Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiaa laihduttamisesta, Apua ja tukea kaivataan!

Vierailija
04.08.2024 |

Olen kamppaillut painonhallinnan kanssa jo pitkään ja kokeillut monenlaisia dieettejä ja pätkäpaastoja, mutta tulokset ovat olleet vaihtelevia. Olen kokeillut esimerkiksi keto-dieettiä, jossa vähensin hiilihydraatteja, sekä erilaisia kalorirajoituksia, mutta tuntuu, että mikään ei oikein toimi pitkäjänteisesti. Pätkäpaastoaminen on ollut mielenkiintoista, mutta sekin on ollut haastavaa pitää yllä.

Olisin todella kiitollinen, jos voisitte jakaa omia kokemuksianne ja vinkkejänne laihduttamiseen! Mitkä ovat olleet teidän parhaat keinot? Onko jotain erityisiä ruokia tai reseptejä, jotka ovat auttaneet teitä? Entä miten olette onnistuneet pysymään motivoituneina?

Kaikki vinkit ja neuvot ovat tervetulleita!

Kiitos etukäteen!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tästä laihduttamisesta ole jo kaikki sanottu tälläkin palstalla moneen kertaan?

Vierailija
22/24 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina ollut normaalipainoinen, mutta lihoin noin 30 vuotiaana 10 kiloa, koska söin liikaa / epäterveellisesti.

Laihduin muutaman vuoden päästä takaisin normaalipainoon, kun lopetin syömästä liikaa / epäterveellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä vaaka pois, lopeta laihduttaminen. Älä kiellä itseltäsi mitään tiettyä ruokaa. Opettele kuuntelemaan kehoasi. Liiku säännöllisesti, mutta älä aloita liian rajusti. Lisää kasvisten ja vähärasvaisen proteiinin määrää. Älä koskaan jätä yhtään ateriaa väliin. Aamiainen, lounas, välipala, päivällinen, Iltapala. Näillä keinoilla pääsin eroon paino-ongelmista. Vie kyllä muutaman vuoden, että oikeasti tunnistaa, koska on kylläinen.

Vierailija
24/24 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokapäiväkirja Finelin sivuilta ihan ensimmäiseksi. Sieltä löytyy ne faktat. Itselleni oli järkytys huomata, että vaikka kulutus ja saanti oli aika lailla balanssissa, niin päivittäinen rasvamäärä ravinnosta oli 120g!!! 

Oma kalorintarve kannattaa laskea jollain sivustolla, niitä on useita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan