Nainen, minkä ammattikunnan edustajaa et deittailisi?
Tuolla toisessa ketjussa on vaihteeksi joku väittämässä että olisi olemassa ammatteja joita kukaan nainen ei halua puolisolleen, ja joiden mainitseminen siis johtaa automaattisesti nollaan tykkäykseen Tinderissä. Testataan pitääkö paikkansa.
Mainitse YKSI sellainen ammatti, jonka edustajaa et itse haluaisi tapailla. Muut laittavat ylänuolen jos ko. ammatti kelpaa ja alanuolen jos ei kelpaa.
Kommentit (99)
Teurastaja olisi aika haasteellinen. Siis sellainen joka kalauttaa niitä lehmiä pulttipistoolilla päähän. Luin kerran lehtijutun jossa kerrottiin että hommaa kierrätetään koska se alkaa ottaa mielenterveyden päälle monilla.
Mikä tahansa muusikko = varma alkoholiongelma ja/tai narsismi jos kyseessä laulaja.
Persupoliitikko.
Poliisi.
Armeijan leivissä oleva.
Kaikissa noissa on eri syyt.
Vierailija kirjoitti:
Teurastaja olisi aika haasteellinen. Siis sellainen joka kalauttaa niitä lehmiä pulttipistoolilla päähän. Luin kerran lehtijutun jossa kerrottiin että hommaa kierrätetään koska se alkaa ottaa mielenterveyden päälle monilla.
Tää on hankala ketju. Meinasin laittaa yläpeukun kun olen samaa mieltä kanssasi. Mut piti sit laittaa alaspäin, kun olin jo laittanu yläpeukun ja ei kai sitä sitten teurastajan kanssa haluaisi seurustella. Tai no pakko oli joku peukku laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ns. deittaillut. Olen ajautunut suhteisiin oikean elämän, molemminpuolisen ihastuksen ja tutustumisen tiimoilta. Ammatti on ehkä viimeisin asia, joka on käynyt mielessä. Tosin nykyisellä miehellä on sama ammatti kuin itselläni eli oltiin joskus muinoin työkavereita.
Ja kolmen miehen kanssa olen elämäni aikana ollut. Ei mitään yhden illan säätöjä koskaan
Varsinaisilla treffeillä en ole käynyt ikinä, ollaan vaan alettu viettämään aikaa yhdessä, luonnollisen spontaanisti
Niin silloin ei stereotypiat vaikuta. Tinderissä saattaa pyyhkiä turhaankin vasemalle ammatin takia jos ne vaikuttaisi. Toisaalta jos on esim ammatiltaan lääkäri niin tuskin oikeassa elämässäkään hirveästi hengailisi rekkakuskien kanssa ja sitten pariutuisi.
Ei se noin mene. Jos lääkäri ihastuu rekkakuskiin niin se on menoa sitten. Tunnen monta seksikästä rekkakuskia.
Ammatilla ei ole merkitystä, henkilökemia ja tunteet ratkaisevat
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Poliisi ja vartija
Kertokaa ammatti niin ei turhaan jatketa kirjoittelua.
Vierailija kirjoitti:
Poliisi ja vartija
Noi on pelottavia.
Onko varmaa, että kaikki klikkaavat nuolet oikein? Kun otsikon kysymys on, ketä ET tapailisi ja joku kommentoi "lähihoitaja", niin ylös-nuoli tarkoittaa loogisesti, että on samaa mieltä. Aloituksessa annetaan kuitenkin tarkemmat ohjeet eripäin.
No, ei se nyt varmaan salaisuus ole, että osa naisista pelkää vartijoita ja poliiseja.
Lentäjä, poliisi, palomies, pappi, pankkiiri, ammattiurheilija, malli, näyttelijä, muusikko, poliitikko, ammattirikollinen, insinööri, jne. Onhan näitä. Helpompi ehkä kirjoittaa, että mitkä ammatit Ok.
Vierailija kirjoitti:
Onko varmaa, että kaikki klikkaavat nuolet oikein? Kun otsikon kysymys on, ketä ET tapailisi ja joku kommentoi "lähihoitaja", niin ylös-nuoli tarkoittaa loogisesti, että on samaa mieltä. Aloituksessa annetaan kuitenkin tarkemmat ohjeet eripäin.
Aloituksessa on selitetty miten pitää klikata eli just toisinpäin kuin sinä tulit määkymään.
Poliisi. Turkistarhaaja. Miesprostituoitu.
Vierailija kirjoitti:
Poliisi. Turkistarhaaja. Miesprostituoitu.
Gynegologi
Niin silloin ei stereotypiat vaikuta. Tinderissä saattaa pyyhkiä turhaankin vasemalle ammatin takia jos ne vaikuttaisi. Toisaalta jos on esim ammatiltaan lääkäri niin tuskin oikeassa elämässäkään hirveästi hengailisi rekkakuskien kanssa ja sitten pariutuisi.