Mulla on tukia jäljellä 150€, jääkaapissa makkaraa ja lihapiirakka, mitä ostaisit kaupasta?
Pitäisi loppu kuu pärjätä.
Neuvoja otetaan vastaan.
Kommentit (50)
Olutta niin paljon kuin jaksat kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta
Eikö saa muka neuvoja kysyä? Tämähän on keskustelupalsta
Ap
Rikkaat saavat jälleen kieroituneeseen mieleensä milihyvää. Miten nämä saataisiin hoitoon?
Vierailija kirjoitti:
Punalaputettuja tuotteita
Ei niitä ikinä ole muuta kuin jotain kalliita eineksiä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Rikkaat saavat jälleen kieroituneeseen mieleensä milihyvää. Miten nämä saataisiin hoitoon?
Mitä selität?
Ap
Voita, perunaa, halpoja pakastekasviksia ja punalaputettua lihaa.
Mausteita ja nugetteja koko rahalla!
Mitä sulla on kuiva-ainekaapissa?
Vierailija kirjoitti:
Mausteita ja nugetteja koko rahalla!
Näinhän se menee.
Perunaa, porkkanaa, kananmunia, pakastepinaattikeitto (sopii lihapiirakan kanssa), kaalta ja ananaspurkki, esimerkiksi.
Linssejä. Siis palkokasveja, kuivana. Ne on helppo keittää ja kuivana tuotteena ne säilyvät pitkään. Lisäksi niissä on paljon proteiinia, jolla lähtee nälkä.
Osta myös halvimpia kasviksia, niistä saa C-vitamiinia ja kuitua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta
Eikö saa muka neuvoja kysyä? Tämähän on keskustelupalsta
Ap
Muuta sinne Fugeen. Olet edes vähän aikaa tekemässä jotain muuta, kun pakkaat laukkusi. Fugessa armeija rikollisia huumehörhöjä odottaa sinua osaksi heidän "tiivistä yhteishenkeä." Sitten voitte vollottaa ylen dokumenttiin oikein porukalla.
etkö osaa itse miettiä edullisia ruokia tuotteita mitä voisit ostaa ja valmistaa??
Vierailija kirjoitti:
etkö osaa itse miettiä edullisia ruokia tuotteita mitä voisit ostaa ja valmistaa??
Neuvoja otetaan vastaan
Ap
Jos on köyhä niin miksi helvetissä ostaa ravintoköyhää ja kallista makkaraa sekä lihapiirakkaa?
Pitäisi osata valmistaa ruokaa itse halvoista raaka-aineista.
Lopeta