Otetaanpa uusiksi eli nyt vastailee 70-vuotiaan miehen vaimo :)
Tuossa äskisessä ketjussa menivät muut vastaileemaan minun puolestani niin rekisteröidyin ja aloitin nyt uuden ketjun.
Kommentit (37)
Meillä on yksi lapsi (2-vuotias) ja toinen tulossa.
Mitä näet vanhassa papassa?(...ja ennen kaikkea - mitä pappa näkee sinussa)
Ihastuin kyllä heti mieheeni, oli sen verran mukava ja miellyttävä mies eikä näyttänyt yhtään ikäiseltään. Olisin voinut luulla jopa 45-vuotiaaksi. Vaihdoimme puhelinnumeroita ja siitä se rakkaus pikkuhiljaa sitten lähti.
Mites lääkitykset tai sairaudet? Ja sen haluaisin myös tietää, että onko perskannikoissa vielä substanssia vai kurttuiset?
jolla on hieno sydän ja arvokkaat mielipiteet. Hän on minulle kuin sielunkumppani, jota en muista ihmisistä ole löytänyt. Hän näkee minussa samat asiat, sovimme toisillemme yhteen, vaikka synnyimmekin eri vuosikymmenillä.
Lapsenakin leikin vaarini pippelillä.
Mitä teidän molempien suvut on mieltä suhteestanne..?
elät niin paljon pitempään. Eikö eri-ikäiset viiteryhmät harmita. Esim musiikki- ja elokuvamaku tai kaveripiiri.
Mies ei ole rikas, mutta kuitenkin hyvin tullaan toimeen, hän on aina ollut hyvin säästäväinen. Miehelläni ei ole aiempia lapsia, vain tämä meidän yhteinen 2-vuotias ihana lapsi.
Mieheni on todella hyväkuntoinen ikäisekseen, toki joitakin asioita on iän mukana tullut eli silmälasit, mutta hyvin jaksaa leikkiä lapsen kanssa ja ulkoillaan usein yhdessä.
isähahmoa itsellesi, vai mistä luulet johtuvan.
miten niin pitäs olla samalainen maku asioissa? Minä toivotan AP:lle onnea elämässä.
Olet mennyt liittoosi melko nuorena. Epäilen, että sinusta alkaa tuntua viiden vuoden kuluttua siltä, että olet jättänyt oman nuoruutesi elämättä alkaessasi leikkiä kotia isoisäsi ikäisen miehen kanssa. Eikö tämä huolestuta sinua koskaan?
Onko sinulla ikäisiäsi ystäviä? Omia menoja? Oletko ehtinyt opiskella ja mennä oman mielesi mukaan?
eli mitään pedofiliaa ei ole ollut.
Tottakai minua harmittaa se, että mieheni tulee luultavasti kuolemaan huomattavasti aiemmin kuin minä. Ehkä jo 10 vuoden päästä (tosin hän on hyvässä kunnossa, joten en ihmettelisi vaikka eläisi 110-vuotiaaksi), mutta koska hän on minulle se oikea, haluan nauttia näistä yhteisistä vuosista ja koin, että tein oikean ratkaisun seuratessani sydäntäni enkä välttämättä järkeä.
Meillä on iästä huolimatta aika paljon samanlaisia mielenkiintoja ja harrastuksia, esim. ulkoilu ja kävelylenkit, uinti. Elokuviakin katsomme usein yhdessä, mistään teinielokuvista ei mieheni välitä, mutta kyllä melkein lähes kaikki muut elokuvat kelpaavat.
Olemme olleet parissa lehtijutussa (asumme ulkomailla), mutta muuten meihin ei kyllä kiinnitetä juuri mitään huomiota, vaikka ikäeroa onkin. Mieheni tosiaan on aika nuorekas, joten moni ei arvaisi oikeaa ikäeroamme.
Miehen vanhemmat ovat kuolleet, mutta siis minun vanhempani eivät hyväksy miesvalintaani.
Toki suhteenne on ollut heille varmaan vaikea aluksi käsittää, mutta luulisi, että hyväksyisivät ajan mittaan. Mies kuulostaa kuitenkin kunnolliselle ja se paljon parempi kuin nuorempi viinaan menevä vässykkä.
Pelkäätkö, että lapset joutuvat kärsimään siitä, että isä saattaa kuolla, ennen kuin he ovat aikuisia?
hänen ex-vaimolleen tapahtui. Erosivatko he, kun te tapasitte.
Raskaaksi tulin1. lapsessa 3. kierrosta eli onneksi hyvin pian ja nyt odotellaan kuopusta, joka tärppäsi 5. kierrosta.
Minulla oli loistavat välit sekä isääni että äitiini ennen kuin tämä miesvalintani pilasi meidän välit. Toki toivon, että ne korjaantuisivat, mutta tällä hetkellä tilanne on vielä aika tulenarka.
Mies oli sinkku tavatessamme, joten ei jättänyt perhettään. Hän on ollut kerran naimisissa ja jäi leskeksi. Lapsia hänellä ei ole aiemmista suhteista.
Toki minua pelottaa lasten takia, että heitä kiusataan vanhasta isästä, mutta yritän kasvattaa heidät niin, että eivät välitä turhaan muiden kiusasta.
Minulla on myös ikäisiäni ystäviä, oikeastaan kaikenikäisiä ja omia menoja, en koskaan ole tuntenut itseäni mitenkään vankilassa olleeksi vaan hyvin on kaikki mennyt. Ammatin olen opiskellut, mutta tällä hetkellä kotiäitinä ainakin seuraavat vuodet.
Minkä ikäisiä?