Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saan tukina 890€ vuokran maksetuksi, 580€ perustoimeentulotuen osan tilille, sähkölaskun joka kalleimmillaan oli 120€/kk talvella....

Vierailija
03.08.2024 |

Kotivakuutuksen 100€/vuosi.

Sitä lisäks julkisen terveydenhuollon ja reseptilääkkeet...esim. just sain reseptin erääseen kuuriin joka maksaa yhteensä 5500€

Siitä tulee yhteensä yli 17000e/kk nettohyöty.

Miksi menisin paskaduuniin?

Kommentit (130)

Vierailija
81/130 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki olisivat kuten ap, kuka ne tuet kustantaisi ja kuka tekisi tässä maassa työt?

Vierailija
82/130 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki tuilla eläjillä menee hyvin.oisko antaa euroo et sais filttereitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/130 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki olisivat kuten ap, kuka ne tuet kustantaisi ja kuka tekisi tässä maassa työt?

Kysymys on retorinen, koska kaikki eivät koskaan tule olemaan sellaisia.

Vierailija
84/130 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

taas yks työtön mil menee helvetin hyvin.muuten vaa viestaa kerrostalo luukusta ei autoo ei venettä ei omakotitaloa ei mitään.tietty ei kiinosta noi tulee kohta.

Mitä minä autolla, veneellä tai omakotitalolla teen? Ne on juntteja varten,

Ap

joo ne on juntteja varte.ehta getto elämä kerrostalo luukussa on sitä jotain.

Mitä selität? Ihan rivitalo kaksiossa asun.

Ap

Asun kerrostalossa Kaivopuistossa. 

Ap

hyi saatana.

Mitä pahaa siinä on? Minulle meri ja merinäkymä on tärkeätä, että saan voimaa työttömyyspäiviini. Jatkuvien hakemusten tekeminen on raskasta . Joka stanan kuukausi taas neljä hakemusta. Pian pitää palkata hakemuksien tekijä.

Vierailija
85/130 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys on retorinen, koska kaikki eivät koskaan tule olemaan sellaisia.

Tarkoitit kai "irrelevantti", tarkoitithan?

Vierailija
86/130 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuhan jauhaa paskaa kun muuhun ei ole varaa.jäähä työttömäks niin näät kuin perse auki olet.

pitäisköhän munkin jäädä kun palkka vaan 4700e kuukaudessa.

Vierailija
87/130 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kateellinen niille sadoille ja tuhansille, jotka saavat avustuksia 5000€ kuussa. Pistää oikein kiehumaan kun jotkut elävät minun tukieni siivellä!

Ap

5627 euroa. Niin paljon 30 eniten Kelan etuuksia saanutta asiakasta sai keskimäärin kuukaudessa vuonna 2022.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/08d393d5-697f-49e7-9010-4cdf7322f117

Ei toisten ylisuuret tuet ole sinulta pois. Tee enemmän töitä hakiessa tukia, niin saat isommat tuet. Niin me muutkin eteemme, ei ole ilmaisia tukilounaita.

Nuo 30 suurinta on varmaankin jotain suurituloisten tulojen perusteella saatuja tuloja, kuten vanhemmuusrahoja tai sairaspäivärahaa. 

Vaikka olisi 10 lasta, siitä kertyisi vajaat 2000€. Mistä ne 3500€

Nuo korkeimmat on varmaan lääke-ja sairauskuluja.

Vierailija
88/130 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

taas yks työtön mil menee helvetin hyvin.muuten vaa viestaa kerrostalo luukusta ei autoo ei venettä ei omakotitaloa ei mitään.tietty ei kiinosta noi tulee kohta.

Mitä minä autolla, veneellä tai omakotitalolla teen? Ne on juntteja varten,

Ap

joo ne on juntteja varte.ehta getto elämä kerrostalo luukussa on sitä jotain.

Mitä selität? Ihan rivitalo kaksiossa asun.

Ap

Asun kerrostalossa Kaivopuistossa. 

Ap

hyi saatana.

Mitä pahaa siinä on? Minulle meri ja merinäkymä on tärkeätä, e

hyi helvetti.sauna kohta lämmin mökillä.jotkut tykkää getto elämästä ja mainostaakin sitä vielä mikä minusta oloa ja mielisairasta.

Vierailija
89/130 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuhan jauhaa paskaa kun muuhun ei ole varaa.jäähä työttömäks niin näät kuin perse auki olet.

Sadat, jopa tuhat työtöntä saa enemmän kuin sinä. Ja ne ovat vasta virallisia lukuja. Se ei ole tyhmä joka hakemuksia täyttää, vaan se joka ei...

Vierailija
90/130 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mite tollaiseks työttömäks pääsee vaatiiko paljonkin aivoja?

Vierailija
91/130 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosialidemokratia on luonut meille hienon tukijärjestelmän. Siinä ei ole mitään pahaa jos sitä käytetään.

Sillä se on käytettäväksi tarkoitettu.

Vierailija
92/130 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sadat, jopa tuhat työtöntä saa enemmän kuin sinä. Ja ne ovat vasta virallisia lukuja. Se ei ole tyhmä joka hakemuksia täyttää, vaan se joka ei...

joo joo uskotaan hyvin menee työttömänä.euroopan kalliimassa maassa .

Vierailija
93/130 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti AP kärsii valtavasti ja kokee huonommuutta, mutta yrittää näin selitellä itselleen että noin parempi. Mäkin työtön ja ihan perseestä. Menisin heti töihin vakituiseksi jos joku kysyy. On kiva saada sisältöä elämään ja kokea olevansa hyödyksi ja että elämällä muukin tarkoitus kuin nenän kaivuu ja trollaaminen. Totuus valitettavasti ettei kaikille aina riitä mitään työtä ja tätä sitten on vain osan kestettävä ja hyväksyttävä ettei ole. Sellaista se elämä on. Ei ole aina kuten strömsössä.. vaikka kuvittelee että tukien leikkaus taikoisi töitä, ei se ihan niin ole. Työkkäri voisi mieluummin tehdä työnantajilta kyselyn vapaista töistä ja käyttää ai ta apuna valkkaamaan työntekijät niihin ja kone arpoisi kuka sinne sitten pääsee jos kokemus jne yhtä hyvä. Tai jos olisi pitkäaikaistyöttömien osalta ne voisi mennä edelle.  Totuus on kuitenkin että kaikki on lähes ihan yhtä hyviä ja vain harvoissa töissä on vain yksi joka siihen kykenee. Yleensä työt jaetaan sukulaisille ja kavereille. Sitten kun ei ole kumpikaan joilla lahjoittaa työpaikkoja minkäs teet. Arvonta työpaikoista olisi parempi ja reilummin kun koe ajatkin nykyään niin pitkät.

Vierailija
94/130 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi, että Kelassa on jopa 200 eri tukimuotoa? Kuka tietää, onko jossain listaus niistä. Itse en löydä. 

Vierailija
95/130 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet työtön luuseri. Ei mulla muuta

Miten olen luuseri? Fiksumpi minä olen kuin työssä raatajat jotka saa vähemmän palkkaa kun minä tukia.

Ap

No, varmaan aika moni aikuinen kokisi nöyryyttävänä olla yhteiskunnan holhouksen alla ja sen ettei ole edes pankkisalaisuutta tai ylipäätään mitään yksityisyyttä vaan tuntematon virkailija holhoaa. Mutta kaikki tavallaan. 

Vierailija
96/130 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilillä silti 0 euroa, eikä yhtään omaisuutta. Eli köyhääkin köyhempi. Kuulostaa kamalalta 

Vierailija
97/130 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosialidemokratia on luonut meille hienon tukijärjestelmän. Siinä ei ole mitään pahaa jos sitä käytetään.

Sillä se on käytettäväksi tarkoitettu.

Näin on. Sitä on ihan tutkittu, että tukien alikäyttö tulee kalliimmaaksi.

Vierailija
98/130 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on joku kaverilleen kateellinen looseri.

Vierailija
99/130 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tossahan noita hyvin voivia työttömii oli kaupan edessä.kyselemässä olisko 2 euroo et sais uuden tölkin .onneks on velaton asunto ja 70 000e tilillä.

Vierailija
100/130 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo hyvin menee työttömänä kaikkihan sen tietää.