Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Otetaanpa uusiksi eli nyt vastailee 70-vuotiaan miehen vaimo :)

05.02.2007 |

Tuossa äskisessä ketjussa menivät muut vastaileemaan minun puolestani niin rekisteröidyin ja aloitin nyt uuden ketjun.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastatte toisianne. Go for it!

Vierailija
22/37 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä on kuitenkin laaja tuttavapiiri, joten lapsilla on paljon tukiverkostoa ympärillä.

Mieheni jäi siis leskeksi parisenkymmentä vuotta sitten, sen jälkeen hänellä ei ole mitään kovin vakavaa suhdetta ollut ennen kuin tapasi minut.

Asumme eräässä Euroopan maassa, emme tosin Ruotsissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailmaa ä:n ja ö:n kanssa.

Vierailija
24/37 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa vaikka Saudi-Arabiaan kunhan on suomalainen näppis..

Vierailija
25/37 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et ala haikailla vapautta, kun jo toinen lapsi tulossa ja ikää 22 vuotta. Oletko voinut henkisesti aina hyvin vai onko ollut ongelmia?

Vierailija
26/37 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tosiaan 48 vuotta ikäeroa, mutta henkisesti meillä ei sitä ikäeroa olekaan. Ikähän on vain numeroita.

Vierailija
27/37 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sinä?

Kiinnostaa vaan ja en nyt jaksa itse laskea.

Vierailija
28/37 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempasi rakastavat sinua kuitenkin tosi paljon. Ovat kai järkyttyneitä. Tutustuta mieheesi, kutsu kylään! Tukiverkostoa kaipaat pian kahden lapsen nuorena äitinä!

Vierailija
29/37 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi Raamatulla!

Vierailija
30/37 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäeroa on siis vajaat 48 vuotta. Vanhemmille olen kyläkutsuja lähetellyt ja ottanut yhteyttä, ehkä joskus he saapuvatkin.

Vierailija
31/37 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta moni menee jo nukkumaan

Vierailija
32/37 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempasi ovat enemmän suuttuneita siitä, että jäit ulkomaille ja vielä noin iäkkään kanssa. He kokevat, että hylkäsit heidät kenties. Menkää rohkeasti itse kyläilemään pidemmäksi aikaa. Tutustuvat. Onhan miehelläsi jo aikaa, kun on eläkkeellä ja et ole itsekään töissä.

Vierailija
33/37 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin onnea teille, jos tämä on totta ja rakastatte toisianne. Toiseksi ehkä vajaan 20vuoden ikäeron ymmärtää.. Mutta hän voisi olla isoisäsi.

Ja sitten se mun veikkaus: Elikkäs, sun mies on jäänyt leskeksi. HÄnelle oli se varmaan TODELLA vaikeaa, joten ehkä hän jotenkin alitajuisesti halusi VÄLTTÄÄ jatkossa sellaista tilannetta, joten otti PALJON nuoremman naisen. Nimittäin TODELLA pienellä todennäköisyydellä hän joutuu ennen kuolemaansa sinut hautaan saattamaan. Mieli on mutkikas juttu, eikä sitä ole aina niin helppo kontrolloida.

Vierailija
34/37 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin usein tällaisia ihmeellisiä selittämättömiä yhteyksiä syntyy.. Monet antavat vain ennakkoluulojen voittaa..

Onnea teille! Toivottavasti saatte elää vielä monta hyvää vuotta yhdessä..

Vierailija
35/37 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän myös tietää, että joku huolehtii hänestä, kun hän on todella vanha, kun lapsiakaan ei ole. Se olet siis sinä. Teidän lapsenne ovat niin nuoria silloin. Hän hyötyy tuosta asetelmasta todella paljon. Toisn saat sinäkin kiltin ja uskollisen puolison.

Vierailija
36/37 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta omanikäisen naisen kanssa se on jo HANKALAA!! Harvoinpa 67-vuotias nainen voi enää tulla raskaaksi. Ehkä alitajunnasta tuli paljonkin asioita pintaan:)

Mutta jos saan udella, niin miten teillä seksi sujuu? Mun setä sai vielä 60-vuotiaana lapsia ja vaimo oli silloin 30-vuotias(yli), sen ikäeron voisi vielä suodattaa, mutta olet niin nuori. Noh, saat sitten n.kymmenen vuoden päästä etsiä itsellesi nuoren miehen. Ja tiedän, ettei se niin vain käy, jos rakastuu, niin rakastuu..<3

Vierailija
37/37 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun tarpeeksi monta vanhaa miestä ottaa, niin omaisuus sen kun kasvaa!