Saan tukina 890€ vuokran maksetuksi, 580€ perustoimeentulotuen osan tilille, sähkölaskun joka kalleimmillaan oli 120€/kk talvella....
Kotivakuutuksen 100€/vuosi.
Sitä lisäks julkisen terveydenhuollon ja reseptilääkkeet...esim. just sain reseptin erääseen kuuriin joka maksaa yhteensä 5500€
Siitä tulee yhteensä yli 17000e/kk nettohyöty.
Miksi menisin paskaduuniin?
Kommentit (130)
naisena kierrän noi tuki reppanat kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä saan 2300€ kuukaudessa tekemättä mitään. Kaivopuisto kaksiota Kela onkin vihjannut vähän liian prameaksia ja kalliiksi sinkulle. Perustelin, että henkisen tasapainoni ja fengsuen vuoksi tarvitsen sieltä avautuvaa merimaisemaa.
Kela ymmärtää hyvin meitä syrjäytyneitä. Otin koko sukuni mukaan vakuuttelemaan tarpeitani. 20 min uutin kukuttua Kela-täti sanoi kuuluvalla äänellä, asia selvä, saat kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Ei minulla ole koskaan naisista pulaa ollut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ammattivalittaja satuilemassa
Mitä selität?
Ap
Älkää usko ketjun aloittajaa! . Näyttelee olevansa minä. Minä olen oikea AP ja saan 2300€ kuussa.
Ap
taas yks työtön mil menee helvetin hyvin.muuten vaa viestaa kerrostalo luukusta ei autoo ei venettä ei omakotitaloa ei mitään.tietty ei kiinosta noi tulee kohta.
Juuri tuota tämän ketjun aloittaja hakikin, että toiset lähtisivät siihen mukaan. Tuli reppanalle hyvä mieli.
Olen kateellinen niille sadoille ja tuhansille, jotka saavat avustuksia 5000€ kuussa. Pistää oikein kiehumaan kun jotkut elävät minun tukieni siivellä!
Ap
5627 euroa. Niin paljon 30 eniten Kelan etuuksia saanutta asiakasta sai keskimäärin kuukaudessa vuonna 2022.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/08d393d5-697f-49e7-9010-4cdf7322f117
Vierailija kirjoitti:
taas yks työtön mil menee helvetin hyvin.muuten vaa viestaa kerrostalo luukusta ei autoo ei venettä ei omakotitaloa ei mitään.tietty ei kiinosta noi tulee kohta.
Mitä minä autolla, veneellä tai omakotitalolla teen? Ne on juntteja varten,
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
joo ei tietenkään naisethan oikein janoaa tollasta tuhjä tasku työtöntä.helppo suunnitella elämää ja niin.
Vierailija kirjoitti:
Älkää usko ketjun aloittajaa! . Näyttelee olevansa minä. Minä olen oikea AP ja saan 2300€ kuussa.
Ap
turpaa saat saatanan luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Olen kateellinen niille sadoille ja tuhansille, jotka saavat avustuksia 5000€ kuussa. Pistää oikein kiehumaan kun jotkut elävät minun tukieni siivellä!
Ap
5627 euroa. Niin paljon 30 eniten Kelan etuuksia saanutta asiakasta sai keskimäärin kuukaudessa vuonna 2022.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/08d393d5-697f-49e7-9010-4cdf7322f117
Ei toisten ylisuuret tuet ole sinulta pois. Tee enemmän töitä hakiessa tukia, niin saat isommat tuet. Niin me muutkin eteemme, ei ole ilmaisia tukilounaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
joo ne on juntteja varte.ehta getto elämä kerrostalo luukussa on sitä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
joo ei tietenkään naisethan oikein janoaa tollasta tuhjä tasku työtöntä.helppo suunnitella elämää ja niin.
Kaikki naiset ei ole rahan perään
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
joo ne on juntteja varte.ehta getto elämä kerrostalo luukussa on sitä jotain.
Mitä selität? Ihan rivitalo kaksiossa asun.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kaikki naiset ei ole rahan perään
Ap
Kaikki ovat. Mutta sulla on muitakin avuja miksi olet ilman naista.
Lääkehyödyn saa jokainen kelakortin omaava
Toivottavasti sillä ei ole koiraa.