Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hakenut yli 10 000 työpaikkaan töihin ja päässyt vaan alle 10 haastatteluun, missä vika?

Vierailija
04.08.2024 |

19 vuotta olen ollut työtön ja koulutuksena lukio.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis tehnyt noin 1.5 hakemusta joka päivä nyt 19 vuoden ajan ilman taukoja? Jotenkin vaikea uskoa tätä. 

Joskus tein 100 päivässäkin, eihän siihen tarvitse kun cv liittää ja kertoa että haluaa töihin, ei ole iso homma.

Ap

Yhtäkään tuskin sait lähetettyä. Sopisit hyvin päiväkeskukseen kuntouttavaan, pärevasuja tekemään

Vierailija
42/53 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun Kaivopuistossa ja olen aatinut TE-toimistolta että työpaikan on löydyttävä 1 km säteeltä. En lisäksi suostu alle 3500€ kuukausipalkkaan , enkä ilta-, yö tai vkl-tyhön. Minusta vaatimukseni on vielä kohtuullinen. Olenhan ylioppilas,

Ap

Miksi pitää asua Suomen kalleimmalla paikalla? Mitä töitä sieltä luulet saavasi? Älytöntä!

En halua muuttaa kun olen Kelalta saanut kaksio merinäkymällä. Muuttaisitko sinä? Saavutettua etua ei voi saa ottaa pois. Vaikka Kela ehdotti halvempaa, minun ei tarvitse suostua.

Prk, ite paina työtä aamusta iltaan ja mitään ei jää . Sitten elätetään näitä yhteiskunnan piikkiin ylileveesti eläviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nugettimies viimeksi oli hakenut 11000 työpaikkaa. Miten se määrä nyt putosi? Onko tuo edes mahdollista?

Vierailija
44/53 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite oon hakenut vain 4 ja päässyt kolmeen. En tiedä mikä ongelmasi on.

Vierailija
45/53 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, sitten kun lähestyt eläkeikää, alkaa töitä tulemaan ja vieläpä väkisin laittavat sinut töihin, nimittäin palkkatukitöihin. Örjia työtä täällä suomessa tarjoillaan niille joilla ei suhteet pelaa.

Vierailija
46/53 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat poimia marjoja. Voit aloittaa heti. Tienaat 50e per sanko.

Vierailija
47/53 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on hyttysiä. Olen allerginen hyttysille. Ja sitäpaitsi marjoja ei ole Kaivopuiston lähellä.  Ja minulla ei ole autoa. Ei ajokorttiakaan.

Ap

Vierailija
48/53 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on hyttysiä. Olen allerginen hyttysille. Ja sitäpaitsi marjoja ei ole Kaivopuiston lähellä.  Ja minulla ei ole autoa. Ei ajokorttiakaan.

Ap

Jos sinulle tuodaan ne marjat puhdistettavaksi sinne Helsinkiin, alatko hommiin?

Vierailija
49/53 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos sinulle tuodaan ne marjat puhdistettavaksi sinne Helsinkiin, alatko hommiin?

En voi puhdistaa kun sormissa on reuman tuntua. Alle 3500 euroa kuussa se alle ei kannata. Nyt saan kaikki tuet yhteensä 2300€ mutta Kela yrittää ottaa pois 180€ koska asuntoni liian kallis. Olen kuitenkin saanut vuosikausia asua näin. Voiko toiselta ottaa noin vaan? Jotkut saavat 6000€ kuussa, minun rahat on pieniä.

Vierailija
50/53 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hyvä veto 😅

Mutta ei sekään onnistu...

Vierailija
51/53 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ongelma että olet työtön. Reilu vähemmistö työnantajista palkkaa työttömiä. Suurin osa firmoista haluaa palkata  työpaikan vaihtajia. Sillä ei ole merkitystä millainen työhistoria ja koulutus on  eli työtön kuin työtön.Jos olet työtön niin se on aika toivotonta saada töitä.  

Vierailija
52/53 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ongelma että olet työtön. Reilu vähemmistö työnantajista palkkaa työttömiä. Suurin osa firmoista haluaa palkata  työpaikan vaihtajia. Sillä ei ole merkitystä millainen työhistoria ja koulutus on  eli työtön kuin työtön.Jos olet työtön niin se on aika toivotonta saada töitä.  

Näin on. Mitään työvoimapulaa ei ole, vaan monet yritykset jatkuvasti hakevat superihmisiä, yli-ihmisiä, joilla saadaan KASVUA firmaan. 

IT-firmoissa hyvin tavallista, typaikan vaihtaja tuo mukanaan asiakkuuksia.

Vierailija
53/53 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratkaisu tähän on, että työtön alkaa yrittäjäksi. En ymmärrä miksi siivooja tai puuseppä olisi pitkäaikaistyötön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän