En uskalla tehdä aloitetta naisille
Kun en ole yhtään samalla viivalla heidän kanssaan oikein missän elämän osa-alueella kuten työelämä, sosiaaliset taidot, älykkyys, terveys jne. jolloin saisi pakit heti kun kertoisi elämästään jos nyt ensin saisi kenenkään kontaktia edes ja juttelua aikaiseksi mitä ei tapahdu. Neuvotaan että etsi samankaltaisia ihmisiä mutta löytäminen vaikeaa.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ole lähelläkään missään samalla viivalla. Olen kaukana mutapohjassa.
N.21
Haluatko kertoa miksi koet näin? ap
Sanot moi ja kysy joku kevyt kysymys. Ei sun tarvii keksiä mitään kummallisia iskulauseita tai elokuviin menoja.
Osaatko sanoa mikä elämässäsi on niin epämääräistä? Kun kaikenlaisia ihmisiä on. Naisia myös. Varmasti löytyisi joku joka ymmärtää
Vierailija kirjoitti:
Osaatko sanoa mikä elämässäsi on niin epämääräistä? Kun kaikenlaisia ihmisiä on. Naisia myös. Varmasti löytyisi joku joka ymmärtää
Kaikenlaisia ihmisiä joo on, sellaisen joka ymmärtää niin löytäminen vaan haaste ja iso sellainen. ap
Oletko sä kuitenkin pitkä ja komea, eli ei mitään ulkonäköesteitä?
Tiedät kyllä itse jos et osaa. Ei kannata tällöin yrittää, tulee vaan huono mieli. Odota vaan naisen aloitetta, vaikka se epätodennäköistä onkin. Tällöin on helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Sanot moi ja kysy joku kevyt kysymys. Ei sun tarvii keksiä mitään kummallisia iskulauseita tai elokuviin menoja.
Moi, ovatko nuo täysjyvämakaroneja, onko mielestäsi masokistinen itsensä kohtelu hedonismia jos siitä saa jotain sairasta nautintoa. Ethän silti syötä noita kenellekkään muulle?
Luuletko, että on joku normaali tila, että suomalaiset miehet lähestyvät naisia selvinpäin? Olet ihan normaali mies, eikä tarvitse olla huolissaan.
On olemassa sellaisia naisiakin joilla samat haasteet. Tosin ei me pyöritä missään etsimässä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
No tuskin on. Jos olisi niin naiset hoitaisivat lähestymisen..
Älä enää yritä iskeä naisia, vaan ala tutustumaan heihin siitä riippumatta kiinnostutko sinä heistä romanttisesti tai et. Ihan vain siis ihmisenä. Opettele ensin vaikka moikkaamaan naapureita ja lähdet siitä eteenpäin, kun moikkaamiset ei enää stressaa. Pikkuhiljaa yksi asia kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Älä enää yritä iskeä naisia, vaan ala tutustumaan heihin siitä riippumatta kiinnostutko sinä heistä romanttisesti tai et. Ihan vain siis ihmisenä. Opettele ensin vaikka moikkaamaan naapureita ja lähdet siitä eteenpäin, kun moikkaamiset ei enää stressaa. Pikkuhiljaa yksi asia kerrallaan.
Naapureiden moikkaaminen ja naisen lähestyminen ovat aivan eri asia. Ja kuka hörhö tutustuu vieraisiin ihmisiin lähestymällä kadulla tuosta vaan? Mieti nyt itse...
Vierailija kirjoitti:
Aika jaloa ajatella, että jotain kiinnostaa tutustua rumaan. Jos on kouluissa ja töissä ollut syrjitty, niin eipä se siitä mihinkään muutu, vaikka mihin tanssi tai harrasteryhmiin menisi... Parhaimmillaan lähimmät "kaverit" lakkaavat harrastamasta ja vaihtavat ympyröitä.
Vierailija kirjoitti:
Silloin ei olis naisista pulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän yli 180cm olen ja normipainoinen, komeudesta en osaa sanoa mutta luultavasti ainakin epävarmuus näkyy ulospäin joka karkoittaa. ap
Naiset aina nauraa vaikka mies on samantasoinen naisen kanssa niin nainen antaa pakit ja nauraa miehelle että mitä tuokin kuvitteli.
Ihan yhtä lailla naisissakin epäsosiaalisia ja työttömiä. Löytäminen voi olla vaikeaa.
"Meet vaan lavatansseihin, saat sielläkin olla yksin ja seurata muiden hauskanpitoa. Naiset tanssivat toistensa kanssa ennemmin, kuin pyytävät sinua."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän yli 180cm olen ja normipainoinen, komeudesta en osaa sanoa mutta luultavasti ainakin epävarmuus näkyy ulospäin joka karkoittaa. ap
Jos olet komea, niin se ei jää sinulle epäselväksi. Mutta komeita miehiä on naisten kriteereillä ehkä 1/10 000 miehestä.
En minäkään ole lähelläkään missään samalla viivalla. Olen kaukana mutapohjassa.
N.21