Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Suomalaismuusikot julkaisivat pilkkalaulun Orposta ja Purrasta Videosta rapsahti 10 vuoden pääsykielto Tiktokiin

Vierailija
03.08.2024 |

Kelatkaa, että ne sananvapauden puolustajina esiintyneet ja kaikenlaista paskaa netin täyteen laukoneet persut masinoivat Maanpetturi-kappaleen julkaisseen levy-yhtiön Mörssi Recordsin Tiktok-julkaisusta niin paljon valituksia, että levy-yhtiö sai kymmenen vuoden porttikiellon Tiktokkiin, Julma Henri kirjoittaa Facebookissa.

https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/c01ec845-8783-4d50-a428-7723524a9af5

Kommentit (943)

Vierailija
121/943 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lumihiutalepersuilla meni tunteisiin 🤣 🤣 🤣 

Miltä sananvastuu maistuu, kommaritransu?

On täällä persu jonka kyyneleistä aikaan saisi aika monta valtamerta....

Komukan uikutus on musiikkia korvilleni.

Siehän se täälä itket ja venkoilet : D

Voi poika tää näyttää meille ihan tavallisille suomalaisille nyt aika hemmetin narsistiselta maanpetokselta tää sun meno, jatka ihmeessä, muistuta muita vaikka sananvastuusta mutta älä edes yritä ymmärtää sitä itse.

Vierailija
122/943 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kokoomuslainen työtön käyttää kaikki työttömät päivänsä työssä olevien vasemmistolaisten katsomiseen netissä ja huutelee heille pilkkahuutoja, että menkää työttömät töihin ja tuo ei ole oikeaa työtä, menkää oikeisiin töihin ja samalla yrität savustaa työssäkäyviä vasemmistolaisia työttömäksi ja huutelet heille, että työttömyys on omaa syytä? Eli he ovat töissä ja sinä työtön. Kenelle oikein huutelet, omalle peilikuvallesiko?

Jaada jaada. Vassuloinen pitää orjuutena, jos joutuu nousemaan sängystä ennen puoltapäivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/943 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kokoomuslainen työtön käyttää kaikki työttömät päivänsä työssä olevien vasemmistolaisten katsomiseen netissä ja huutelee heille pilkkahuutoja, että menkää työttömät töihin ja tuo ei ole oikeaa työtä, menkää oikeisiin töihin ja samalla yrität savustaa työssäkäyviä vasemmistolaisia työttömäksi ja huutelet heille, että työttömyys on omaa syytä? Eli he ovat töissä ja sinä työtön. Kenelle oikein huutelet, omalle peilikuvallesiko?

Selitätkö sinä nyt jotain omia päänsisäisiä kuvitelmiasi. Otappa lääkkeesi.

Vierailija
124/943 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erinomainen biisi. Stenkkaakin pitkästä aikaa. Kansa puhuu - kuuleeko Riikka ja Pete?

Naurettavaa, että persut tämänkin spammasivat poistoon tiktokista - yhteiskunnallista kritiikkiä ylimpiä päättäjiä kohtaan luovan taiteen keinoin.

Itse toki kritisoivat tuomioita ja haluavat sananvapautta, mutta eivät kestä itse kritiikkiä lainkaan. Huutavat cancel-kulttuurista, mutta ovat itse pahimpia. Jopa itse pääuber-puhemies - sananvapauden suurtaistelija haastoi pari tavista rosikseen. Mistäpä muustakaan, kuin nettikommentista - ironian huipentuma.

Sananvastuu koskee myös kommaritransuja.

Miks se ei koske sua tuuliviiri? Miks sun arvot ja vakaumus muuttuu aina kun se on oppprtunistisesti sulle edullista? Luuseri.

Vierailija
125/943 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ainaki kokoomuslainen työssäkäyvä. Tänään on lauantai niin on vapaapäivä.

Lauantai on työpäivä ihan niin kuin kaikki muutkin viikonpäivät. Sitähän te kokoomuslaiset itse olette äänestäneet.

No ei oo kyllä mun työsopimuksessa. Nyt menee jo vähän säälittäväks punikilla. Tulis jo se sisällissota niin sais kärrätä teidät kaikki Hennalaan

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Hennalan_vankileiri

Vierailija
126/943 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaada jaada. Vassuloinen pitää orjuutena, jos joutuu nousemaan sängystä ennen puoltapäivää.

Taidat puhua itsestäsi. Kokoomusloi nen taitaa olla niin laiska, että nousee vasta puolen päivän jälkeen ylös.

Vierailija
127/943 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi poika tää näyttää meille ihan tavallisille suomalaisille nyt aika hemmetin narsistiselta maanpetokselta tää sun meno, jatka ihmeessä, muistuta muita vaikka sananvastuusta mutta älä edes yritä ymmärtää sitä itse.

Punikin kyyneleet maistuvat makoisalta. Aah! Saisiko uuden saavillisen?

Vierailija
128/943 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon nauranu ihan kippurassa lukiessa tätä ketjua, persut on valehdellu kaikesta niin paljon että nyt ne menee ihan mutkalle kun joutuu selitteleen tekosiaan ja sekin on jotenkin vasemmiston vika, taas.

Mutku mutku sANanVaStUu, ttu se sama sananvastuu koskee teitä maanpettureitakin, siitähän te nyt olette tilillä kun ette suostu kantaan vastuuta sanoista ettekä teoista.

Oikeusvaltiossa lait ovat samat kaikille. Sinua nyt tuntuu itkettävän, kun vihapuhelait osuvatkin johonkin sinulle mieluiseen asiaan. Miksi sinä vihaat oikeusvaltiota?

Osaaks sanoa jotain mikä tarkottaa jotain vai ooks sä niin lukossa jo ettet osaa kun kysellä? Niinkun taapero.

Vierailija
129/943 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erinomainen biisi. Stenkkaakin pitkästä aikaa. Kansa puhuu - kuuleeko Riikka ja Pete?

Naurettavaa, että persut tämänkin spammasivat poistoon tiktokista - yhteiskunnallista kritiikkiä ylimpiä päättäjiä kohtaan luovan taiteen keinoin.

Itse toki kritisoivat tuomioita ja haluavat sananvapautta, mutta eivät kestä itse kritiikkiä lainkaan. Huutavat cancel-kulttuurista, mutta ovat itse pahimpia. Jopa itse pääuber-puhemies - sananvapauden suurtaistelija haastoi pari tavista rosikseen. Mistäpä muustakaan, kuin nettikommentista - ironian huipentuma.

Sananvastuu koskee myös kommaritransuja.

Miks se ei koske sua tuuliviiri? Miks sun arvot ja vakaumus muuttuu aina kun se on oppprtunistisesti sulle edullista? Luuseri.

Mikä sun sukupuoli on tänään?

Vierailija
130/943 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo kappaleen maanpetturuus muka sitten on kun tuo lähinnä punikkien taistolaislaulu.

Vierailija
131/943 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta. Missä se persujen niin kunniottama sananvapaus nyt on?

Cancel-kulttuurin aloitti vasemmisto. Samalla mitalla takaisin.

Voitte lopettaa tämän ihan milloin vain.

Vierailija
132/943 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TikTok encourages respectful and meaningful engagement. While users are free to express political opinions, content that harasses, bullies, or threatens others based on their political views may be removed under TikTok's anti-bullying and harassment policies

Mutta kun tämä oli sitä parempaa kiusaamista ja häirintää.

Eikä ollut vaan poliitttinen protestilaulu, miks sinä käyttäydyt niin kun se biisi ois ihan täysin oikeassa kritiikissään?

Se oli vihapuhetta ja väkivaltaa, jolla sai bannit Tiktokiin.

Siinä ei ollut kumpaakaan, ooks sie edes kuullu sitä? :' D

Älä jaksa, emilia. Pohjanmaalla ei puhuta mie ja sie. Lieksassa puhutaan ja sieltähän sinä olet kotoisin. 

Vierailija
133/943 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biisi youtubeen ja kaikki kuuntelemaan.😅

Vierailija
134/943 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persujen tapauksissa sananvastuusta tulee sakkoja. Tässä vassarien tapauksessa ei ollut minkäänlaista rikosta vaan mielensäpahoittaja persut ilmiantoi tiktokille.

Ja tiktok ihan syyttä suotta poisti täysin laillisen biisin? Oletko sinä järjissäsi?

Ilmiantojen perusteella se poistettu on. Kuvitteletko oikeasti, että kiinalaiset ymmärtävät suomalaisen sisäpolitiikan päälle tai ylipäätään osaavat kieltä? Toki siinä kohdassa Niikolla Packalálenilla olisi loistava bisnesidea: nettimoderointia Tomppa jo myy kiinalaisille.

Vierailija
135/943 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon nauranu ihan kippurassa lukiessa tätä ketjua, persut on valehdellu kaikesta niin paljon että nyt ne menee ihan mutkalle kun joutuu selitteleen tekosiaan ja sekin on jotenkin vasemmiston vika, taas.

Mutku mutku sANanVaStUu, ttu se sama sananvastuu koskee teitä maanpettureitakin, siitähän te nyt olette tilillä kun ette suostu kantaan vastuuta sanoista ettekä teoista.

Oikeusvaltiossa lait ovat samat kaikille. Sinua nyt tuntuu itkettävän, kun vihapuhelait osuvatkin johonkin sinulle mieluiseen asiaan. Miksi sinä vihaat oikeusvaltiota?

Osaaks sanoa jotain mikä tarkottaa jotain vai ooks sä niin lukossa jo ettet osaa kun kysellä? Niinkun taapero.

Alkaako opinnot pian Kallion ilmaisutaidon lukiossa? Onko Fransu sun luokalla, Valo-Korianteri?

Vierailija
136/943 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punikin kyyneleet maistuvat makoisalta. Aah! Saisiko uuden saavillisen?

Punikin? Sinähän se tässä myyt meitä venäläisille, tyhmyyttäs.

Vierailija
137/943 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ainaki kokoomuslainen työssäkäyvä. Tänään on lauantai niin on vapaapäivä.

Lauantai on työpäivä ihan niin kuin kaikki muutkin viikonpäivät. Sitähän te kokoomuslaiset itse olette äänestäneet.

No ei oo kyllä mun työsopimuksessa. Nyt menee jo vähän säälittävä

Kokoomuslaisethan ovat itse sitä mieltä, että lauantai ja sunnuntai ovat tavallisia työpäiviä. Miksi siis et ole töissä? Vapaapäivånäkin voi tehdö töitä esim. toisissa työtehtävissä toisella työnantajalla. Oletko niin lais ka ettet jaksa useampaa työtä tehdä?

Vierailija
138/943 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta. Missä se persujen niin kunniottama sananvapaus nyt on?

Persujen masinoima sananvapaus koskee vain ja ainoastaan persuja. Kaikilta muilta se on kielletty.

Samoin muuten huumori - vai persuilla on lupa jälkikäteen perustella asioista huumorilla. Onhan ne itsekin vitsi.

Vierailija
139/943 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lol Julma-Henri on itse ehta kommunisti, joka varmasti sensuroisi ja jopa leirittäisi vaikka ketä, jos vain siihen kykenisi. Siis olen toki samaa mieltä, että Suomessa EI ole todellista sananvapautta, mikä on harmillista, mutta aika huvittavaa kyseisen henkilön suusta valittaa tätä asiaa. :D

Komukat itkevät, kun maistavat itse sananvastuuta.

Vierailija
140/943 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaako opinnot pian Kallion ilmaisutaidon lukiossa? Onko Fransu sun l

Eli et.

Hieno homma hei, jäit just kakkoseks älyllisesti roskakuskille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan