Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko pankkiin vaan marssia sisään ja maksaa käteisellä...

Vierailija
05.02.2007 |

lainan pois? Kotihoidon tuesta olen vuoden kituuttanut ja kituuttanut, ja vihdoin alkaa olemaan tarpeeksi rahaa säästössä lainan pois maksuun. Meneekö joku palvelumaksu tai miten se homma hoidetaan? Vai pitääkö sinne varata aika? Kaikki neuvot tarpeen =)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai jonkun muun lainan?

Vierailija
2/8 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota en ole penniäkään maksanut (paitsi korot)... t:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:ap

Vierailija
4/8 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vuoronumero lainatiskille, hoida asia ja sillä selvä.

Vierailija
5/8 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että nyt pääset veloista, mutta ihmetyttää.

Vierailija
6/8 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menen pankkiin. Koska olen kiireinen nainen, varaisin ajan, mutta toki voit mennä ihan jonottamaankin ja ennalta ilmoittamatta rahat laukussa tai tilillä. Jos kyse on omasta pankistasi, jossa sulla tili, tuskin veloittavat mitään. Jos laina on vieraasta pankista, ottavat pienen, muutaman euron maksun.

Vierailija
7/8 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muta ei ne opintolainassa niin tee. Tiskille vaan ja maksamaan.

Onnea että olet saanut säästetyksi.

Vierailija
8/8 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kai sitä vaan mennä sinne pankkiin selvittämään asia. Hih, kohta olen velaton =) Miehellä vaan velkaa.

Hommahan meni niin, että jäin heti opintojen päätyttyä äitiyslomalle ja sillä tiellä edelleen. Kukaan ei lainaa ole koskaan kysellyt, kun ei ole tuloja ollut. Suoraveloitusta en ole halunnut, koska tulot kuitenkin sen verran pienet, ettei mihinkään yllättävään ole varaa ollut. Pitänyt noita säästöjä samalla vähän niinkuin " pahan päivän varalla" , jos joku vaikka sairastuu tms. Vähän helpompi säästöistä lainata / ottaa kuin jo pankille maksetuista. Mutta nyt sitten lähtee rahat! Nyyh. Vaikka hyvä niin =)

Ap kiittää ja kumartaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan