Saan tukina 890€ vuokran maksetuksi, 580€ perustoimeentulotuen osan tilille, sähkölaskun joka kalleimmillaan oli 120€/kk talvella....
Kotivakuutuksen 100€/vuosi.
Sitä lisäks julkisen terveydenhuollon ja reseptilääkkeet...esim. just sain reseptin erääseen kuuriin joka maksaa yhteensä 5500€
Siitä tulee yhteensä yli 17000e/kk nettohyöty.
Miksi menisin paskaduuniin?
Kommentit (130)
Kiva kun päihdeongelmainen sulla on niin paha olla, että kadehdit köyhiä. Kyllä sun osa on paljon kurjempi ap. Varmaan ketuttuaa, kun paksusta lompakosta rahat hupenee kurkusta alas. Onneksi meillä köyhillä ei riitä rahat huumeisiin. Siihen pitääkin olla vähintään keskiluokkainen tai kurja varas.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole nöyryyttävää anella rahaa ja tehdä ventovieraille tiliä elämästään. Kummelia siteeraten: Sää oot nöyryyttäny ittes. Kaikki häpee sua. Koiraski häpee sua.
Miten niin anella ja tehdä tiliä elämästä? Tuki hakemuksen tekemiseen menee 1 minuutti eikä tarvitse kenenkään kanssa puhua tai mitään.
Ap
Mä teen mieluimmin töitä 1600 bruttopalkalla kuin istun kotona. Entistä työtä tein melkein 30 vuotta. Sairauden takia lopetin sen.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä vuokralla ja 140€ sähkölasku. Niin varmaan.
Lattialämmitys ja sähköpatteri kuluttaa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole nöyryyttävää anella rahaa ja tehdä ventovieraille tiliä elämästään. Kummelia siteeraten: Sää oot nöyryyttäny ittes. Kaikki häpee sua. Koiraski häpee sua.
Miten niin anella ja tehdä tiliä elämästä? Tuki hakemuksen tekemiseen menee 1 minuutti eikä tarvitse kenenkään kanssa puhua tai mitään.
Ap
No höpö höpö. Luuletko, että se hakemuksen täyttäminen riittää. Ei kyllä riitä. Mullakin on siellä kaikki pyydetyt liitteet niin tekee yhteensä 14 liitettä. Ei niitä tukia saa sillä tavalla, että täyttää kaavakkeen. Sää ressukka ap et edes tiedä, miten niitä tukia saa. Mene sinne Fugeen.
Vierailija kirjoitti:
Mä teen mieluimmin töitä 1600 bruttopalkalla kuin istun kotona. Entistä työtä tein melkein 30 vuotta. Sairauden takia lopetin sen.
Kuka puhui mistään kotona istumisesta? Itse ainakin matkustelen, purjehdin, käyn salilla, kerään marjoja yms.
Ap
Niin, tässä yhteiskunnassa teistä heikkolahjaisimmistakin pidetään huolta. Se on arvovalinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No höpö höpö. Luuletko, että se hakemuksen täyttäminen riittää. Ei kyllä riitä. Mullakin on siellä kaikki pyydetyt liitteet niin tekee yhteensä 14 liitettä. Ei niitä tukia saa sillä tavalla, että täyttää kaavakkeen. Sää ressukka ap et edes tiedä, miten niitä tukia saa. Mene sinne Fugeen.
Ainut liite minkä tarvitsen lähettää on tiliote ja sen tekemiseen menee 1 minuutti
Ap
Miten kehtaat idiootti sanoa noin ja vielä valehdella? Onko psykoosilääkkeet noin kalliita?
Vierailija kirjoitti:
Miten kehtaat idiootti sanoa noin ja vielä valehdella? Onko psykoosilääkkeet noin kalliita?
Miten niin valehtelen? Ihan täyttä faktaa.
Ap
Minä saan 2300€ kuukaudessa tekemättä mitään. Kaivopuisto kaksiota Kela onkin vihjannut vähän liian prameaksia ja kalliiksi sinkulle. Perustelin, että henkisen tasapainoni ja fengsuen vuoksi tarvitsen sieltä avautuvaa merimaisemaa.
Vierailija kirjoitti:
Mää tein töitä yli 30 vuotta ja nyt työttömänä nettotulot 800 e. Yli puolet menee asumiseen. Veetuttaa kun nää luuserit tienaa enempi.
Ei ne mitään tienaa, ei ne edes tiedä, että se tarkoittaa töissä käymistä. Onneksi näiden tukien leikkaaminen on jo käynnissä.
kyl oot nolo kun mainostat tollasta getto elämää.käyhä reppana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin valehtelen? Ihan täyttä faktaa.
Ap
Tämä ei ollut minä! Joku toinen yrittää olla minä!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkä saa.
Kyllä saan, ihan perus tuet Helsingissä
Ap
Oletko ylpeä itsestäsi? Luuletko, että saat toisten kunnioituksen ja hyväksynnän?
Vierailija kirjoitti:
Niin, tässä yhteiskunnassa teistä heikkolahjaisimmistakin pidetään huolta. Se on arvovalinta.
En ole heikkolahjainen
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja vietät lauantain trollaamalla palstalla. No johan on elämä.
Ei sillä raukalla muuta oo,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkä saa.
Kyllä saan, ihan perus tuet Helsingissä
Ap
Oletko ylpeä itsestäsi? Luuletko, että saat toisten kunnioituksen ja hyväksynnän?
Miksi minua kiinnostaisi muiden kunnioitus tai hyväksyntä? Elän omaa elämää
Ap
Mää tein töitä yli 30 vuotta ja nyt työttömänä nettotulot 800 e. Yli puolet menee asumiseen. Veetuttaa kun nää luuserit tienaa enempi.