Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hakenut yli 10 000 työpaikkaan töihin ja päässyt vaan alle 10 haastatteluun, missä vika?

Vierailija
04.08.2024 |

19 vuotta olen ollut työtön ja koulutuksena lukio.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis tehnyt noin 1.5 hakemusta joka päivä nyt 19 vuoden ajan ilman taukoja? Jotenkin vaikea uskoa tätä. 

Joskus tein 100 päivässäkin, eihän siihen tarvitse kun cv liittää ja kertoa että haluaa töihin, ei ole iso homma.

Ap

Tyhjällä cv:llä ja ilmoittamalla haluavansa töihin ei pitkälle pötki. Ootko edes treenannut hakemusten tekoa ja ihmisten kohtaamista ?

En rupea mitään pelle leikkejä tekemään, jos ei cv ja työtahto riitä niin ei sitten se on työnantajan vika.

Ap

Vierailija
22/53 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päässä vika, kun luulet hakeneesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loinen

Vierailija
24/53 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/53 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis tehnyt noin 1.5 hakemusta joka päivä nyt 19 vuoden ajan ilman taukoja? Jotenkin vaikea uskoa tätä. 

Joskus tein 100 päivässäkin, eihän siihen tarvitse kun cv liittää ja kertoa että haluaa töihin, ei ole iso homma.

Ap

Tyhjällä cv:llä ja ilmoittamalla haluavansa töihin ei pitkälle pötki. Ootko edes treenannut hakemusten tekoa ja ihmisten kohtaamista ?

Arvelen että tässä on ongelma. Turha toistaa samaa. Tarjoudu välillä talkootöihin jos työkkäri sallii, tai Kela tai muu taho. Sitten voit mennä CV-työpajaan.

Vierailija
26/53 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei riitä kaikille töitä, siinä on vika. 

Vierailija
27/53 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on.

Vierailija
28/53 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hakenut 3 työpaikkaan viimeisen 10 vuoden aikana. Haluan olla työtön eikä mikään estä minua olemasta työtön.

Vierailija
29/53 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/53 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Kaivopuistossa ja olen aatinut TE-toimistolta että työpaikan on löydyttävä 1 km säteeltä. En lisäksi suostu alle 3500€ kuukausipalkkaan , enkä ilta-, yö tai vkl-tyhön. Minusta vaatimukseni on vielä kohtuullinen. Olenhan ylioppilas,

Ap

Vierailija
31/53 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Kaivopuistossa ja olen aatinut TE-toimistolta että työpaikan on löydyttävä 1 km säteeltä. En lisäksi suostu alle 3500€ kuukausipalkkaan , enkä ilta-, yö tai vkl-tyhön. Minusta vaatimukseni on vielä kohtuullinen. Olenhan ylioppilas,

Ap

Puppa on ikuinen, Puppa on ihana, Puppa on rakas, ou jee!🌈🥳👴🏻👍🏻🥳

Vierailija
32/53 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi pitää asua Suomen kalleimmalla paikalla? Mitä töitä sieltä luulet saavasi? Älytöntä!

Vierailija
33/53 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korviesi välissä.

Vierailija
34/53 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi tulla iso valhe. Älä viitsi noin typeriä houria

Vierailija
35/53 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Puppa on ikuinen, Puppa on ihana, Puppa on rakas, ou jee!🌈🥳👴🏻👍🏻🥳

Kyllä, olen jo kauan tiennyt, että Konalan lihava, Puppa ja nugettimies ovat sama häiriintynyt persoona.

Vierailija
36/53 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä rikosrekisterini ja ammattin puuttuminen ei ole valttia työmarkkinoilla.

Vierailija
37/53 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou jee!

Vierailija
38/53 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on.

Eihän sinne joka hullua oteta.

Vierailija
39/53 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi pitää asua Suomen kalleimmalla paikalla? Mitä töitä sieltä luulet saavasi? Älytöntä!

En halua muuttaa kun olen Kelalta saanut kaksio merinäkymällä. Muuttaisitko sinä? Saavutettua etua ei voi saa ottaa pois. Vaikka Kela ehdotti halvempaa, minun ei tarvitse suostua.

Vierailija
40/53 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on nyt jo melkein 100 000 pitkäaikastyötöntä. Osa ammattityöttömiä, osa tapatyöttömiä, osa mitä sattuu. 

Sitten maapallon toiselta puolelta joudutaan hakemaan marjanpoimijat. Ei tämä oikein mene...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi