Tammilapsia Turun seudulta?
Heippa!
Onkos meitä muita? En muista enää, vaikka Odotus-puolella seurailinkin keskustelua päivittäin, tosin itse en ehtinyt vajaa 2-vuotiaalta esikoiseltani paljoakaan kirjottelemaan... Miten lapset kasvavat?
-Lounis ja poika reilut 3 vkoa
Kommentit (71)
Meidän tytöllä oli sitten korvatulehdus =( Pahaa pelkään, että tästä alkaa ikävä kierre. En tiennyt, että näin pienellä voi edes olla korvatulehdusta, mutta niin vaan toisessa korvassa oli märkää. Kurkkulimalle ei voi kuulemma tehdä mitään, pitäisi mennä ajallaan ohi. Nyt ollaan sitten antibioottikuurilla. Pitää vain tarkkailla, että tyttö syö, eli että vaipassa on pissaa ja kakkaa. Silmätippakuuri pitää myös taas aloittaa. Meillä on kyllä vakuutus maksunut itsensä jo takaisin, ku ollaan kolme kertaa jouduttu jo lääkärille ja lääkkeet päälle. Joskus sitten ku niitä korvauksia vain hakee... Samoin pitäisi kelalta hakea korvauksia, ku nyt ei saa mitään, ku ei kerran ole vielä kela-korttia. Omaisuus siis mennyt apteekkiin ja lääkäreihin.
Katsku ja erittäin uninen ja veltto tyttö
... enpä Myllyyn päässy, virun jossain influensassa kotona, kuumetta, kaikki paikat särkee ja kylkiluut varmaan poikki yskimisestä. Ja sunnuntaina on ristiäiset, jipii... No toisaalta, kiepeänä on myös mun äiti (sama lentsu) ja tänään vielä soitti tuleva kummitäti että nyt on tauti hänessäkin =). Ja hänen miehensä eli tuleva kummisetä vielä venäytti treeneissään nivelsiteensä, eli ristiäiset muistuttaa lähinnä sairastupaa =D.
Jos ensi viikolla on uudet treffit, niin ollaan mukana, ehdottomasti, tää viikko on tullut vietettyä aika visusti sisällä...
-Outi ja Rasmus himpun vajaa 2kk
..ja isäntä on vieläkin. Eli ei päästy myllyyn viime torstaina, mutta oliskos joku tulossa tällä viikolla??
Meille sopis paremmin jo aikasemmin kun klo 11. Esikko on jo 12 aikaan niin väsy yleensä että on päiväuniaika eli pitää lähtee kotiin.. jos joku tulee jo vaikka 10 meijän seuraks ja muut sit kun ehtii..? :-P
Tapaamispaikasta sen verran että siinä missä on se infotaulu, on musta oiva paikka. Siis siinä liuku" portaiden" alla, sen aukion kohdalla olevilla ovilla, ns. pääovilla.
Me käytiin Mehiläisessä tosiaan pojan kanssa viime viikon ke, mutta ei ollut pojalla mitään tautia, lähinnä meinasin et jos keuhkoissa tai korvissa on jotain kun oli 3 pv huutanut kipuitkua ja ollut tosi levoton ja tuskainen. Mutta sitten totes lekuri että on suolistossa pienellä sitäkin enemmän vaivaa:-( Mulla oli jo imetysdietti siinä kohtaa jatkunut muutaman päivän ja nyt sit jatkunee muutaman kuukauden.. Kiellettyjen listalla nyt kaikki missa on maitoproteiinia (kaupassa menee aikaa tosi paljon kun kaikki tuoteselosteet pitää lukea..), ruis, tomaatti, kahvi, herneet ja pavut ja suklaa, nyyh. No tähtitorttuja saan syödä, ja sitä valmistaikinaa on pakkasessa joulun peruina paljon:-D Hedelmiä ja vihanneksia siis kuluu.. tehnee ihan hyvää myös näille raskauskiloille! heh.
Lääkäri myös sanoi että kannattaa pitä imetysväliä noin kolmena tuntina jotta suolisto saa levätä, mihin suhtauduin imetyshörhönä aika nurjasti aluksi.. Mutta sitten kokeilin tuota vuorokauden aj sehän toimii! Poika on tosi paljon tyytyväisempi ja sitten kun syö niin syö paljon intensiivisemmin ja selkeesti ruokailee eikä vaan huvittele sillä tissillä:-)
Nyt pitää mennä pehkuihin. Imetin vauvan äsken ja nyt saisin nukkuu hyvällä tuurilla kolme tuntia jos menisin vaan tonne sänkyyn..
Lounis ja poika 6 vk ja pari päivää
Moikka!
Vai, että Espanjaan. Voih...
Eli kyllä me ollaan edelleen valmiita ja halukkaita tapaamaan. Ennen yhtätoista taitaa olla hankalaa näiden rikkonaisten öiden jälkeen. Joten käviskö Myllyssä klo: 11 keskiviikkona. Kaikki halukkaat ilmoittautukaahan mukaan! Mikäs olisi hyvä paikka treffaamiselle?
Cinza: Meille ainakin sopii keskiviikko loistavasti, ku olemme silloin muutenkin liikenteessä ku haemme ne passit Raision poliisilaitokselta. Ja klo 11 on sekin ihan hyvä aika.
Paikka voisi olla Louniksen mainitsema opastaulu pääovilla. Ei tarvitse kuikuilla kaikkia vaunuihmisiä " sillä silmällä" kun on tarkka paikka sovittuna.
Toivottavasti muitakin tulee paikalle ku me kaksi, vaikka kirjoittelijat ovatkin jonnekkin kaikonneet...
Katsku ja tytteli 2 kk+
Nostellaanpas tämä, jotta muutkin halukkaat huomaavat.
Hei,
Näin se vaan kaatoi virus mutkin sängynpohjalle, pari viikkoa meni todella hurjassa taudissa. Vauva on säilynyt kaikelta, iso-sisko selvisi myöskin helpolla eli yhden päivän pikkukuumeella. Äiti oli tosi väsynyt taudin aikana, sohvalta en päässyt ylös ja vauvaa kantoi isä paikasta toiseen.
Keskiviikon tapaaminen on laitettu korvantaakse ja harkitsen sitä vakavasti. Mitään en uskalla luvata, mutta ehkä tiistai-iltana laitan tänne viestiä, mitkä on aatokset/suunnitelmat. Olemme olleet tyttöjen kanssa kolmestaan nyt yli viikon, mies on ulkomailla töissä ja kun päivät ovat aika rankkoja, niin sitä ei aina oikein jaksa nähdä vaivaa auton pakkaamisessa, saati lasten pukemisessa (luojan kiitos kesään on enää vain hetki aikaa!). 19.3. alkavalla viikolla meillä on kivasti aikaa Myllytellä, mies on lomalla ja voin tulla pelkästään vauvan kanssa hengailemaan ja moikkailemaan teitä muita.
Mukavaa viikon alkua!
Pia & Pörris 6 vk
Mulle sopii kans torstai klo 11. Mylly olisi mulle parempi ja helpompi paikka ku olen autolla liikeenteessä.
Outi: Olin mä niihin aikoihin liikenteessä, mut kävin sit vaan pikaseen Vapaa valinnöhemmassa ja Prismassa.
Palaan myöhemmin paremmalla ajalla.
Katsku ja Hilu 6vkoa ja 3pvää
Täällä myös yksi Turussa asuva :). Jos mukaan mahtuu?
Meillä on myös tammikuussa syntynyt tyttövauva (10.1-07) sekä kaksi isompaa lasta, 1v8kk ikäinen poika (16.6-05) sekä 3,5vuotias tyttö (31.8-03).
Itte oon 21v. Muutettiin tänne Moisioon tammikuun puolivälissä Keski-Suomesta, mutta sitä ennen asuttiin aikaisemmin myös Turussa.
Ilmeisesti tapaamista järkkäilette?
Oletteko muuten pysyneet terveinä?Meillä on ollut jos jonkinlaista flunssaa, kaikilla muilla paitsi vauvalla. Nyt on poika vielä kuumeessa ja tytöllä yskää :(.
... onko vielä voimassa tai onko joku tulossa? meille se sopii hyvin.
Ei kukaan sattuisi tarvitsemaan Cuplatonia? ostin sitä viime viikolla ja siitä on ehkä 5 kertaa otettu, mutta vaikuttaa että ei sovi meidän pikkuiselle, huuto on kahta kauheampaa... Eli jos joku tarvitsee ja on vaikka tulossa treffeille niin voisin sen mukaan ottaa ja antaa pois ettei mene kaapin pohjalla hukkaan.
-Outi
Vai, että Katskun kanssa ollaan menty Myllyssä ihan ristiin... Vai, että oli Sokoksen myyjä edelleen sitä mieltä, että nälkää oltiin itketty.. Tosissaan oli poju juuri syönyt, joten tuskinpa siitä oli kyse. Meillä kun tarvitaan jatkuvaa viihdyttämistä ja heiluttamista, että pikkumies pysyy tyytyväisenä. Itku on herkässä, vaikka kaikki tuntuu olevan hyvin. Siihen kun vielä lisätään nää vatsavaivat niin välillä on melkoista huutoa. Onneksi meillä ollaan viikon ajan myös hymyilty. Välillä kun meinaa totaalisesti väsähtää niin suloinen hymy kyllä saa unohtamaan kaiken kurjuuden... Toivottavasti Katskun tyttö parenee pian ja muillekin kipuileville jaksamisia!!
Terkuin, Cinza ja poika 4 vkoa ja 4 päivää