Isoja tai pieniä asioita joista tietää että on ruma?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Siitä tietää, että on ruma nainen, kun miehet lähestyy baarissakin vain kysyäkseen, että saako tän tuolin viedä tohon toiseen pöytään tai että onko toi sun kaveri sinkku.
Itse sain nuorena baareissa olla aikalailla itsekseni, kun kavereille tultiin juttelemaan ja tekemään aloitteita.
Kolmenkympin puolella kun kokeilin deittisovellusta, niin tykkäyksiä juu tuli ja mätsejä, mutta ei pahemmin availtu keskusteluita. Muutamat keskustelut joita itse avasin, poistivat osuman.
Parisuhteet joissa olen ollut, on ollut aina mukana tunne, etten ole ollut se ns. ykkösvalinta. Se on vaan tullut vähän väliä esiin rivien välistä ja siitä, ettei toista ole oikeastaan kiinnostanut koko parisuhde tai siihen panostaminen.
Miehet on ilkeitä, naiset neutraaleja tai ylimielisiä
Vierailija kirjoitti:
En pidä itseäni naamasta rumana, mutta ylipainoinen olen. Saan kommentteja, kuten:
-sulla on kuitenkin kauniit kädet
-ehkä hän jotenkin kiihoittuu sinusta (kun eräs mies oli osoittanut kiinnostusta minua kohtaan)
-kerroin laihduttavani, niin: varo, ettei ala miehet juoksemaan perässä
Yleisesti ottaen pidän kaikenlaista ulkonäön negatiivista kommentointia kiusaamisena, mutta täytyy sanoa, että kai sen totuuden ihmisiltä sitten kuulee. Koko tähänastisen elämäni aikana kukaan ei ole rumaksi sanonut, joten kai se täytyy uskoa, etten ole ruma.
Mutta jotta ei itsetunto nouse liikaa niin muistan kyllä niin paljon vartalostani tehtyjä huomautuksia, etten halua edes kaikkia kirjoittaa tähän. Siis ihan jostain alle kouluikäisestä alkaen muistan esim. naapurin tädin kommentin mun paksuista jaloista. En ollut tuolloin kuin hyvin vähän ylipainoinen, eli hän joutui kyllä katsomaan tarkkaan. Tiesin jo ala-asteell
Kehorauha on ajatuksena aivan upea, mutta siitä huolimatta jatkuvasti tulee vastaan ihmisiä jotka kommentoivat minun ja työkavereideni kehoa. Olen liikunnan/hyvinvoinnin alalla, ehkä sen takia tätä tulee niin usein vastaan. Toivoisin että asenteet ja kulttuuri pikku hiljaa muuttuvat, että edes tulevaisuuden lapset saisivat kasvaa rauhassa ilman sitä typerää kommentointia. Sitä tulee, olit millainen tahansa, laiha, lihava, pitkä, lyhyt, aivan pyytämättä.
Ei se Pink mirror mitään kauneutta arvioi. Mitä kapeammat kasvot niin sen paremmat pisteet. Ei se mitään silmiä tai piirteitä katso. Kapeanaamaiset saa hyviä pisteitä. Pyöreät kasvot saa huonoja pisteitä. Vaikka 2/10 jos on pyöreät kasvot. Kapea naama saa helposti 9 pistettä ja ylikin vaikka olis kun petolinnun p.... muuten.