IL: Suomalaismuusikot julkaisivat pilkkalaulun Orposta ja Purrasta Videosta rapsahti 10 vuoden pääsykielto Tiktokiin
Kelatkaa, että ne sananvapauden puolustajina esiintyneet ja kaikenlaista paskaa netin täyteen laukoneet persut masinoivat Maanpetturi-kappaleen julkaisseen levy-yhtiön Mörssi Recordsin Tiktok-julkaisusta niin paljon valituksia, että levy-yhtiö sai kymmenen vuoden porttikiellon Tiktokkiin, Julma Henri kirjoittaa Facebookissa.
https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/c01ec845-8783-4d50-a428-7723524a9af5
Kommentit (943)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TikTok encourages respectful and meaningful engagement. While users are free to express political opinions, content that harasses, bullies, or threatens others based on their political views may be removed under TikTok's anti-bullying and harassment policies
Mutta kun tämä oli sitä parempaa kiusaamista ja häirintää.
Eikä ollut vaan poliitttinen protestilaulu, miks sinä käyttäydyt niin kun se biisi ois ihan täysin oikeassa kritiikissään?
Se oli vihapuhetta ja väkivaltaa, jolla sai bannit Tiktokiin.
Siinä ei ollut kumpaakaan, ooks sie edes kuullu sitä? :' D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osuvat sanoitukset, suora laukaus sen duunarin otsaan, joka äänesti persuja tai Purraa.
Muista sananvastuu, punikki.
Tämä olisi monen reunavassarin somessa hyvä tiedostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osuvat sanoitukset, suora laukaus sen duunarin otsaan, joka äänesti persuja tai Purraa.
Muista sananvastuu, punikki.
Semmonen sananvapauden taistelija siellä, muista sinä arvos maanpetturi, yritä edes.
Luuseri oikeen, pyörit kun tuuliviiri kun et pysy valheittes perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lumihiutalepersuilla meni tunteisiin 🤣 🤣 🤣
Miltä sananvastuu maistuu, kommaritransu?
On täällä persu jonka kyyneleistä aikaan saisi aika monta valtamerta....
Komukan uikutus on musiikkia korvilleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen tapauksissa sananvastuusta tulee sakkoja. Tässä vassarien tapauksessa ei ollut minkäänlaista rikosta vaan mielensäpahoittaja persut ilmiantoi tiktokille.
Etkö sinä ole kuullut, että vihapuhe on rikos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TikTok encourages respectful and meaningful engagement. While users are free to express political opinions, content that harasses, bullies, or threatens others based on their political views may be removed under TikTok's anti-bullying and harassment policies
Eikä ollut vaan poliitttinen protestilaulu, miks sinä käyttäydyt niin kun se biisi ois ihan täysin oikeassa kritiikissään?
Menehän emilia laittamaan mukulasi nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihervassu sai maistaa sananvastuuta.
Se on hienoa kuinka te aina keksitte uudet termit et todellisuus vastais sitä haavemaailmaa.
Kannatta perehtyä sananvastuun konseptin kehittäjiin. Saatat yllättyä.
Kannattais tutustua rehellisyyden konseptiin, saattaisit offata itses.
Opettele suomen kieli, Tatjana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julma-Henri ja Steen1 on 50v sosiaalipummiluusereita joista on ollu yhteiskunnalle pelkkää haittaa niiden koko elämän ajan.
Muutenki yli nelikymppiset jotka räppää on aika myötähäpeää herättäviä.
Nää on ihat hyvät rahat tehnyt keikkailulla. Joten persu älä ulise ja mene itse sinne töihin edes!
No ei kyllä oo. Steen1 on ollu vaan kodittomana jossain vaiheessa. Mulla on enemmän rahaa ku noilla kahdella luuserilla yhteensä.
Erinomainen biisi. Stenkkaakin pitkästä aikaa. Kansa puhuu - kuuleeko Riikka ja Pete?
Naurettavaa, että persut tämänkin spammasivat poistoon tiktokista - yhteiskunnallista kritiikkiä ylimpiä päättäjiä kohtaan luovan taiteen keinoin.
Itse toki kritisoivat tuomioita ja haluavat sananvapautta, mutta eivät kestä itse kritiikkiä lainkaan. Huutavat cancel-kulttuurista, mutta ovat itse pahimpia. Jopa itse pääuber-puhemies - sananvapauden suurtaistelija haastoi pari tavista rosikseen. Mistäpä muustakaan, kuin nettikommentista - ironian huipentuma.
Mä oon nauranu ihan kippurassa lukiessa tätä ketjua, persut on valehdellu kaikesta niin paljon että nyt ne menee ihan mutkalle kun joutuu selitteleen tekosiaan ja sekin on jotenkin vasemmiston vika, taas.
Mutku mutku sANanVaStUu, ttu se sama sananvastuu koskee teitä maanpettureitakin, siitähän te nyt olette tilillä kun ette suostu kantaan vastuuta sanoista ettekä teoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiktokin säännöt olivat eri mieltä ja punikit saivat kenkää sieltä. Sellaista on sananvastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen tapauksissa sananvastuusta tulee sakkoja. Tässä vassarien tapauksessa ei ollut minkäänlaista rikosta vaan mielensäpahoittaja persut ilmiantoi tiktokille.
Ja tiktok ihan syyttä suotta poisti täysin laillisen biisin? Oletko sinä järjissäsi?
Eli kokoomuslainen työtön käyttää kaikki työttömät päivänsä työssä olevien vasemmistolaisten katsomiseen netissä ja huutelee heille pilkkahuutoja, että menkää työttömät töihin ja tuo ei ole oikeaa työtä, menkää oikeisiin töihin ja samalla yrität savustaa työssäkäyviä vasemmistolaisia työttömäksi ja huutelet heille, että työttömyys on omaa syytä? Eli he ovat töissä ja sinä työtön. Kenelle oikein huutelet, omalle peilikuvallesiko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menehän emilia laittamaan mukulas
Mun nimi on raimo, minä olen pohjammaalainen perisuomalainen yrittäjä, kuka vi-ttu sinä kuvittelet olevas? Kiero ja valehteleva paskakasa.
Vierailija kirjoitti:
Eli kokoomuslainen työtön käyttää kaikki työttömät päivänsä työssä olevien vasemmistolaisten katsomiseen netissä ja huutelee heille pilkkahuutoja, että menkää työttömät töihin ja tuo ei ole oikeaa työtä, menkää oikeisiin töihin ja samalla yrität savustaa työssäkäyviä vasemmistolaisia työttömäksi ja huutelet heille, että työttömyys on omaa syytä? Eli he ovat töissä ja sinä työtön. Kenelle oikein huutelet, omalle peilikuvallesiko?
Mä oon ainaki kokoomuslainen työssäkäyvä. Tänään on lauantai niin on vapaapäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nauranu ihan kippurassa lukiessa tätä ketjua, persut on valehdellu kaikesta niin paljon että nyt ne menee ihan mutkalle kun joutuu selitteleen tekosiaan ja sekin on jotenkin vasemmiston vika, taas.
Mutku mutku sANanVaStUu, ttu se sama sananvastuu koskee teitä maanpettureitakin, siitähän te nyt olette tilillä kun ette suostu kantaan vastuuta sanoista ettekä teoista.
Punaset oli maanpettureita 1918. Jos te haluatte uuden sisällissodan niin bring it on.
Mutta sinä oikeistolainen et käy töissä ja huutelet työssä käyville, että menkää töihin. He ovat jo töissä toisin kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Erinomainen biisi. Stenkkaakin pitkästä aikaa. Kansa puhuu - kuuleeko Riikka ja Pete?
Naurettavaa, että persut tämänkin spammasivat poistoon tiktokista - yhteiskunnallista kritiikkiä ylimpiä päättäjiä kohtaan luovan taiteen keinoin.
Itse toki kritisoivat tuomioita ja haluavat sananvapautta, mutta eivät kestä itse kritiikkiä lainkaan. Huutavat cancel-kulttuurista, mutta ovat itse pahimpia. Jopa itse pääuber-puhemies - sananvapauden suurtaistelija haastoi pari tavista rosikseen. Mistäpä muustakaan, kuin nettikommentista - ironian huipentuma.
Sananvastuu koskee myös kommaritransuja.
Vierailija kirjoitti:
Oikeusvaltiossa lait ovat samat kaikille. Sinua nyt tuntuu itkettävän, kun vihapuhelait osuvatkin johonkin sinulle mieluiseen asiaan. Miksi sinä vihaat oikeusvaltiota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ainaki kokoomuslainen työssäkäyvä. Tänään on lauantai niin on vapaapäivä.
Lauantai on työpäivä ihan niin kuin kaikki muutkin viikonpäivät. Sitähän te kokoomuslaiset itse olette äänestäneet.