Miksi ihmiset vastaavat selkeisiin provoihin ja muihin älyttömyyksiin?
Itse hyppään yli kaikista inhottavalta ja älyttömältä kuulostavista aloituksista. Minkälainen huumori pitää olla, että jaksaa ja viitsii vastailla? Inhottavaa ajatella, kuinka sairasta porukkaa on liikenteessä.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset vastaavat selkeisiin provoihin ja muihin älyttömyyksiin?
Kouluesimerkki selkeästä provokaatiosta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vaan tapa tappaa aikaa. Ei väliä mitä vastaa. Tosi harvoin on oikeasti mielenkiintoinen keskustelu.
No et ainakaan auta asiaa. Tätä palstaa ehkä lukee nuoretkin ihmiset ja miten se voi vaikuttaa heihin? Itse ainakin mietin aina, mitä kirjoitan.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ällöttävää usein. Jotain nokkelaa muka vastaillaan.
Miten voi muka-vastailla?
Koska se on kivaa! Ja mikä helvetin ongelma sulla on siinä, jos mä vastaan. Ei sun tarvitse tulla jeesustelemaan tai neuvomaan mua siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vaan tapa tappaa aikaa. Ei väliä mitä vastaa. Tosi harvoin on oikeasti mielenkiintoinen keskustelu.
No et ainakaan auta asiaa. Tätä palstaa ehkä lukee nuoretkin ihmiset ja miten se voi vaikuttaa heihin? Itse ainakin mietin aina, mitä kirjoitan.
Myös provovastaus voi olla huolella laadittu.
Kolme kertaa jaksaa vitsailla ja nopeasti lukasta, ettei sama läppä ole ketjussa viittä kertaa.
Sen jälkeen ei jaksa edes avata koko ketjua. On tässä vuosien aikana eri palstalla nähnyt kehittyviäkin trolleja. Joille on ollut mukava leikitellä. Nämä sama aloitus, sama vastaus, ei reagoida tyypit ovat nykyajan valtaosa trolleja. Joilla ei ole verbaliikkaa, eikä taitoa kehittyä saamistaan vastauksista. Harvoin löytyy nykyaikana huumori tasoista ja lahjakasta trollia. Sarja jankkaajat ovat aika tylsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No provoihin voi vastata provolla. Kaikkea ei tarvitse ottaa vakavasti... Ilkeydet tietysti asia erikseen, niissä ehdottomasti 0-linja on paras.
Itse tykkään ilkeyksistä anonyymeillä keskustelupalstoilla. Suurin osa tykkää, mutta harva myöntää.
No minä olen sitten ihan friikki. En tykkää edes anonyymina jauhaa kakkaa ja saastuttaa muiden mieliä. En mikään enkeli itsekään ole, mutta olisi hienoa, jos ihmiset edes hieman miettisivät mitä päästävät ihmisten ilmoille. Se mitä ruokkii, se kasvaa.
Jonnet vastailevat pitääkseen jonneketjut esillä. Jos haluatte lisää yIilautailua niin siitä vaan vastailemaan.
Itse jätän vastaamatta ja alapeukuttamattakin. Riittää että ilmoittaa asiattomaksi ja jatkaa ikäänkuin tuota viestiä ei olisi olemassakaan. Huomionkipeitä harmittaa kaikkein eniten se että jäävät ilman huomiota. Siksi ne usein vastailevat itselleen ja riitelevät itsensä kanssa saadakseen muita mukaan.
Koko AV on pelkkää trollausta ja höpönlöpönlöötä, ei kannata ottaa tosissaan mitään täällä tai vastata johonkin ihan "tosissaan". Trollille trollausta😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No provoihin voi vastata provolla. Kaikkea ei tarvitse ottaa vakavasti... Ilkeydet tietysti asia erikseen, niissä ehdottomasti 0-linja on paras.
Itse tykkään ilkeyksistä anonyymeillä keskustelupalstoilla. Suurin osa tykkää, mutta harva myöntää.
No minä olen sitten ihan friikki. En tykkää edes anonyymina jauhaa kakkaa ja saastuttaa muiden mieliä. En mikään enkeli itsekään ole, mutta olisi hienoa, jos ihmiset edes hieman miettisivät mitä päästävät ihmisten ilmoille. Se mitä ruokkii, se kasvaa.
Nämä haluavat tarkoituksella ruokkia pahaa mieltä. Kun niillä itsellään ei mene hyvin niin ei saa mennä muillakaan eli katkeruuttaan levittävät. Osa tietenkin sadisteja. Siksi myrkkyviesteihin ja pahantahtoiseen priovoiluun pelkkä poistopyyntö eikä mitään kommenttia tai alapeukutusta.
Mua kiinnostaa ihan oikeasti mitä holviakaaren alla tapahtuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet naiset kärsivät emättimen kuivuudesta.
Suomalaiset naiset on maailman hiekkaemättimisiä naisia. Kun on santapaperirulla toosassaan hiertämässä 24/7, niin laittaahan se ärisemään.
Se kirjoitetaan -emättimimpisimpiä, uskoakseni. Osaatko sanoa ja kirjoittaa sen kymmenen kertaa peräkkäin, ilman että kieli menee solmuun?
Tänä elokuun sylissä olleena viikonloppuna yksi provoilija on ollut tosi aktiivinen. Liekö kateus syynä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nieletkö?
Tämä on esimerkki älyttömyydestä - eihän suomalainen nainen niele.
Incelin merkki on se että ei tiedä että suuseksiä ei yleensä edes harrasteta ejakulaatioon asti.
Nyt meni taas jollain hiekkaa pimppiin tai peppuun.🤭