Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joilla tilillä S-bonusta

Vierailija
04.08.2024 |

Runsaanlaisesti eli yli 1000€, mihin säästätte/käytätte sitä ja onko raha sinun vai puolison tilillä vai miten?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me aina säästetään noin vuosi-kaksi ja kulutetaan se sitten johonkin matkaan.

Usein ihan kotimaassa.

Vierailija
2/57 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonusta tulee joku alle euro kuukaudessa, niin siitä ei hirveästi säästellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ne poonukset on palkkatulojen seassa, ostan kaikkea mitä mieleen juolahtaa. Ei niitä poonuksia huomaa muun rahan seasta, saldo lähentelee 20 k€. Täytyisi siirtää jillekin säästötilille paremmalle korolle.

Vierailija
4/57 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee kuussa 80-150 euroa mutta kun kaikki pankkiasiat on S-pankissa niin samaan kulutukseen tai säästöön ne menee kuin muutkin rahat, en korvamerkitse. 

Vierailija
5/57 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee bonukset automaattisesti S-pankin rahastoon. 

Vierailija
6/57 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ne on tilillä maannut vuosikausia, nyt näytti olevan 2300€. Ei niitä säästellä mihinkään ne vaan kertyy sinne.

Vierailija
7/57 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni on S-tili bonuksille mutta ei vaivaudu hankkimaan S-pankin tunnuksia eli ei tiedä mitä tilillä on.Ihmettelen kyllä ettei tuollainen asia sitä kiinnosta.

Vierailija
8/57 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä ne poonukset on palkkatulojen seassa, ostan kaikkea mitä mieleen juolahtaa. Ei niitä poonuksia huomaa muun rahan seasta, saldo lähentelee 20 k€. Täytyisi siirtää jillekin säästötilille paremmalle korolle.

Joku köyhä jo alapeukutti 🤭😂

Meillä sama tilanne, kaikki pankkiasiat S-pankissa. Bonuksia ei huomaa, tulevat ja menevät...

Vierailija
9/57 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonukset on minun tilillä, mutta rahat on yhteisiä. Välillä ollaan laitettu sinne joka kuukausi rahaa kerryttämään saldoa. Rahoja on käytetty kotimaassa matkailuun ja kodinkoneiden uusimiseen. Ihan kiva, että on tuollainen erillisrahasto menoja varten. Viimeksi samalla kertaa meni vaihtoon jääkaappi, pakastin ja sähköhella, joten kiva, että rahat oli siihen valmiina.

Vierailija
10/57 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on erikseen yhteinen bonustili, johon ne tulee. Ruvetaan nyt käyttämään sitä taloustilinä, johon siirretään toisesta pankista rahaa, ja saadaan näin myös maksutapaetu. Bonusta tulee heinäkuulta reilu 60 e. Varmaan jatkossakin noin, kun ruvetaan nyt keskittämään kun tänne avautui viimein Prisma.

Vierailija
11/57 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama tilanne, kaikki pankkiasiat S-pankissa. Bonuksia ei huomaa, tulevat ja menevät...

Minä alapeukutin sanalle poonuksia.

Vierailija
12/57 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankkiasiat S-pankissa, ei ole mitään erillistä bonustiliä.

Vierailija
13/57 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukutin sanalle "jillekin"

Vierailija
14/57 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee kuussa 80-150 euroa mutta kun kaikki pankkiasiat on S-pankissa niin samaan kulutukseen tai säästöön ne menee kuin muutkin rahat, en korvamerkitse. 

Taidat olla oikea ässäuskovainen.

Vierailija
15/57 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävää. Saan bonuksia jotain 3 euroa kuukaudessa.

Vierailija
16/57 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut S-bonuksilla mm. pari tietokonetta, ulkomaanmatkan ja koiran. Varsinainen tulotili minulla on Osuuspankissa.

Vierailija
17/57 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ohjannut kaikki tulevat bonukset kahteen eri rahastoon.

Nyt näkyy olevan n. 10 500:-

Vierailija
18/57 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidilläni on S-tili bonuksille mutta ei vaivaudu hankkimaan S-pankin tunnuksia eli ei tiedä mitä tilillä on.Ihmettelen kyllä ettei tuollainen asia sitä kiinnosta.

Ne saa ihan riihikuivana rahana S-pankin konttorista. Itse olen käyttänyt tätä systeemiä vuosikymmeniä, käytän rahat täsämostoksiin esim. Prismasta. Kerran ostettiin Rauta-Prisman puolelta jääkaappi, kun entinen rikkoutui. En ole edes ottanut muuta korttia kuin käteiskortin, minun pankkitiliasiani ei kuulu millekään kauppaketjulle.

Vierailija
19/57 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh. Sinne kertyvät. Ei minulla edes ole tunnuksia, että voisin siirtää ne käyttötililleni. 

Vierailija
20/57 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonukset menevät rahastoon. Säästän ja ostan sitten jotain isompaa tai käytetään lomaan tms. Kaikki ostot keskitetty s-ryhmään ja pankki asiat s-pankkiin.