Miesten peniksiä arvioidaan nyt koko ajan olympialaisissa
http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/95538c1c-25f6-4f31-badd-943a086…
Tässä esimerkkinä nyt viimeisin. Eilen oli se korkeushyppääjä ja toki vuosien varrella on ollut paljon muitakin.
Voisiko naisten rinnoista puhua samalla tavalla mediassa? Naiset lähinnä valittavat, kun on vääristä kuvakulmista kuvattu ja heitä varten täytyy olla oikein omat kuvakulmat, mistä kuvataan. Mutta miesten penikset ovat ihan vapaata riistaa arvosteltavaksi.
Ja naisillehan ei ollut niin väliä peniksen koolla, mutta kun keskusteluita katsoo, niin näyttää olevan se fakta totta: mitä isompi, sen parempi. Ja media hehkuttaa samaa.
Kommentit (550)
Vierailija kirjoitti:
No mutta nyt naisetkin ymmärtävät miksi naisurheilu on suosittua. Ei suoritusten, vaan niiden persvälihousujen takia.
Esimerkkinä vaikka naisten pituushyppy.
Uuuh, voi sitä hiekan määrää römpselissä.
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa, että näinpäin tämä on ihan ok ja kaikki perverssiot saa yläpeukkua. Ja sitten jos miehet tekee vastaavaa, niin ollaan kilpaa huutamassa syytöksiä.
Olen kyllä tullut itse nyt siihen tulokseen, että se on ok ihan molemmin päin. Niin viihdyttävää on arvostella miesten genitaaleja näin yhdessä 🙂.
tiukat uimapöksyt täälläkin
https://www.dailymail.co.uk/sport/olympics/article-13686067/French-dive…
Isot penikset on vaan niin upeita!
Vierailija kirjoitti:
No mutta nyt naisetkin ymmärtävät miksi naisurheilu on suosittua. Ei suoritusten, vaan niiden persvälihousujen takia.
Esimerkkinä vaikka naisten pituushyppy.
Totta. Minustakin on tuntunut ihan älyvapaalta katsoa, kun aikuinen mies hyppää tai juoksee. Lasten kohdallahan se on söpöä. Mutta kyllä tämä penisarvostelu tuo siihen oman kiinnostavan puolensa.
Vierailija kirjoitti:
Whoa Nelly! Down, boy.
Vierailija kirjoitti:
Isot penikset on vaan niin upeita!
Iso penis treenatussa kropassa. Kyllähän se kuumaksi saa. Ei ole naisenkaan suu tehty tuohesta.
Vierailija kirjoitti:
Antaisin Ranskan patongille 9 puoli ja tuolle 8+.
Sitku pöksyt putoaa, putoaa myös se tekokärki :D
Ikuinen väljyys dilemma, mitä isompaa tunkee sisään sitä väljemmäksi römppä käy...
Norsuko on end game?
Vierailija kirjoitti:
Ikuinen väljyys dilemma, mitä isompaa tunkee sisään sitä väljemmäksi römppä käy...
Norsuko on end game?
Ei pidä alkuunkaan paikkaansa, vagina on niin erinomainen värkki että se palautuu aina normaaliin kokoonsa. Sehän palautuu synnytyksestäkin. Kateellisten pienimunaisten miesten keksimä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norsuko on end game?
Ei pidä alkuunkaan paikkaansa, vagina on niin erinomainen värkki että se palautuu aina normaaliin kokoonsa. Sehän palautuu synnytyksestäkin. Kateellisten pienimunaisten miesten keksimä juttu.
Ei taatusti palaudu, aina väljenee
Vierailija kirjoitti:
On kyllä käsittämätön ilmiö tämäkin. Ei voisi todellakaan kuvitella, että naisten kehoihin puututtaisiin noin. Mutta kehorauha tai häirinnän välttäminen ei kai koske miehiä...
Tämä on kuin koiralle opettaisi sitä, ettei sohvalle saa mennä. Jos opettaa, että sohvalle ei saa mennä vasemmalta puolelta, se kokeilee onneaan oikealta, aivan kuin se olisi eri asia. Miesten kehot ovat perinteisesti olleet vähemmän mielenkiinnon kohteena kuin naisten. Nyt, kun naisten kehoja on alettu puolustaa (ei tosin tunnu koskevan palstaa, täällä saa huohottaa urheilijoiden kehojen vuoksi kuinka paljon vaan), ei tajuta, että samat rajat koskevat miehiäkin.
P illu ja peniskisat meneillään😂👏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norsuko on end game?
Ei taatusti palaudu, aina väljenee
Ei väljene.
En ole kyllä nähnyt yhtään penistä näissäkään kisoissa. Olen kyllä kyllä nähnyt pullotusta miesten pöksyissä, mutta kuka sen sanoo, kuinka monta sukkaparia tai muuta munansuojusta siellä oikeasti on. Luulen kyllä että on ihan normi kikuli vain.
Minulle upein ja kiihottavin penis istuu vierelläni sohvalla, ei tvssä.
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllä nähnyt yhtään penistä näissäkään kisoissa. Olen kyllä kyllä nähnyt pullotusta miesten pöksyissä, mutta kuka sen sanoo, kuinka monta sukkaparia tai muuta munansuojusta siellä oikeasti on. Luulen kyllä että on ihan normi kikuli vain.
Okei boomeri
Vierailija kirjoitti:
Ei uimarit ja uimahyppääjät käytä mitään munasuojia :D kyllä se nyt vaan on uskottava että ihan oikee värkki siellä on eikä muuta. Pitää vain kestää että on miehiä joilla on isompi kuin sillä sun sohvaperunallasi.
Hauskaa, että näinpäin tämä on ihan ok ja kaikki perverssiot saa yläpeukkua. Ja sitten jos miehet tekee vastaavaa, niin ollaan kilpaa huutamassa syytöksiä.