Olen hakenut yli 10 000 työpaikkaan töihin ja päässyt vaan alle 10 haastatteluun, missä vika?
19 vuotta olen ollut työtön ja koulutuksena lukio.
Kommentit (53)
"Koulutuksena lukio, 19 vuotta työttömänä" <- tässä vika.
Vika on vain ja ainoastaan sinussa. Mitä et mennyt aikoinaan kouluun etkä suostu muuttamaan. Oma vika.
Vierailija kirjoitti:
"Koulutuksena lukio, 19 vuotta työttömänä" <- tässä vika.
Niin olen kyllä hakenut ammattikouluihin yli 20 kertaa mutta en ole yksinkertaisesti tullut valituksi joten ei ole minusta kiinni,
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vika on vain ja ainoastaan sinussa. Mitä et mennyt aikoinaan kouluun etkä suostu muuttamaan. Oma vika.
Olen kyllä hakenut ammattikouluihin yli 20 kertaa mutta en ole yksinkertaisesti tullut valituksi joten ei ole minusta kiinni,
Ap
Vika on hakemuksissa. Laitat jonkun " Halua töihin" Ei kukaan pääsisi noin töihin.
Olet siis tehnyt noin 1.5 hakemusta joka päivä nyt 19 vuoden ajan ilman taukoja? Jotenkin vaikea uskoa tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä hakenut ammattikouluihin yli 20 kertaa mutta en ole yksinkertaisesti tullut valituksi joten ei ole minusta kiinni,
Ap
Älä viitsi valehdella. 20v sitten olisit päässyt mihin tahansa kouluun.
Voi kuule, 90- luvun laman olin työtön käytännössä kokonaan, äitiyslomalla välillä. Pääsin opiskelemaan vuosituhannen vaihteen jälkeen, ja pääsin pätkätöihin, oli jo yli 30 vuotta silloin. Sen jälkeen olen tehnyt pätkä töitä, terveys syistä vaihdoin alaa. Välillä työtön välillä töissä ja kyllä välillä työkokeilussa
Oppisopimuksella voi opiskella hoiva-avustajaksi. Siitä vaan kysymään lähimmästä Attendosta tai vastaavasta, varmasti ottavat sinut.
Ihan oma syysi tämä on ollut, ketään tai mitään muuta et voi syyttää.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis tehnyt noin 1.5 hakemusta joka päivä nyt 19 vuoden ajan ilman taukoja? Jotenkin vaikea uskoa tätä.
Joskus tein 100 päivässäkin, eihän siihen tarvitse kun cv liittää ja kertoa että haluaa töihin, ei ole iso homma.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oppisopimuksella voi opiskella hoiva-avustajaksi. Siitä vaan kysymään lähimmästä Attendosta tai vastaavasta, varmasti ottavat sinut.
Ihan oma syysi tämä on ollut, ketään tai mitään muuta et voi syyttää.
En tule ihmisten kanssa toimeen ja ei pääse sairalaan töihin jos on rikosrekisteri, luottotiedot menneet yms yms.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus tein 100 päivässäkin, eihän siihen tarvitse kun cv liittää ja kertoa että haluaa töihin, ei ole iso homma.
Ap
Tyhjällä cv:llä ja ilmoittamalla haluavansa töihin ei pitkälle pötki. Ootko edes treenannut hakemusten tekoa ja ihmisten kohtaamista ?
Ei ole oikeita töitä. Työt menevät tuttujen lapsille. Valtio rahoittaa yrityksiin työllistettyjä. Ulkkarit tekee halvemmalla.
Up