Seksitön avioliitto
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs, jos rouva oli tottunut, että joka päivä saa missä vaan?
Eikä mies pysty.
Tai nsmiehennäköinen onkin homo/bi. Kaapissa.
No en mä odota mitään joka päivä. Kun edes joskus. Ja on mies pystynyt aikanaan lapsen tekemään. Jos on homo/bi voisi sen sanoa.ap
Kysy mieheltäs, jospa kutsuttaisiin oikea mies kylään tyydyttämään rouvaa, ukko voi runkata ja katsella.
Viisi vuotta oltu yhdessä. Puolitoista vuotta sitten seksiä alkoi olla todella harvoin, viimeiset puoli vuotta on menty täysin ilman. Puolisolla ei ole haluja. Muuten parisuhteemme toimii hyvin ja se saa minutkin pysymään tässä, mutta myönnettäköön että vaikeaa on ollut erityisesti siksi, kun puolison toive on että annan hänelle aikaa enkä hiillosta häntä yhtään seksin osalta. En ole hiillostanutkaan enää yli vuoteen. Halut olivat pitkään todella kovat, mutta nyt ne alkavat itseltänikin jo kuolla pois siihen malliin, että mikäli toinen osapuoli haluaa alkaa jonain päivänä virkistää seksielämäämme, voi olla että se olen sitten minä joka ei olekaan siihen silloin valmis. Eli näen, että on piiitkä matka siihen että meillä olisi joskus taas seksiä.
Jos haluatte pelkkää seksiä, pysykää sinkkuina tai olkaa avoimissa suhteissa. Silloin saatte sitä niin paljon kuin vain jaksatte vietellä toisia.
Olen nainen ja erosin seksittömästä avioliitosta 10v jälkeen. Miehet on LoL. Oma kulta ei kiinnosta kun feikit Insta ai naikkoset pyllistää Suomessa OMG. Miehet ovat runkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On nykyisin seksitön, ei näytä haittaavan. Tässä vaiheessa ollaan ymmärretty että seksi on yliarvostettua, ekat 10 vuotta meni kyllä kivasti ja innostusta oli kummallakin sillä saralla runsaasti, sen jälkeen hiipui hiljalleen. Toki toivoisin että kipinää löytyisi vielä.
Me ollaan oltu yhdessä 19 vuotta. ap
No me taas lähes 30 vuotta, siinä ajassa sen toisen tuntee jo todella hyvin.
Miten voi olla seksitön avioliitto. Avioliitossa pakko olla seksiä muuten pitää erota.
Yököttää koko tik tok tuijottelija. Ei kiitos semmoisille.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla seksitön avioliitto. Avioliitossa pakko olla seksiä muuten pitää erota.
Miksi pitäisi erota? Vain koska sinä niin haluat?
Missään ei ole sanottu että avioliitossa on pakko olla seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi erota? Vain koska sinä niin haluat?
Missään ei ole sanottu että avioliitossa on pakko olla seksiä.
Seksiä pitää olla muuten ei ole avioliitto.
Vierailija kirjoitti:
Ap eli ammattivalittaja, sähän jo vuosia sitten suunnittelit hommaavasi kiihkeän mustan rakastajan?! Nyt asialle hopi hopi ennen kuin paikat kuivuu.
Ei ole ap Ammattivalittaja
Vierailija kirjoitti:
Viisi vuotta oltu yhdessä. Puolitoista vuotta sitten seksiä alkoi olla todella harvoin, viimeiset puoli vuotta on menty täysin ilman. Puolisolla ei ole haluja. Muuten parisuhteemme toimii hyvin ja se saa minutkin pysymään tässä, mutta myönnettäköön että vaikeaa on ollut erityisesti siksi, kun puolison toive on että annan hänelle aikaa enkä hiillosta häntä yhtään seksin osalta. En ole hiillostanutkaan enää yli vuoteen. Halut olivat pitkään todella kovat, mutta nyt ne alkavat itseltänikin jo kuolla pois siihen malliin, että mikäli toinen osapuoli haluaa alkaa jonain päivänä virkistää seksielämäämme, voi olla että se olen sitten minä joka ei olekaan siihen silloin valmis. Eli näen, että on piiitkä matka siihen että meillä olisi joskus taas seksiä.
Jos haluatte pelkkää seksiä, pysykää sinkkuina tai olkaa avoimissa suhteissa. Silloin saatte sitä niin paljon kuin vain jaksatte vietellä toisia.
Ei kiinnosta kuin yksi mies jota rakastan
Eipä tuo seksi niin tärkeää ole.
Minusta rakkaus ja seksi ovat kaksi eri asiaa. Tietysti nuorena oli molempia. Nyt on vain rakkautta.
Seksi alkoi tuntua kotityöltä jossain vaiheessa. Siitä tuli sellainen aikataulutettu työ, jota "kuuluu" tehdä. Kunnes huomattiin, ettei ole pakko!