Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saan tukina 890€ vuokran maksetuksi, 580€ perustoimeentulotuen osan tilille, sähkölaskun joka kalleimmillaan oli 120€/kk talvella....

Vierailija
03.08.2024 |

Kotivakuutuksen 100€/vuosi.

Sitä lisäks julkisen terveydenhuollon ja reseptilääkkeet...esim. just sain reseptin erääseen kuuriin joka maksaa yhteensä 5500€

Siitä tulee yhteensä yli 17000e/kk nettohyöty.

Miksi menisin paskaduuniin?

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naisena kierrän noi tuki reppanat kaukaa.

Mitä sitten? Ei minulla ole koskaan naisista pulaa ollut.

Ap

joo ei tietenkään naisethan oikein janoaa tollasta tuhjä tasku työtöntä.helppo suunnitella elämää ja niin.

Kaikki naiset ei ole rahan perään

Ap

Kaikki ovat. Mutta sulla on muitakin avuja miksi olet ilman naista.

Et multa kysynyt mutta pakko vastata tähän silti koska  aistin  sun kirjoituksesta että nainen olisi jotenkin pakollinen miehen elämässä niin itse olen ilman naista  koska haluan olla yksin. En tarvitse naista mihinkään t: eri

Vierailija
122/130 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa että Kela maksaisi tuosta noin vain n. 3-kertaisen sähkölaskun ap:lle koska kehotus? :D Ja lehmät lentää :D

Jos osaa vaatia niin Kela ja sossu maksaa vaikka mitä.

Ap

Tämä on helppo uskoa. Ei tarvitse kuin katsoa s o malien uusia kännyköitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sairaus sulla on jos lääke maksaa 5500e?

Vierailija
124/130 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö harmita yhtään vapauden menetys? Kun pitää tilitiedot ja menot kaikki raportoida Kelalle. Toinen on toivon menetys; Tiedostat, ettet koskaan pysty parantamaan elintasoasi tai muuttamaan kalliimpaan asunroon kun taas työelämässä voisit tehdä uraa ja jonain päivänä ansaita kivasti rahaa.

Ei kellaan pidä raportoida menojaan. Tiliotteet vain jos hakee toimeentulotukea. Ei niille kuulu mihin rahansa käyttää eikä ne kysele. Ainakaan multa eivät ole koskaan kyselleet mitään.

Et voi määritellä toisten puolesta että mikä on kenellekkin hyvä elintaso. Kaikki eivät ole samanlaisia kuin esim. sinä eli ei arvosta samoja asioita ym.

Itselläni on juuri sellainen elintaso kuin haluankin.  Olen osa-aikatyössä ja saan lisäksi asumis,toimeentulo ja työmarkkinatukea ja kela maksaa 65€/kk sähköstä ja 3kk välein tulevasta vesilaskusta korkeintaan vähän päälle 200€.

Asun maalla rauhallisessa paikassa ja rauhallisessa rivitaloasunnossa missä on oma sauna. Mulle ainoa kriteeri asunnolle onkin tämä että on maalla rauhallisessa paikassa ja oma sauna pitää olla. En minä halua muuttaa mihinkään kalliimpaan asuntoon. Miksi haluaisin muuttaa pois asunnosta missä viihdyn? Rahaa ei ole tarvetta ansaita enempää kuin nyt saan koska nytkin saan hankittua kaiken mitä haluan t: eri

Vierailija
125/130 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tässä yhteiskunnassa teistä heikkolahjaisimmistakin pidetään huolta. Se on arvovalinta.

En ole heikkolahjainen

Ap

Kaikki jotka ei kykene huolehtimaan itsestään ovat heikkolahjaisia.

Vierailija
126/130 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesko oli aloitus?

Vierailija
127/130 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle sossu osti mersun.

Mulle Lamborginin. Sain pummattua liekkimaalauksenkin. Sitä sossutätä piti arveluttavana olisi tarpeellinen, mutta perustelimme positiivisen visuaallisuuden vaikutuksen parantavan mielenmaisemaa ja edesauttavan työllistymistä pitkän henkisen kuntoutusjakson lopussa. 

Ap

Vierailija
128/130 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle sossu osti mersun.

Mulle Lamborginin. Sain pummattua liekkimaalauksenkin. Sitä sossutätä piti arveluttavana olisi tarpeellinen, mutta perustelimme positiivisen visuaallisuuden vaikutuksen parantavan mielenmaisemaa ja edesauttavan työllistymistä pitkän henkisen kuntoutusjakson lopussa. 

Ap

Epäreilua!. Minä pyysi leveitä aluvanteita Mersuuni, mutta Kela ei suostunut. Miksi toisille annetaan, toisille ei!??

Vierailija
129/130 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
130/130 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sairaus sulla on jos lääke maksaa 5500e?

Patologinen valehtelija.