Seksitön avioliitto
Kommentit (31)
On, mutta haen sen muualta, se on ihmisen perus tarve. Moraalista viis!
Vierailija kirjoitti:
Mitä teette asialle
Ei mitään. Ok molemmille jo vuosikymmenet.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teette asialle
En mitään. Olen toki miljoona kertaa jutellut mieheni kanssa, mutta en tietenkään tee muuten mitään. ap
Seksillä se alkoi, seksin puutteeseen loppui; avioliitto.
Lahnamies. Runkkaa itsekseen, koska ei seiso normirakastelussa. Hardcorevemputusta ja ruiskaus.
Yritin joskus mennä lähestymään toivein hyväillen, siitä alapäähän, niin oli tyhjät pussit ja ruikulakyrpä löysänä.
Siihen jäi mun lähestymiseni.
Alkoi uiduttaa.
Maaiman surkeinta.
Vierailija kirjoitti:
Lahnamies. Runkkaa itsekseen, koska ei seiso normirakastelussa. Hardcorevemputusta ja ruiskaus.
Yritin joskus mennä lähestymään toivein hyväillen, siitä alapäähän, niin oli tyhjät pussit ja ruikulakyrpä löysänä.
Alkoi uiduttaa.
Maaiman surkeinta.
Nyt on rakastelija. Ex oli 😂
Parempi olla ilman seksiä tai runkata itsekseen, kuin tyytyä siihen, että seksiä harrastetaan kun rouvalle sopii.
Seksitön avioliitto=turha avioliitto=rakkaudeton avioliitto.TS on olemassa vaihtoehtoja.
On nykyisin seksitön, ei näytä haittaavan. Tässä vaiheessa ollaan ymmärretty että seksi on yliarvostettua, ekat 10 vuotta meni kyllä kivasti ja innostusta oli kummallakin sillä saralla runsaasti, sen jälkeen hiipui hiljalleen. Toki toivoisin että kipinää löytyisi vielä.
Vierailija kirjoitti:
Alkoi uiduttaa.
Maaiman surkeinta.
Miksi et jättänyt?
Vierailija kirjoitti:
On nykyisin seksitön, ei näytä haittaavan. Tässä vaiheessa ollaan ymmärretty että seksi on yliarvostettua, ekat 10 vuotta meni kyllä kivasti ja innostusta oli kummallakin sillä saralla runsaasti, sen jälkeen hiipui hiljalleen. Toki toivoisin että kipinää löytyisi vielä.
Me ollaan oltu yhdessä 19 vuotta. ap
Mitäs, jos rouva oli tottunut, että joka päivä saa missä vaan?
Eikä mies pysty.
Tai nsmiehennäköinen onkin homo/bi. Kaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoi uiduttaa.
Maaiman surkeinta.
Miksi et jättänyt?
JÄTIN.
Vierailija kirjoitti:
Seksitön avioliitto=turha avioliitto=rakkaudeton avioliitto.TS on olemassa vaihtoehtoja.
Ei rakkaus ole yhtä kuin seksi. Rakkaus on niin paljon muuta. Seksi on vain bonus siihen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs, jos rouva oli tottunut, että joka päivä saa missä vaan?
Eikä mies pysty.
Tai nsmiehennäköinen onkin homo/bi. Kaapissa.
No en mä odota mitään joka päivä. Kun edes joskus. Ja on mies pystynyt aikanaan lapsen tekemään. Jos on homo/bi voisi sen sanoa.ap
Naurattaa.
> mies haluaa liikaa seksiä. Huono mies! Huono!
> mies haluaa liian vähän seksiä. Huono mies! Huono!
Vain kun mies haluaa seksiä aina kun naisella tekee mieli mutta ei muulloin, hän on hyvä mies.
Avioseksi loppui, kun ei enää seisonut. Puoliso sanoi, että hyvä juttu, ei tarvitse enää näytellä orgasmeja.Ehdotin että ostaisin apteekista sinisiä tabletteja. Puoliso sanoi, että silloinhan me molemmat valehtelisimme. Toinen ei pysty ja toinen ei halua.
Normi homma