Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla varaa käydä kosmetologilla?

Vierailija
04.08.2024 |

Haluaisin kovasti mennä johonkin kasvohoitoon, mutta ne on älyttömän kalliita eikä mulla ole sellaisia rahoja vaikka töissä käynkin.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ehkä varaa, jos käyttäisin rahojani toisin.

Menisin mielelläni kosmetologille, joka on hyvä työssään, miellyttävä eikä haise kuvottavalle, esim. tupakalle. Tupakoijan haisevat kädet kasvoilla ja tupakkahengitys eivät ilahduta. 

Onko sulla useinkin ollut röökille haiseva kosmetologi?

Vierailija
22/45 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmaan mutta en käy. En ole ikinä käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mutten käy.

Vierailija
24/45 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ja tykkään käydä. Pari päivää sitten kävin jalkahoidossa joka maksoi 162 euroa. Oli todella mukavaa ja minusta on kiva käyttää rahaa palveluihin eikä tavaraan.

Vierailija
25/45 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihetta mulla olisi käydä mutta hinta on aika suolainen. 

Vierailija
26/45 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua maksaa jotain 100e tunnin käsittelystä joka tehdään koneella. Itselläni on kotona ultraäänilaite jolla puhdistan naamaani. Samoin dermaplaning-teriä. 

Vierailija
27/45 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynyt muutamia kertoja. Aina ollut epämiellyttävä kokemus. En tiiä mitä paskaa mun naamaan laitettiin, mutta iho reagoi siihen ja kasvot olivat ihan punaiset ja kutisevat monta päivää. 

Jalkahoidossa kävin, en huomannut mitään eroa ja kynsistä lähti lakat ennätysnopeasti (kestolakkaus)

Mulla on neljä kaveria, ketkä tehneet kosmetogin hommia ja kaikkia vaihtoivat alaa. Eivät kuulemma pystyneet jatkamaan asiakkaille valehtelua miten jotkut voiteet tai hoidot parantavat ihon kuntoa huomattavasti.

Että se on ihan pelkkää rahastusta. 

Vierailija
28/45 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varaa, enkä kävisi edes rikkaana. En edes meikkaa. 

Minusta naaman hinkkailu, lotrailu kemikaaleilla ja pakkelikerros ihon päälle ei ole normaalia saati tarpeellista. 

Vierailija
29/45 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varaa, mutta en ole nähnyt syytä sille, ihoni on hyvässä kunnossa ja hoidan/kosteutan sitä päivittäin. Ja saunomisen (3-4x/vkossa) jälkeen seerumia+kuorinta 1x/vkossa.

Kampaajalla käyn 8vkok välein.

Vierailija
30/45 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä innostuin ajat sitten käymään kosmetologilla. Halusin myös ripsien ja kulmien värjäyksen. Kosmetologi teki asiantuntevasti hommiansa ja totesi, ettei ripsiäni ja kulmiani kannata värjätä, koska ne ovat luonnostaan niin tummat, ettei eroa huomaa. Ok, ei sitten. Kasvohoidon jälkeen sanoi, ettei minun kannata käydä kosmetologilla, koska ihoni on aivan hyvässä kunnossa eikä kosmetologi voi tehdä sen parantamiseksi mitään. Ok, ei sitten.

Vierailija
31/45 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa olisi mutta ei ole tarvetta. Kaksi kertaa olen käynyt elämässäni, molemmat kerrat oikeastaan turhia. Olihan se tietysti kiva kun joku hieroi kasvoja.

Vierailija
32/45 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneushoitoloissa saa nykyään todella tehokkaita hoitoja, joista kannattaa maksaa, ellei sitten halua plastiikkakirurgiaa. Itse on maksanut hoidoista, ne kyllä nuorentavat vaikka maksavatkin.

Vierailija
33/45 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneushoitoloissa saa nykyään todella tehokkaita hoitoja, joista kannattaa maksaa, ellei sitten halua plastiikkakirurgiaa. Itse on maksanut hoidoista, ne kyllä nuorentavat vaikka maksavatkin.

Esimerkkejä? 

Vierailija
34/45 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkejä? 

Cryo ja RF esimerkiksi. Itsellä toimii ultraäänikin jo, kasvot tarvii vain pientä buustia.

Vierailija
35/45 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkejä? 

Cryo ja RF esimerkiksi. Itsellä toimii ultraäänikin jo, kasvot tarvii vain pientä buustia.

Sori, tarkoitin Hi-FUa, en cryoa.

Vierailija
36/45 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varaa, mutta en käy

Vierailija
37/45 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

on, mutta niillä on niin huono yleissivistys tai sitten haluavat jutella jostain julkkisjuoruista tai salkkareista tai kaunareista, niin ei kiinnosta käydä.

38/45 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kasvohoidossa joku 5 kertaa vuodessa 

Vierailija
39/45 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli neljän vuoden tauko, ja kylläpä oli kasvohoidot hinta noussut.

Osta kotiin kuorinta ja naamio.

Vierailija
40/45 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta ei ikinä tule sellaista vilkasta palveluyhteiskuntaa kuin mitä keskieurooppalaiset valtiot ovat. Siellä käydään kahviloissa, ravintoloissa, kauneushoitoloissa ja muissa palveluissa, ja heillä on siihen rahaa, koska juuri tuon palvelujen käyttämisen vuoksi talous pyörii.

Suomessa murjotetaan kotona ja ostetaan Normalista joku 0,50 euroa maksava kiinalainen kasvonaamio, ja ajatellaan että se ajaa saman asian. Säästäminen on ainoa, mikä on mielessä, ja siksi talous sakkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän