Isorintainen nainen avaralla kaula-aukolla liikennevaloissa
Olipa upea näky kun pysähdyin toisen auton viereen liikennevaloihin ja huomasin viereisessä autossa kuljettajana olevan kauniin naisen. Hänellä oli hihaton toppi ja isot rinnat melkein tuli kaula-aukosta ulos. Iso oli tissivako! Vyötärö oli kuitenkin hoikka. Nainen hymyili takaisin aurinkolaseissaan ja varmasti tiedosti mitä katsoin! Toivoin ettei valot vaihtuisi..
Kommentit (48)
Ei ehdi..mutta jos satut liikennevaloissa rinnalle ja mulla vähän korkeampi auto..niin valojen vaihtumisella ei enää olekaan kiire..
Jos taajamassa ajaa vastaan isorintainen nainen isolla kaula-aukolla esim.neljääkymppiä, niin kyllä ehtii!
Saitko kuvia otettua - kait sulla kamera käsissä?
Kuinka kauan olet kärsinyt tästä tissi-fetismistä sillä ilmeistä taitaa olla että olet yksi noista joita tuo vaiva vaivaa? Lääkkeet tai ainakin joku hoito?
Joopa joo, oli se AP:n auto korkeampi tai ei, on sieltä mahdotonta nähdä viereisen auton kuskin vyötärölle asti.
Mulkkupervotaaskyrpä kädessä kun näki rasvaiset maitorauhaset :D
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo, oli se AP:n auto korkeampi tai ei, on sieltä mahdotonta nähdä viereisen auton kuskin vyötärölle asti.
Kyllä sen näkee nopeasti onko nainen 60 kiloinen vai satakiloinen
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuossa puhuttuki tisseistä ja vaosta..eikä mistään vyötäröstä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuossa puhuttuki tisseistä ja vaosta..eikä mistään vyötäröstä
AP puhui myös vyötäröstä.
Ollut varmasti mieluinen näky. Ihan rinnassa läikähtää
Kuorma-autosta näkee hyvin ja muutakin kuin rintavaon.
Vierailija kirjoitti:
Kuorma-autosta näkee hyvin ja muutakin kuin rintavaon.
Niin näkee. Hyvin näkeekin
Itse kerran olin pukeutunut avonaiseen paitaan. Ajoin autolla taajamassa hitaasti. Vastaan tuli pariskunta kävellen. Näin kun molemmat tuijottivat minua ja mies kääntyi katsomaan vielä autoni perään ja näin peilistä kun nainen läimäytti miestään tämän rintoihin tuijotuksen seurauksena.
Onneksi on isorintaisia naisia jotka pukeutuvat avaroihin paitoihin. Ilo silmälle
Oliko tän näköinen?
https://youtube.com/shorts/T1k_3iYDjp0?si=MJi5MbEoPyTWPoL0
https://youtube.com/shorts/9G4d8SG-4XE?si=54PcuJ3nN1cKU-wc
Nimimin on tiedossa: Valkyrie Brynn
Ei ollut. Tummat hiukset ja ystävällisen näköiset kauniit kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tissit edes samaa luokkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tissit edes samaa luokkaa?
Tuota kokoluokkaa. Tissivako oli iso. Näyttävät rinnat oli kyllä naisella.
Ehditkö mies nähdä vastaantulevan autoon jos naisella on isot rinnat ja avoin kaula-aukko?