Minua häiritsee sairaasti käsien liikuttaminen kävellessä. Voitteko lopettaa sen!!
Suurinosa ihmistä kävelessä liikuttaa käsiään. Miksi? Minä pidän ne paikoillaan kävelessä. Laite, vaikka taskuun jos on vaikea olla liikuttamatta. Minua ärsyttää se.
Kommentit (44)
Näin nuoren naisen, eivätkä hänen kätensä liikkuneet kävellessä, vaan ne jotenkin roikkuivat sivuilla. Vahva masennuslääkitys, surullista.
Vierailija kirjoitti:
Oikeaoppinen überkäsiheiluttaja kävelee siten, että saman puolen käsi ja jalka heilahtavat aina samaan suuntaan. Ns. apuva style.
Tunnetaan myös Monty Pythonin sketsistä "Ministry of silly walks"
Jos kädet eivät liiku mukana kävellessä se saattaa olla vaikka parkisonin taudin yksi oire.
Lähen tossa kohta iltakävelyllä, ja lupaan koko matkan liikutella käsiä niin pitkälle kuin vain menee
Minua häiritsee ihan järkyttävästi se että käytetään "sairaasti" sanaa täällä ja videoilla, kenet te haluatte kuoleman sairaaksi? Lopettakaa se! Sanokaa vaikka terveesti terveesti terveesti. Ni! Siksi ihmisillä kädet liikkuvat, että nekin saavat liikuntaa ja veri kiertää. Ja tasapaino ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän tuntuu siltä, että joku käsien heiluttelija (ap) tekee pilaa niistä, jotka eivät käsiään liikuttele. Hehän yleensä ovat niin henkeen ja vereen sosiaalisten normien mukaisia.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Lähen tossa kohta iltakävelyllä, ja lupaan koko matkan liikutella käsiä niin pitkälle kuin vain menee
🤣
Kun olin pikkutyttö, isä opetti, että kävellessä kuuluu heiluttaa käsiä. Oli kai oppinut sen armeija-aikana?
Siis lapsena ilmeisesti sitten heiluttanut käsiä kävellessä, koska faija siitä huomautti. Liekö mulla ollut adhd sitten.
Ja nyt mulla kai on dementia tai parkinson, koska en aina heiluta käsiäni kävellessä.
Tai vähintään masennus.
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt mulla kai on dementia tai parkinson, koska en aina heiluta käsiäni kävellessä.
Tai vähintään masennus.
Ei sulla tod. näk. ole mitään, erotut vaan joukosta.
Vierailija kirjoitti:
Minä myös. Mutta kaipa silloinkin tulee sanomista.
Ei voi, koska käsien liike marssiessa opetettiin niin, että se meni lihasmuistiin. Intin jälkeen piti opettaa itsensä pois siitä, ettei kävele samaan tahtiin rinnalla kulkevan kaverin kanssa.
Näyttää kahjolta, jos kävelee kädet lonkkaluita tiiviisti tukien😳kierrän kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Zombit eivät liikuta käsiään.
Ei niin, mutta minua se niiden murahtelu ja mölinä häiritsee, joten voitteko lopettaa?
Vierailija kirjoitti:
Näyttää kahjolta, jos kävelee kädet lonkkaluita tiiviisti tukien😳kierrän kaukaa.
Teini olet?
On ihan perusjuttu kävellä niin että kädet liikkuu. Kädet ovat tavallaan meidän "etutassut". Niiden kuuluu liikkua vaikka kävelemme pystyasennossa.
Jos kätesi eivät liiku jalkojesi tai vartalosi mukana se kielii jostain aivojen rappeutumasta tai sairaudesta. Nepsy-puolella usein AD/HD pitää käsiään koukussa vartalon edessä ja myös kompuroi tai lyö varpaansa usein ovenkarmiin tai heidän on vaikea integroida käsien liikkeitä muuhun vartaloon.
Dementoitunut pitää käsiään koukussa kehon edessä. Esim. mr. Burns Simpsoneissa, vaikka hän ei ole dementoitunut mutta hänen asentonsa kielii klassisests dementiasta: huono ryhti, pää eteenpäin kallistunut ja kädet koukussa.