Isorintainen nainen avaralla kaula-aukolla liikennevaloissa
Olipa upea näky kun pysähdyin toisen auton viereen liikennevaloihin ja huomasin viereisessä autossa kuljettajana olevan kauniin naisen. Hänellä oli hihaton toppi ja isot rinnat melkein tuli kaula-aukosta ulos. Iso oli tissivako! Vyötärö oli kuitenkin hoikka. Nainen hymyili takaisin aurinkolaseissaan ja varmasti tiedosti mitä katsoin! Toivoin ettei valot vaihtuisi..
Kommentit (48)
voi v... nyt rupesi tekemään mieli pillua!
Nii mullaki..ja asento ois se että nainen istuu sängyn/sohvan reunalla ja minä polvillaan jalkovälissä huseeraamassa..siinä kun jytkyttäis menemään niin tissit pomppis..
Vierailija kirjoitti:
Nii mullaki..ja asento ois se että nainen istuu sängyn/sohvan reunalla ja minä polvillaan jalkovälissä huseeraamassa..siinä kun jytkyttäis menemään niin tissit pomppis..
Pöydällä mieluummin niin vois seisaaltaan naida. Takaapäin olis kyllä kiva tuota pyssysankari naista naida, mutta silloin jäis tissit huomiotta. Se on vaikeeta tää miesten elämä, kun molempia ei oikein voi saada samaan aikaan. Naiset ei ymmärrä tätä dilemmaa ollenkaan. Siinä jos rupeaa hyvä peppuisen ja iso tissisen naisen kanssa vaihtelemaan asentoa että sais tasapuolisesti nähtyä kumpaakin, niin siitä tulee hyrrä ja pää menee niin sekaisin ettei nainnista tule mitään. Miksi naisilla ei peppu ja tissit voi olla samalla puolella kroppaa? Jumalaton suunnitteluvirhe joltain luojahenkilöltä.
Jos tuommosen näyn vuoksi pamauttas kolarin pitäis jäädä ilman syytteitä, varmasti esim. Italiassa on näin..
Naiset ei tiedäkään miten hyvin korkeammista autoista näkekään vierekkäiseen autoon
Miesautoiljat! Ehditkö nähdä ja katsotko naisautoijan rintavarustuksen?
Vierailija kirjoitti:
Vastatkaa autoilijamiehet!
Runk runk runk runk lääh! Runk runk runk!
Vierailija kirjoitti:
Tottakai katson..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai katson..
Missä nopeudessa ehdit nähdä? Rintojen koon?
maitotissit suuhut ratsastaessa, sitä en koskaan unohda. oliskohan jollain tarjolla
Ratsastaessa miehen päällä ihana kun isot rinnat pomppii ja liikkuu miehen rintaa vasten. Tuntuu erittäin hyvältä. Siinä mies hyväilee ja puristelee isoja rintojani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai katson..
Taajama nopeudessa..ei tarkkaan kokoa näe mutta silmää hivelevän pyöreän muodon..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai katson..
Taajama nopeudessa..ei tarkkaan kokoa näe mutta silmää hivelevän pyöreän muodon..
Kyllä. Ja ison tissivaon näkee hitaassa vauhdissa myös auton vastaantullessa
Oletteko nähneet kun vastaantulevalla isorintaisella naisella täyteläiset rinnat "aaltoilee" kävellessä? Mitä ajattelet?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko nähneet kun vastaantulevalla isorintaisella naisella täyteläiset rinnat "aaltoilee" kävellessä? Mitä ajattelet?
Kyllä olen..katselen sitä värähtelyä ihan lumoutuneena..
Tänään ajoin auton parkkiin kaupan pihaan ja ennenkuin nousin autosta vilkaisin viereiseen autoon. Nainen puhui puhelimeen ja voi jestas miten upeat isot rinnat hänellä oli paidassa joka kiristi rintojen kohdalta. En saanut katsettani irti, mutta onneksi nainen puhui puhelimeen niin hän ei huomannut kun lähietäisyydeltä pääsin ihailemaan hänen rintojaan sivuprofiilista. Onneksi on vielä kesä ja lämmintä ja pakko olla vähemmissä vaatteissa
Minä naisena olen viime aikoina alkanut pukeutumaan paljastavammin ja välillä kuljen myös ilman rintaliivejä. Isot rintani kyllä saavat katseita ja kieltämättä siitä tulee kiihottunut olo itselle. Mukavaa piristystä kun näkee kun joku katsoo
Vierailija kirjoitti:
Minä naisena olen viime aikoina alkanut pukeutumaan paljastavammin ja välillä kuljen myös ilman rintaliivejä. Isot rintani kyllä saavat katseita ja kieltämättä siitä tulee kiihottunut olo itselle. Mukavaa piristystä kun näkee kun joku katsoo
👍
Minä pukeudun erittäin avaraan kaula-aukkoon usein lämpimällä kelillä. Tulee itselle hyvä lämmin tunne kun isot rinnat näkyvät tuntemattomille miehille ja he kääntyvät katsomaan. Tuntuu hyvälle tehdä niin.
Kyllä ehtii nähdä ja jos on vielä kuoppainen tie, niin näkee kuinka isot rinnat pomppii ja liikkuu isossa kaula-aukossa.