Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne ne tallennatte kaikki kuvat mitä otatte älypuhelimella??

Vierailija
03.08.2024 |

Tuntuu et ihmiset ottaa nykypäivänä vielä enemmän kuvia niin poistatteko kuvat ajan myötä vai tallennettako ne jonnekin?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hönönpuoleinen naapurini kertoi ostaneensa ison verkkolevyn. Hakkeroin oitis sen wifin auki ja nykyään tallentelen naapurin verkkolevylle kaiken mahdollisen, sinne vaan suoraan F: aseman juureen. Säästyy oma pilvitallennustila eikä kulu omia muistitikkuja tuohon tallentamiseen.

Vierailija
22/38 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putte ampuu ohjuksen siihen pilveen, niin johan on Suomi sekaisin. TVssä kerrottiin paikkakin kaiken varalta, ellei Putte satu tietämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietokoneelle

Tarkoitin tässä siis "tärkeitä kuvia" joiden ei halua katoavan.. Jos niitä on monia, minne ne kannattaa tallentaa? Mutta ei kuitenkaan niin montaa, ettei ehkä kovalevyä?

Kaikki mitkä haluan tallessa pitää tallennan tietokoneella. Eka ne menee Googleen ja sitä siivoan säännöllisesti, osan kuvista poistan ja osan tallennan. 

Vierailija
24/38 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko niitä pilvilinnakuvia koskaa; katseltua ? Jälkeen jääviä tuskin kiinnostaa !

Vierailija
25/38 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistikortille menee, ehkä pilveen , en tiedä.

Ostin eco tank tulostimen 140€, kohta myös paperille.

Vierailija
26/38 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tyhjensin icloudista 19.000 kuvaa kovalevylle. Meni monta iltaa laittaessa kuvia oikeisiin kansioihin ja varmaan 80% joutaisi poistaa. Puhelimen kanssa on ihan liian helppo räpsiä vaikka kuinka monta tuhatta kuvaa ja sitten ne jäävät pyörimään tilantukkeeksi ja pakko ostaa lisää icloud-tilaa.

Digikameroiden kanssa oli selkeämpää aina tyhjätä muistikortti ja sitten räpsiä ne lomakuvat. Olivat aina jotenkin järjestyksessä toisin kuin tuollainen 19.000 kuvan sekasoppa jota apple ei antanut edes ladata kerralla omalle levylle. Vaihdan takaisin androidiin kun kuvat on järjestelty...

Vierailija
27/38 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tallennellut läppärille, muistitikuille ja poltellut dvd levyillekin kuvia ja videoita. Joo mulla on läppärissä vielä polttava dvd asemakin. Olen varmuuskopioinut kuvia jo 2000-luvun alusta, ensin cd-r levyille ja ne ensimmäisetkin levyt toimivat vieläkin, ainakin viimeksi kokeiltaessa. Aina silloin tällöin tulee joku tarve etsiä vanhoista kuvista joitain tiettyjä jotain tarkoitusta varten.

Vierailija
28/38 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistitikulle.

Vierailija
29/38 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöytäkoneelle

Vierailija
30/38 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pilveen ja mulla on myös usb jonne ne laitan. Osan kuvista kehitän kuvakirjoiksi.

Onko usb-jonne es-jonnen serkku?

HIV-jonnen veli

Vierailija
31/38 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvat, jotka otatte!

Vierailija
32/38 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistan suurimman osan.

Vierailija
33/38 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilveen, tabletille ja irralliselle kovalevylle. Kuvat on syytä pitää useammassa paikassa.

Vierailija
34/38 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon tällöin lataan ifolorin puhelimeen ja tilaan perinteisiä valokuvia albumeihin laitettaviksi. Joku yläraja tais olla kerta tilaukselle,mut yleensä joku 400 kuvaa laitan kerralla tilattavaksi. Ja joitain lomilta otettuja hyviä otoksia isompina ja laitan kehyksiin. Puolisokin asuu 1000km päässä lapsuus maisemista, niin sieltäkin on kuvattu puroja,koskia,lahoja latoja kukkaniittyineen ja on hyllyillä esillä.

Vierailija
35/38 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallennan koneelle, pilveen, ulkoiselle kovolle ja osan tulostan

Vierailija
36/38 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetän niistä keskiaikaisia puupiirroksia.

Vierailija
37/38 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetin juuri liki 800kuvaa oikeiksi valokuviksi

Vierailija
38/38 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulostakin kirjaston koneella tärkeimmät. Loput saavat olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän