Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla tehdä aloitetta naisille

Vierailija
04.08.2024 |

Kun en ole yhtään samalla viivalla heidän kanssaan oikein missän elämän osa-alueella kuten työelämä, sosiaaliset taidot, älykkyys, terveys jne. jolloin saisi pakit heti kun kertoisi elämästään jos nyt ensin saisi kenenkään kontaktia edes ja juttelua aikaiseksi mitä ei tapahdu. Neuvotaan että etsi samankaltaisia ihmisiä mutta löytäminen vaikeaa.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä kuitenkin pitkä ja komea, eli ei mitään ulkonäköesteitä?

Vähän yli 180cm olen ja normipainoinen, komeudesta en osaa sanoa mutta luultavasti ainakin epävarmuus näkyy ulospäin joka karkoittaa. ap

Jos olet komea, niin se ei jää sinulle epäselväksi. Mutta komeita miehiä on naisten kriteereillä ehkä 1/10 000 miehestä.

Joten Suomessa on n. 250 naista, jotka seurustelevat omasta mielestään komean miehen kanssa? 

Vierailija
22/42 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpuuttaisitko vähän ylipainoisen, työttömän nepsynaisen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän yli 180cm olen ja normipainoinen, komeudesta en osaa sanoa mutta luultavasti ainakin epävarmuus näkyy ulospäin joka karkoittaa. ap

Jos olet komea, niin se ei jää sinulle epäselväksi. Mutta komeita miehiä on naisten kriteereillä ehkä 1/10 000 miehestä.

Joten Suomessa on n. 250 naista, jotka seurustelevat omasta mielestään komean miehen kanssa? 

Suurin osa suomalaisista naisista ei seurustele sellaisen miehen kanssa, jota pitävät oikeasti komeana. Monogamiseen seurusteluun voi olla monta syytä, kuten perheellistyminen ja halu olla jonkun kanssa. Kaikille naisille ei riitä amerikkalaisen elokuvatähden näköisiä miehiä. Tai muutaman suomalaisen eli Samuli Vauramon, Mikko Leppilammen, Lauri Tilkasen, River Viiperin, nuoremman Jasper Pääkkösen tai nuoremman Peter Franzenin näköistä miestä.

Vierailija
24/42 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä enää yritä iskeä naisia, vaan ala tutustumaan heihin siitä riippumatta kiinnostutko sinä heistä romanttisesti tai et. Ihan vain siis ihmisenä. Opettele ensin vaikka moikkaamaan naapureita ja lähdet siitä eteenpäin, kun moikkaamiset ei enää stressaa. Pikkuhiljaa yksi asia kerrallaan.

Naapureiden moikkaaminen ja naisen lähestyminen ovat aivan eri asia. Ja kuka hörhö tutustuu vieraisiin ihmisiin lähestymällä kadulla tuosta vaan? Mieti nyt itse...

Minä näytän asuvan kahden sinkku naisen naapurissa, joten ne voi olla sama asia. No joo, rehellisyyden nimissä on myös ikäeroa, mutta jostainhan se on aloitettava.

Vierailija
25/42 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen eräs nainen yritti lähestyä minua baarissa. Sanoin hänelle suoraan, että en pidä siider*valaista! Tuskin enää lähestyy ketään.

Vierailija
26/42 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpuuttaisitko vähän ylipainoisen, työttömän nepsynaisen? 

Jos tykkäät seksistä niin kelpaat.

Vierailija
27/42 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen eräs nainen yritti lähestyä minua baarissa. Sanoin hänelle suoraan, että en pidä siider*valaista! Tuskin enää lähestyy ketään.

Hyvin toimittu. Oppiipahan naiset lähestymään oman tasoista miestä. En minäkään pitkänä 193 cm sekä hoikkana 80 kg halua mitään pullukkaa naista. Sillä minulla on varaa mistä valita.

Vierailija
28/42 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matthew Hussey ja Robert Green. Heitä rupeat seuraamaan youtubesta. Ja suomalainen kanava Velivoima. 

Vierailija
29/42 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matthew Hussey ja Robert Green. Heitä rupeat seuraamaan youtubesta. Ja suomalainen kanava Velivoima. 

Velivoimaa on todellinen huijari. Mies *skoisi housuunsa, jos joutuisi lähestymään naista. Pelkää puhua kamerallekin.

Vierailija
30/42 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan niinkuin sä olisit muka ollut baarissa 🤭

Vierailija
31/42 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntouttavasta työtoiminnasta löytyy syrjäytyneitä naisia. Yhdessä nikkaroitte linnunpönttöjä ja harjoittelette kaurapuuron keittämistä, ja siinä sivussa tutustutte.

Vierailija
32/42 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Meet vaan lavatansseihin, saat sielläkin olla yksin ja seurata muiden hauskanpitoa. Naiset tanssivat toistensa kanssa ennemmin, kuin pyytävät sinua."

Kiesus. Olen sanaton tuon tason nynnyilyn edessa. Kato kun tanssiin voi lavoilla hakea niin miehet kuin naiset. Siis senkun haet itse. Etikettiin kuuluu ettei kutsusta kieltaydyta jollei kysyja ole tukkihumalassa tai muuten torkea. Ja jos eka kieltaytyy niin seuraava todennakoisesti lahtee kylla. Lavoilla on pulaa tanssihaluisista miehista. Ja tanssiin haku ei ole maata jarisyttava juttu, se on pyynto tanssia yhdessa pari biisia eika siita tarvitse tehda koko elaman mullistavaa juttua. Tanssit vaan, nautit hetkesta, etka ajatele jokaista tanssikaveria tulevien lastesi aidiksi heti.

Vierailija
33/42 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene jonnekin tuvalle tutustuu tai toimintaan mukaan. Kaikki on mahdollista.

Vierailija
34/42 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet tosi "cool" ja ikuisesti yksin! Näin se menee. Tumputa kotona,itke itsesi uneen. Harhoja näet,ei kukaan sinua tahdo.

Joku tuli säälistä jutteleen, kun näki sinut epätoivon täyttämän hahmon :))

Vierailija
35/42 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan on sitten vielä se "pussikaljaa lähiösi ostarin penkillä mielenkiintoisessa seurassa" -menetelmä 🤔

Vierailija
36/42 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä onko työpaikallasi aloitelaatikko? Jospa se sitä kautta lähtisi lutviutumaan. 

Vierailija
37/42 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään yleensä, tai ehkä pikemmin en jaksa vaivautua. Odotan yleensä, että naiset tulee pokaa mua lol. 

Vierailija
38/42 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan naiset joutuvat tyytymään, mikä yleensä aiheuttaa pidemmän päälle katkeruutta. Selittää myös miksi yleensä seksi loppuu pitkässä suhteessa, ja juuri naisen aloitteesta. Selittää myös naisten aloitteellisuuden avioeroissa. Keskimäärin naiset pitävät miehiään luusereina ja toivovat jotain parempaa, vaikka harvoin itse sellaista ansaitsisivatkaan.

Vierailija
39/42 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä enää yritä iskeä naisia, vaan ala tutustumaan heihin siitä riippumatta kiinnostutko sinä heistä romanttisesti tai et. Ihan vain siis ihmisenä. Opettele ensin vaikka moikkaamaan naapureita ja lähdet siitä eteenpäin, kun moikkaamiset ei enää stressaa. Pikkuhiljaa yksi asia kerrallaan.

Naapureiden moikkaaminen ja naisen lähestyminen ovat aivan eri asia. Ja kuka hörhö tutustuu vieraisiin ihmisiin lähestymällä kadulla tuosta vaan? Mieti nyt itse...

Tämä hörhö täällä. Tai no, tutustuminen on väärä sana, mutta saatan kaupassa tai bussipysäkillä tuosta vaan heittää jotain tilanteeseen sopivaa kommenttia.

M51, sosiaalinen ja ulospäinsuuntautunut

Vierailija
40/42 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata lähestyä naista millään tasolla, vaarana on saada syyte seksuaalisesta häirinnästä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän