Nainen, minkä ammattikunnan edustajaa et deittailisi?
Tuolla toisessa ketjussa on vaihteeksi joku väittämässä että olisi olemassa ammatteja joita kukaan nainen ei halua puolisolleen, ja joiden mainitseminen siis johtaa automaattisesti nollaan tykkäykseen Tinderissä. Testataan pitääkö paikkansa.
Mainitse YKSI sellainen ammatti, jonka edustajaa et itse haluaisi tapailla. Muut laittavat ylänuolen jos ko. ammatti kelpaa ja alanuolen jos ei kelpaa.
Kommentit (99)
Minä en deittailisi julkisen suojatyöpaikassa loisivan kanssa, yksityisen puolen metsuri olisi ainakin kyvykäs jos seksi hommiin päädyttäisiin heti eka tapaamisella.
Vierailija kirjoitti:
Teurastaja olisi aika haasteellinen. Siis sellainen joka kalauttaa niitä lehmiä pulttipistoolilla päähän. Luin kerran lehtijutun jossa kerrottiin että hommaa kierrätetään koska se alkaa ottaa mielenterveyden päälle monilla.
Täytyy kyllä alunperinkin olla mielenterveysongelmia ja empatian puutetta jos tommoiseen hommaan ryhtyy. Ei tulisi mieleenikään deittailla henkilöä, joka on noin julma.
Vierailija kirjoitti:
Pimppiin panija
Se kirjoitetaan pinppi.
Taksikuski. Lähes käikki oikeata työtä vieroksuvia turhakkeita.
Mt-puolen työntekijät. Heillä yleensä viiraa päässä enemmän kuin asiakkaillaan. Monesti alalle ajaudutaan omien ongelmien vuoksi.
Ei nyt ehdoton ole mikään, mutta duunarit periaatteessa joukkona on varmaan aika hankala yhtälö mun kanssa. Riippuu toki tyypistä. Mutta se mitä heitä olen tavannut, niin keskustelut tuppaa olemaan aika arkisia ja maanläheisiä. Enkä halveksi heitä ihmisinä mitenkään, mutta puolisolta odotan erinomaista keskustelutaitoa. Siihen ei riitä että lukee uutisia ja seuraa mediaa, vaan pitää olla aika vahvat pohjatiedot moneen asiaan. Eli jos vaikka olemme illallisella syömässä simpukoita ja kysyn sommelierilta, että sopiiko sen kanssa paremmin chablis vai riesling, niin olisi kiva että mies tietäisi mistä edes puhun. Ja pahinta olisi, että mies ei ymmärtäisi simpukoiden päälle lainkaan ja tilaisi jonkun makkaralajitelman maidolla. Enkä sano näitä pahalla, mutta mun mies ei vaan voi olla sellainen. Kaverina kyllä menisi sellainenkin mies ja on mulla sellaisiakin kavereita.
Jooga ohjaaja. Tai joku muu uushenkisyys hörhöily- yrittäjä. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Poliitikko
Riippuu ihan mikä puolue.
Vierailija kirjoitti:
Taiteilija, urheilija, somevaikuttaja, teurastaja, karja-auton kuljettaja, patologi, lähihoitaja, sairaanhoitaja, vartija tulee ekaks mieleen.
Mieluisia ammatteja ovat lääkäri, maanviljelijä ja yrittäjä.
Mites olisi lääkäri, joka on somevaikuttaja?
Kaikki, joissa nettotulot on alle 5000€/kk. Haluan vain varman "tarjoajan" mahdolliselle perheelle, se on biologiaa hei. Näin ollut kivikaudelta saakka.
Spoiled Mom Smashes Baby's Skull Over "Constant Screaming" That Never Happened
Turkistarhaaja, kiinteistövälittäjä, armeijan henkilökunta, näyttelijät, muusikot, elämäntaitovalmentajat, hyvinvointialan väki
Sitten voi seurustella, kun erotilanteessa voi sanoa heipparalaa. Asuu eri asunnoissa vielä ja ei naimisiin, ei lapsia.