Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua mitä teen, ero??

Vierailija
04.08.2024 |

Olen ollut parisuhteessa 20 vuotta. Suhteessa ei ole koskaan ollut intohimoa, mutta rakkautta ja luottamusta kyllä. Mies on 110% luotettava ja rakastaa minua.

Nyt olen kuitenkin tavannut toisen, jonka kanssa on monenlaista kemiaa ja samoja harrastuksia. Hän on valmis antamaan aikaansa ja on todella huomaavainen.

Olemme puhuneet nykyisen miehen kanssa avoimesti ja hän olisi valmis vaikka terapiaan. Vaikka olemme joskus olleetkin. Sydäntä riipii kun näen miten paljon hän rakastaa.

Mutta minusta olemme lähinnä kämppiksiä, eikä mitään fyysistä ole ollut vuosiin. Hänestä sekin riittää kun vaan saa olla kanssani.

😭 Mitä teen?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että olet valmis uhraamaan 20 vuoden hyvän suhteen pelkästää seksin takia, tietämättä minkälainen tämä uusi tuttavuus oikeasti on?

Vierailija
2/39 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla kiinnosta mitä teet. Kudo vaikka villasukat, syksy lähenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma että olet valmis uhraamaan 20 vuoden hyvän suhteen pelkästää seksin takia, tietämättä minkälainen tämä uusi tuttavuus oikeasti on?

Yleensä tiedän mitä haluan, mutta nyt en osaa päättää :(

Ap

Vierailija
4/39 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me eletään vain kerran. En tiedä onko elämää tarkoitettu olemaan yhden ihmisen kanssa, jos tekee muita mieli..

Vierailija
5/39 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken huuma, ikäkriisi

Kaikki entinen viemäristä alas

Olen rohkea, uskalsin! Voimaannuin!

Ikuinen katumus

Vierailija
6/39 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetken huuma, ikäkriisi

Ikuinen katumus

Luulen että voisin olla mielummin vaikka yksin kun nykyisessä suhteessa.

Ap

Vierailija
7/39 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetken huuma, ikäkriisi

Ikuinen katumus

Ap

Siinä ap on sun vastaus

Vierailija
8/39 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama, tosin vain ihastuksen asteella tuo toinen.. tällä hetkellä en silti vaihtaisi, sillä puolison kanssa on kuitenkin arki hyvää. Hän tietää rajoitteeni ja hyväksyy ne. Pystyn myös itse elämään hänen ominaisuuksiensa kanssa, ja osaan odottaa tiettyjä reaktioita ja toimintatapoja eri tilanteissa. Meillä on selvä työnjako kotona, uuden kanssa joutuisi kaikki nekin sopimaan, opettelaan ja mistä tietää, jopa tappelemaan. Nykyinen antaa minun elää tavallani, hän ei ole koskaan valittanut ajankäytöstäni tai seurasta, jossa liikun. Joku muu voi hyvinkin rajoittaa mm tälläisiä asioita.

Vierailija
9/39 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita suhde toisen miehen kanssa. Voit myös erota jos haluat.

Vierailija
10/39 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olette harrastaneet uuden miehen kanssa sitä kauneinta?

Vierailija
11/39 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaihtanut hetken huuman jälkilöylyissä pari kertaa kumppania, ja aina on jälkeenpäin kaduttanut. 

Vierailija
12/39 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas. -15/5

Vierailija
13/39 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä se jaksat tuuttailla näitä parisuhdekriisialoituksia kuin ripulipaskaa. Koittaisit edes kirjoitustyyliä muunnella mutta kun äly ei siihen riitä. 

Vierailija
14/39 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee niin kuin kaverini ja hyppää suin päin uuteen suhteeseen. Lopputuloksena 2 lasta eri miehille ja onneton yksinhuoltajaelämä. 

Vierailija
15/39 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetken huuma, ikäkriisi

Ikuinen katumus

Ap

Mikä sulla sitten on vaikeus? Jos mieluummin oot yksin ku nykyisen kanssa,  niin eroa ja aloita suhde sen uuden kanssa. Jos ei toimi niin jätä sekin. Sitten olet yksin, joka sekin on siis parempi kuin nykytilanne.

Ongelmia olisi silloin Jos mieluummin olisit nyksän kanssa kuin yksin.  Se kun ei varmaan ole vaihtoehto enää sen jälkeen,  jos lähdet uuden matkaan.

Vierailija
16/39 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa? Lopeta sääliminen, se ei ole tervettä pitkän päälle tässä tilanteessa eikä hyödytä ketään, eikä tuo sulle tunteita enää takaisin. Olet antanut turhaa toivoa, lisäksi vaivannut vähän toista puheilla uudesta eli "puhumalla avoimesti" ja jäänyt. Vielä joku terapia, joka pitkittää asiaa. Jos homma on selvä älä roikota toista "löysässä hirressä" kun sua ei kiinnosta. Suhteessa ei riitä että yksi välittää ja toista ei kiinnosta, se ero tulee kuitenkin näissä. Sitä en tiedä onko se toinen minkälainen mies. Kokeile sitä jos se nappaa. -Jos olet ollut kiinnostunut vanhasta, sitten on väärinkäsitys tässä. Palstalla ei päätetä eroko vai ei, sä teet päätökset itse. -Kokemuksen perusteella ruikuttelu ja sääli ei johda hyvään tulokseen (jos oma kiinnostus on loppunut), se ei edusta sinun tahtoa jäädä. Jos jäät se edustaa toisen tahtoa? Mitä sä haluat elämääsi ja mitä et.

Vierailija
17/39 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joko trolli miehen näppiksestä tai vaan ihan normisettiä.

Naiset aina kiimaantuu pitkän suhteen eron jälkeen jostain uudesta miehestä. Heistä se uusi mies on kuuminta hottia ja entinen ei oo mittää.

Ollut pari tollasta tunteenpalo naista..

Vierailija
18/39 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä se jaksat tuuttailla näitä parisuhdekriisialoituksia kuin ripulipaskaa. Koittaisit edes kirjoitustyyliä muunnella mutta kun äly ei siihen riitä. 

Sekoitat varmaankin johonkin toiseen.

Ja miksi helvetissä edes pitäisi muuttaa tyyliä, onko sinulla niin huono utsetunto?

Ole mitä olet, muista välittämättä.

Ap

Vierailija
19/39 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vaihtanut hetken huuman jälkilöylyissä pari kertaa kumppania, ja aina on jälkeenpäin kaduttanut. 

Olemme jo kerran aikaisemmin eronneet ja nyt on sama tilanne.

Ehkä pitäisi erota lopullisesti.

Ap

Vierailija
20/39 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tapasit uuden miehen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan