IL: Suomalaismuusikot julkaisivat pilkkalaulun Orposta ja Purrasta Videosta rapsahti 10 vuoden pääsykielto Tiktokiin
Kelatkaa, että ne sananvapauden puolustajina esiintyneet ja kaikenlaista paskaa netin täyteen laukoneet persut masinoivat Maanpetturi-kappaleen julkaisseen levy-yhtiön Mörssi Recordsin Tiktok-julkaisusta niin paljon valituksia, että levy-yhtiö sai kymmenen vuoden porttikiellon Tiktokkiin, Julma Henri kirjoittaa Facebookissa.
https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/c01ec845-8783-4d50-a428-7723524a9af5
Kommentit (943)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nauranu ihan kippurassa lukiessa tätä ketjua, persut on valehdellu kaikesta niin paljon että nyt ne menee ihan mutkalle kun joutuu selitteleen tekosiaan ja sekin on jotenkin vasemmiston vika, taas.
Mutku mutku sANanVaStUu, ttu se sama sananvastuu koskee teitä maanpettureitakin, siitähän te nyt olette tilillä kun ette suostu kantaan vastuuta sanoista ettekä teoista.
Oikeusvaltiossa lait ovat samat kaikille. Sinua nyt tuntuu itkettävän, kun vihapuhelait osuvatkin johonkin sinulle mieluiseen asiaan. Miksi sinä vihaat oikeusvaltiota?
Osaaks sanoa jotain mikä tarkottaa jotain vai ooks sä niin lukossa jo ettet osaa kun kysellä? Niinkun taapero.
Alkaako opinnot pian Kallion ilmaisutaidon lukiossa? Onko Fransu sun l
Ja Kärpäset lentää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kokoomuslainen työtön käyttää kaikki työttömät päivänsä työssä olevien vasemmistolaisten katsomiseen netissä ja huutelee heille pilkkahuutoja, että menkää työttömät töihin ja tuo ei ole oikeaa työtä, menkää oikeisiin töihin ja samalla yrität savustaa työssäkäyviä vasemmistolaisia työttömäksi ja huutelet heille, että työttömyys on omaa syytä? Eli he ovat töissä ja sinä työtön. Kenelle oikein huutelet, omalle peilikuvallesiko?
Mä oon ainaki kokoomuslainen työssäkäyvä. Tänään on lauantai niin on vapaapäivä.
Lauantai on työpäivä ihan niin kuin kaikki muutkin viikonpäivät. Sitähän te kokoomuslaiset itse olette äänestäneet.
No ei oo kyllä mun t
Sä taidat tykätä tuosta kehitysvammasen esittämisestä.
Vierailija kirjoitti:
lol Julma-Henri on itse ehta kommunisti, joka varmasti sensuroisi ja jopa leirittäisi vaikka ketä, jos vain siihen kykenisi. Siis olen toki samaa mieltä, että Suomessa EI ole todellista sananvapautta, mikä on harmillista, mutta aika huvittavaa kyseisen henkilön suusta valittaa tätä asiaa. :D
Sulla ei vaikuta olevan mitään rajaa sen kans miten valehtelet muista mutta heti kun susta puhutaan totta alat käyttäytyyn kun hysteerinen pikkulikka?
Ihan oikeesti mistä tämmösiä ääliöitä sikiää?
Jos biisissä on uhattu hallituksen henkilöitä niin kielto on ihan sääntöjen mukainen
"Punikin? Sinähän se tässä myyt meitä venäläisille, tyhmyyttäs."
Lihän se on putinistien ja vasarahyökkäjien EU-ryhmässä hyödyllisten idioottien äänillä. Onko Li jo irtisanoutunut äärivasemmistolaisesta väkivallasta?
Sääli, että on niin heikko biisi. Löytyis nyt jostain joku liekittämään blondisöpöliiniä terävästi. Mutta kai tommonen leikkaa kaikilt muilt paitsi omilt frendeilt-tason teksti on sitten sopivan simppeliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yleensä kuuntele tämän genren musiikkia, mutta tämä on tärkeä kulttuuriteko, hyvä asia ja mielipide josta olen samaa mieltä, joten teen mielelläni poikkeuksen, ok kömpelö on ilmaisuni mutta se ei olekaan ydinosaamistani. Hyvä että toiset osaa:
Minä uskon, että tämä keissi oli tilaustyö. Nää on niin monimutkaisia nää kuviot nykyään. Tällä jutulla pyritään antamaan kuva, että Orpo on tosikko, joka ei kestä itseensä kohdistuvaa kritiikkiä, ja vaikka se olisikin totta, tämän jutun tavoite on joku muu. Mitä Iltalehti haki tällä paljastuksella, IL:hän on kokkareiden ja persujen tukija. Ei ole loogista, että se paljastaa Orposta ja Purrasta jotain negatiiista. Ilman heidän lupaansa. Vähän tuli mieleen se, kun Orpolta vuosi "vahingossa" s-posti, missä kerrottiin, että persut on kokkareiden pahin ki
Miksi Iltalehti ja Kokkareet maalittaa ja mustamaalaa Suomen yksöiskansalaisia joka ikinen päivä 24/7 7 päivää viikossa? Ja niin muka isän maallisia ovat olevinaan!
Vierailija kirjoitti:
Lihän se on putinistien ja vasarahyökkäjien EU-ryhmässä hyödyllisten idioottien äänillä. Onko Li jo irtisanoutunut äärivasemmistolaisesta väkivallasta?
Muistelepa 1918 sotaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta. Missä se persujen niin kunniottama sananvapaus nyt on?
Cancel-kulttuurin aloitti vasemmisto. Samalla mitalla takaisin.
Voitte lopettaa tämän ihan milloin vain.
Sitä. Saa. Mitä. Tilaa. Nih!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yleensä kuuntele tämän genren musiikkia, mutta tämä on tärkeä kulttuuriteko, hyvä asia ja mielipide josta olen samaa mieltä, joten teen mielelläni poikkeuksen, ok kömpelö on ilmaisuni mutta se ei olekaan ydinosaamistani. Hyvä että toiset osaa:
Minä uskon, että tämä keissi oli tilaustyö. Nää on niin monimutkaisia nää kuviot nykyään. Tällä jutulla pyritään antamaan kuva, että Orpo on tosikko, joka ei kestä itseensä kohdistuvaa kritiikkiä, ja vaikka se olisikin totta, tämän jutun tavoite on joku muu. Mitä Iltalehti haki tällä paljastuksella, IL:hän on kokkareiden ja persujen tukija. Ei ole loogista, että se paljastaa Orposta ja Purrasta jotain negatiiista. Ilman heidän lupaansa. Vähän tuli mieleen se, kun Orpolta vuosi "vahingossa" s-posti, missä kerrottiin, että persut on kokkareiden pahin ki
Hallitus pääsee uhriutumaan- sehän se syy on.
Heti alkoi persujen maalittaminen täälläkin! Huvittavaa kuinka läpinäkyviä he ovat asian suhteen!
Putin fanit vauhdissa. Ei saa arvostella valtion johtoa.
Vierailija kirjoitti:
Noni, äkkiä karkuun naisten taakse, kun et uskalla etkä pärjää.
Sinä olet niin törkeä luuseri ettei ole toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lol Julma-Henri on itse ehta kommunisti, joka varmasti sensuroisi ja jopa leirittäisi vaikka ketä, jos vain siihen kykenisi. Siis olen toki samaa mieltä, että Suomessa EI ole todellista sananvapautta, mikä on harmillista, mutta aika huvittavaa kyseisen henkilön suusta valittaa tätä asiaa. :D
Sulla ei vaikuta olevan mitään rajaa sen kans miten valehtelet muista mutta heti kun susta puhutaan totta alat käyttäytyyn kun hysteerinen pikkulikka?
Ihan oikeesti mistä tämmösiä ääliöitä sikiää?
Lääkkeet? Lainaamasi viesti oli ensimmäinen kommenttini tässä koko ketjussa. En tiedä kuka helvetti sinä olet, mutta selvästi olet ainakin erehtynyt minusta, kun kerran luulet käyväsi jonkinlaista pitkällistäkin keskustelua kanssani. Ymmärräthän että tämä on anonyymi sivusto etkä yleensä tiedä kenelle edes puhut? Joten chillaa tuon vainoharhasi kanssa. Minulla ei ole hajuakaan mistä puhut eikä kiinnostakaan enkä aio jatkaa sananvaihtoa kanssasi, kuka sitten oletkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osuvat sanoitukset, suora laukaus sen duunarin otsaan, joka äänesti persuja tai Purraa.
Muista sananvastuu, punikki.
Milloin Miko poistaa sen polttoaineveron? Vai eikö sananvastuu maistukaan?
Vierailija kirjoitti:
Julma-Henri ja Steen1 on 50v sosiaalipummiluusereita joista on ollu yhteiskunnalle pelkkää haittaa niiden koko elämän ajan.
Muutenki yli nelikymppiset jotka räppää on aika myötähäpeää herättäviä.
Miksi punikeilla on aina noin naurettavia nimiä? "julma-henriikka" on ollut julma vain yh-äidilleen. Ja "steenie1" ilakoi poliisien kuolemilla. On siinä kyllä kova jäbätsöni.
Vierailija kirjoitti:
Mee tosiaan taas karkuun naisten ja vasemmiston taakse, piiloudu oikeen sinne ettet vaan koskaan joudu ite kokeen vastuuta mistään, kusinen pikku nilkki, onneks tommonen ei voi saada naista tai onnea.
Heti alkoi persujen maalittaminen täälläkin! Huvittavaa kuinka läpinäkyviä he ovat asian suhteen!
Kiinalainen alusta bännää ja jotenkin syy on tietyn ryhmän suomalaisissa? Nyt on vähän vedetty muutakin kuin tupakkaa.
Minä uskon, että tämä keissi oli tilaustyö. Nää on niin monimutkaisia nää kuviot nykyään. Tällä jutulla pyritään antamaan kuva, että Orpo on tosikko, joka ei kestä itseensä kohdistuvaa kritiikkiä, ja vaikka se olisikin totta, tämän jutun tavoite on joku muu. Mitä Iltalehti haki tällä paljastuksella, IL:hän on kokkareiden ja persujen tukija. Ei ole loogista, että se paljastaa Orposta ja Purrasta jotain negatiiista. Ilman heidän lupaansa. Vähän tuli mieleen se, kun Orpolta vuosi "vahingossa" s-posti, missä kerrottiin, että persut on kokkareiden pahin kilpailija vaaleissa. Näin siitä leivottiin kokkareiden pahin kilpailja.