinnä valittavat, kun on vääristä kuvakulmista kuvattu ja heitä varten täytyy olla oikein omat kuvakulmat, mistä kuvataan. Mutta miesten penikset ovat ihan vapaata riistaa arvosteltavaksi.

Ja naisillehan ei ollut niin väliä peniksen koolla, mutta kun keskusteluita katsoo, niin näyttää olevan se fakta totta: mitä isompi, sen parempi. Ja media hehkuttaa samaa.

Kommentit (550)

Vierailija
381/550 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, oletteko enemmän muna- vai persenaisia? Mä olen ehdottomasti munanainen.

Vierailija
382/550 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen tietää, mitä yksinäiset femceltäditkin rannoilla niillä puhelimillaan tekee. Ällöttää ajatellakin. 

No sinulla ei ole pelkoa sinne kuviin päätymisestä.

No mutta eihän siitä ollut kyse, vaan sinun tekemästä rikoksesta.

Ei se ole mikään rikos kyllä miesten pilejä saa kuvata julkisella paikalla!!!! Kaapu päälle jos ei kestä katsetta!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/550 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pariisin olympialaiset on muutenkin olleet todella irvokkaat ja paljastaneet naisten ilkeyden. Kahta naisnyrkkeilijää ei suostuta edes kättelemään ja heidän ei haluttaisi olevan monen naisurheilijan mielestä koko kisoissa, vain koska he etäisesti saattavat näyttää miehiltä. Samoin tunnettu naiskirjailija on myös hyökännyt toista naisnyrkkeilijää vastaan väittäen häntä mieheksi.

Mediat vielä julkaisee näitä muiden naisurheilijoiden tulikivenkatkuisia vihapuheita kanssasisaristaan.

Miesviha on vain joillain naisilla niin syvällä että jopa naisen miehinen ulkonäkö nostaa vihan pintaan.

Pakkoko tuota kaikkea on seurata? Mua ei ainakaan kiinnosta yhtään. Kiinnostaa vaan miesten lerssit ja perseet 🤷.

Hyvä että olet rehellinen, vaikka muuta hyvää tuollaisessa ajattelussa tuskin on.

Vierailija
384/550 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet paniikissa, kun KERRANKIN miesten kropista kirjoitellaan. Näette nyt, miltä se tuntuu! Aina olette vähätelleet asiaa.

Enpä muista että valtamediat olisi olisi arvioineet ihan hetkeen kenenkään naisurheilijan haaroväliä?

Eihän koko viikkoon paljon muuta ole tehtykään 🙂.

Linkkejä?

Vierailija
385/550 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys, jota naiset harmittavan vähän pohtivat. Miehethän aina kehuvat olevansa tissi- tai pyllymiehiä. 

Itse taidan olla persenainen. Kyllä ne miehen timmit ja pystyt pakarat vaan ovat se juttu! Tietysti myös mukavan kokoinen etupullotus kiinnittää huomioni.

Vierailija
386/550 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai vähän samaan tapaan kuin se algerialainen nyrkkeilijä...?

Vierailija
387/550 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pariisin olympialaiset on muutenkin olleet todella irvokkaat ja paljastaneet naisten ilkeyden. Kahta naisnyrkkeilijää ei suostuta edes kättelemään ja heidän ei haluttaisi olevan monen naisurheilijan mielestä koko kisoissa, vain koska he etäisesti saattavat näyttää miehiltä. Samoin tunnettu naiskirjailija on myös hyökännyt toista naisnyrkkeilijää vastaan väittäen häntä mieheksi.

Mediat vielä julkaisee näitä muiden naisurheilijoiden tulikivenkatkuisia vihapuheita kanssasisaristaan.

Miesviha on vain joillain naisilla niin syvällä että jopa naisen miehinen ulkonäkö nostaa vihan pintaan.

Pakkoko tuota kaikkea on seurata? Mua ei ainakaan kiinnosta yhtään. Kiinnostaa vaan miesten lerssit ja perseet 🤷.

Hyvä että olet rehellinen, vaikka muuta hyvää tuollaisessa ajattelussa tuskin on.

Se on ihan lisääntymisbiologiaa. Faktaa. Minkäs sille voi.

Vierailija
388/550 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen tietää, mitä yksinäiset femceltäditkin rannoilla niillä puhelimillaan tekee. Ällöttää ajatellakin. 

No sinulla ei ole pelkoa sinne kuviin päätymisestä.

No mutta eihän siitä ollut kyse, vaan sinun tekemästä rikoksesta.

Ei se ole mikään rikos kyllä miesten pilejä saa kuvata julkisella paikalla!!!! Kaapu päälle jos ei kestä katsetta!!!

Kyllä se on rikos. Ennakkotapaus on nyt. Luulitko ettei naisia koske sama laki?

Vierailija
389/550 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha odottaa että naisten seksualisointi häviää mihinkään tästä maailmasta kun miehetkin on ihan vapaata riistaa, jopa mediatalojenkin siunauksella.

Häpeäisitte edes jos osaatte.

Sehän on vaan tasa-arvoa että miehetkin ovat vapaata riistaa kun kerran naisetkin ovat aina olleet.

Ilmeisesti sen sitten halutaan myös jatkuvan maailman loppuun asti?

Eipä ole asia sinua kiinnostanut niin kauan kun ei ole kohdistunut mieheen. 

Vierailija
390/550 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys, jota naiset harmittavan vähän pohtivat. Miehethän aina kehuvat olevansa tissi- tai pyllymiehiä. 

Itse taidan olla persenainen. Kyllä ne miehen timmit ja pystyt pakarat vaan ovat se juttu! Tietysti myös mukavan kokoinen etupullotus kiinnittää huomioni.

Olen siinä mielessä samaa mieltä, että jos miehellä on vaatteet päällä, esim. tiukat housut, niin huomio kiinnittyy berberiin. Mutta jos housut on pois ja kalussa on kokoa, niin..🥰

Vierailija
391/550 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ajan? Keiden muiden peniksiä on katseltu? Ja mitä sitten. Miehethän ovat aina lapsellisen ylpeitä peniksistään joten nauttikoot nyt huomiosta.

Kulkeeko miehet kalukukkaroissa, kuten naiset pukeutuvat usein nuden värisiin pyllyhousuihin, jotka ovat paitsi tiukkaa tiukemmat, myös vedetty pakaravakoon?

Edessä näkyy kamelinvarvas takana pylly. Pervoa itsensä esittelyä.

Ja kaksilla rattailla ajamista, kun siitä huomiosta pääsee sitten uhriutumaan ja se todellakin tehdään ellei huomio tule rikkailta ja/tai komeilta.

Vierailija
392/550 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh.. no eihän niitä voi olla huomaamatta niistä ihonmyötäisistä urheilutrikoista.. sama juttu se on naisillakin. Toisaalta en nyt itse edes seuraa urheilua ja vasta yhden lehti jutun jälkeen kiinnitin huomiota asiaan ja mietin voiko muka miehetkin kokea asian epämiellyttävänä. Noh kai nekin on välillä ihmisiä.. 

Vierailija
393/550 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ihan itse esineellistävät itsensä. Kukaan ei pakota heitä pukeutumaan perseen paljastavaan asuun.

Vierailija
394/550 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että olet rehellinen, vaik

Se on ihan lisääntymisbiologiaa. Faktaa. Minkäs sille voi.

Näin on. Totta kai naisen harjaantunut katse skannaa ne salskeimmat miehet ihan jo biologian puolesta. Nainen alitajuisesti etsii fyysisesti parasta isäkandidaattia lapsilleen. 

Vierailija
395/550 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ihan itse esineellistävät itsensä. Kukaan ei pakota heitä pukeutumaan perseen paljastavaan asuun.

Ei kukaan pakottanut tätä uimariakaan pukeutumaan pikku pikku speedoihin ja heilumaan muna pystyssä.

Vierailija
396/550 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

<

Ja onhan se niin, että mitä pidempi letku, sitä pidemmälle saa siittiöt spruutattua. Siksi iso muna vaan vetoaa, jo alitajuisestikin.

Vierailija
397/550 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet paniikissa, kun KERRANKIN miesten kropista kirjoitellaan. Näette nyt, miltä se tuntuu! Aina olette vähätelleet asiaa.

Enpä muista että valtamediat olisi olisi arvioineet ihan hetkeen kenenkään naisurheilijan haaroväliä?

Vaikka naiurheilijat tekevätkin kaikkensa, jotta huomio kiinnittyisi mahdollisimman tiukan ja niukan vaatteen verhoamaan vartalon osaan.

Vierailija
398/550 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko ajan? Keiden muiden peniksiä on katseltu? Ja mitä sitten. Miehethän ovat aina lapsellisen ylpeitä peniksistään joten nauttikoot nyt huomiosta.

Kulkeeko miehet kalukukkaroissa, kuten naiset pukeutuvat usein nuden värisiin pyllyhousuihin, jotka ovat paitsi tiukkaa tiukemmat, myös vedetty pakaravakoon?

Edessä näkyy kamelinvarvas takana pylly. Pervoa itsensä esittelyä.

Ja kaksilla rattailla ajamista, kun siitä huomiosta pääsee sitten uhriutumaan ja se todellakin tehdään ellei huomio tule rikkailta ja/tai komeilta.

Käys kattoon, minkälaisia ne miesten urheiluasut on, missä se se penis näkyy. Tiukkia trikoita ovat. 

Kuka haluaa huomiota rumilta? Niinpä. 

Vierailija
399/550 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan pakottanut tätä uimariakaan pukeutumaan pikku pikku speedoihin ja heilumaan muna pystyssä.

Kyllä kyllä, hänen olisi pitänyt uida farkuissa.

Vierailija
400/550 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta tuli sellainen ajatus että voisikohan nyt sitten kumpikin sukupuoli lopettaa sen uhriutumisen siinä tapauksessa jos kuvaajia kiinnostaa muutkin asiat kuin henkilön urheilusuoritus? Annetaan jatkossa kuvaajien kontata pituushyppypaikalla ala kuvien perässä ja olla uima-altaassa valmiina kuvaamaan jos hypätessä valahtaa uimapuku alas.  Tämä tietysti kummankin sukupuolen kohdalla koska tasa-arvo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän