Isoja tai pieniä asioita joista tietää että on ruma?
Kommentit (44)
Siitä kun sulle puhutaan kuin idiootille vihjailemalla asioita
Jokusen kerran nuoret naiset ovat sanoneet rumaksi baarissa. Kai se on aika selvä todiste. :D
En pidä itseäni naamasta rumana, mutta ylipainoinen olen. Saan kommentteja, kuten:
-sulla on kuitenkin kauniit kädet
-ehkä hän jotenkin kiihoittuu sinusta (kun eräs mies oli osoittanut kiinnostusta minua kohtaan)
-kerroin laihduttavani, niin: varo, ettei ala miehet juoksemaan perässä
Yleisesti ottaen pidän kaikenlaista ulkonäön negatiivista kommentointia kiusaamisena, mutta täytyy sanoa, että kai sen totuuden ihmisiltä sitten kuulee. Koko tähänastisen elämäni aikana kukaan ei ole rumaksi sanonut, joten kai se täytyy uskoa, etten ole ruma.
Mutta jotta ei itsetunto nouse liikaa niin muistan kyllä niin paljon vartalostani tehtyjä huomautuksia, etten halua edes kaikkia kirjoittaa tähän. Siis ihan jostain alle kouluikäisestä alkaen muistan esim. naapurin tädin kommentin mun paksuista jaloista. En ollut tuolloin kuin hyvin vähän ylipainoinen, eli hän joutui kyllä katsomaan tarkkaan. Tiesin jo ala-asteella, etten "saa" käyttää shortseja.
Nyt kun ajattelee, niin kehorauha on kyllä ihan hyvä juttu, vaikka toki itsekin haluan laihduttaa. Siis nimenomaan kehoRAUHA, että annettaisiin edes lasten olla vapaita ulkonäköpaineista.
Ihan kamalaa, jos on ihmisiä haukutaan vielä rumaksikin!
Ruma on henkilö, joka määrittää kauneuden käsitteenä vain ulkoisena ominaisuutena ja määrittää itsensä ja vielä muidenkin kauneuden ulkoisten ihanteiden kautta, mielellään vielä oikein teennäisten idolien kautta. Eli pinnallinen ihminen ei ole kaunis kuin omasta mielestään. Rumuutta ei oikeasti olekaan, ellei ole kunnon duckface risuripsineen ja blurry filttereineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Objektiivisesti rumaa on todennäköisesti joskus kutsuttu rumaksi tuntemattomien toimesta.
-Jos vastakkainen sukupuoli ei ole koskaan tehnyt itseään tykö, todennäköisesti olet ruma tai vaan keskiverto mies.
-Jos ihmiset tuijottavat, olet ruma, jollain tavalla outo tai ehkä hyvännäköinen.
-Ohikulkijat nauravat/kikattavat kun ohittavat sinut, olet mahdollisesti ruma.
-Ihmisten kanssa keskustellessa toinen osapuoli ei katso sinua silmiin ja/tai vaikuttaa vaivaantuneelta, olet ruma. Jos tilassa on muita, he saavat kaiken huomion.
-Kukaan ei koskaan kysy rakkauselämästäsi tai siitä, miksei sinulla ole ketään.
-Etsit tietoa internetistä tietoa siitä, mistä tietää että on ruma.
Näissä on perää. Minulta ei ainakaan koskaan kysytä rakkauselämästä, kun ilmeisesti heti päätellään, ettei se
Ei noita nyt ihan minään kiveen hakattuna kannata ottaa... Kaikki "mahdollisia", mutta niin ovat muutkin vaihtoehdot. Enkä minäkään esim. työkavereilta kysy heidän rakkauselämästään jos eivät itse siitä avaudu.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ruma on henkilö, joka määrittää kauneuden käsitteenä vain ulkoisena ominaisuutena ja määrittää itsensä ja vielä muidenkin kauneuden ulkoisten ihanteiden kautta, mielellään vielä oikein teennäisten idolien kautta. Eli pinnallinen ihminen ei ole kaunis kuin omasta mielestään. Rumuutta ei oikeasti olekaan, ellei ole kunnon duckface risuripsineen ja blurry filttereineen.
Tämä "rumuutta ei ole" mantran hokeminen on väsyttävää. Mene sanomaan tuo heille, joita on läpi elämän kiusattu ja vähätelty ulkonäkönsä takia. Varmaan lämmittää kovasti. "Kuvittelit kaiken, ei rumuutta ole, kyllä susta joku vielä hyvän kumppanin saa"
Valtaosa suomalaismiehistä on rumia ja vielä suurempi osa on juoppoja.
Ei tietenkään millään pahalla.
Vierailija kirjoitti:
Etkö kelpaa suomimiehille? Olisi sen suoraankin voinut sanoa vaikka selväksi se tuli tuostakin katkerasta tilityksestä.
Latasin nuoren Brad Pitin kuvan tonne ja tuloksena 8.6 lol...
Kun kukaan ei kehu vaikka kuinka olisi ruma nainen meikannut ja pistänyt parastaan.
Siitä, että kun lataat itsestäsi kuvan jollekin somealustalle ja saat kommentteja, kuten "onpa nätti kuva", "kivat hiukset", "kaunis"....
Oikeasti kauniita ei "kehuta".
Muhammed mekasta oli niin ruma ettei sitä saa edes piirtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö kelpaa suomimiehille? Olisi sen suoraankin voinut sanoa vaikka selväksi se tuli tuostakin katkerasta tilityksestä.
Hauska illuusio, ruma juoppo.
Vähän ahdistaa naiset, jotka yrittävät suu viivana ja väkisin olla hyvännäköisiä silloin kun eivät ole. Se tuntuu olemuksesta päätellen kiukuttavan heitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos epäilee olevansa ruma, niin todennäköisesti on. Aidosti hyvännäköiset tietävät kyllä mitä ovat, heidän ei tarvitse pohtia asiaa.
Yllätävän monella hyvännäköisellä on olematon itseluottamus. Näkevät itsessään vain vikoja.
Vierailija kirjoitti:
Latasin nuoren Brad Pitin kuvan tonne ja tuloksena 8.6 lol...
Olen 56-vuotias nainen ja latasin oman kuvani suoraan saunan jälkeen otettuna. Lopputulos oli 8.2 eli beautiful.
Veikkaisin että ei ole kovin luotettava sivusto.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset irvistää kun katsoo sinua. Entä silloin kun ihminen irvistävät katsoessaan sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein nettitestin, jonka mukaan olen oikeasti ruma. Pink Mirror taisi olla testialusta. Ihan kelpo elämä on silti, vaikka ruma nainen olenkin.
Kokeilin tota ja oon ihan tavallisen näkönen. Sain ensin 8,7/10 joten kokeilin toista kuvaa jolla sain 9,4/10. Väitän et toi on ihan vaan valaistuksesta ja ilmeestä kiinni, koska ekassa en hymyilly ja tokassa hymyilin. Sulla on varmaan vaan ollu huono valaistus tai joku muu pielessä sun kuvassa. Tyhmä sivu, en usko että oot ruma.
Mä sain myös 8,2 vaikka oon mielestäni ruma xD
Ystävällinen ja iloinen ihminen on aina kaunis. Huumorintaju myös kaunistaa.
Juurikin näin.