Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon säästänyt 30 000 €

Vierailija
03.08.2024 |

Pienestä siivoojanpalkastani. Mies on kustantanut talon menot ja mä oon maksanut ruoat ja osan laskuista.  Monet isotuloisemmatkaan eivät saa säästöön rahaa vaan kaikki laitetaan menemään. Pian otan töistä vuoden vapaata ja lähden kiertelemään maailmaa

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍👍👍

Vierailija
2/9 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu hei!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu. Aina kannattaa tehdä töitä . 

Vierailija
4/9 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu..mä oon sääsrätäny 50000njs haaskaan sen rahan nyt sähköauton kun qsumistuen saajalla ei saa olla varallisuutta

Vierailija
5/9 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä keskiarvoa parempi palkka kun siivousalalla yleensä. Oon pienessä yrityksessä töissä ja palkka on vähän alle 15€/h

Vierailija
6/9 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen säästänyt vuosien aikana 75000 asumalla halvalla yksiössä. Lisäksi kun äiti kuoli niin sain aika paljon rahaa perintönä.  Harvemmin minua on matkustelu ulkomailla kiinnostanut. Olen käynyt rukalla talvella laskettelemassa. Ensi talvena kuitenkin voisin lähteä ulkomaille. En ole ulkomailla ollut 24 vuoteen. Nuorena kävin italiassa ja portugalissa perheen kanssa mutta aikuisena  en ole itse matkustanut ulkomailla.

Vierailija
7/9 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hautaanko meinaat ne rahat ottaa mukaan jos 75 000 oot säästänyt. Monet säästää mut ei tee mitään niillä rahoilla

Vierailija
8/9 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hautaanko meinaat ne rahat ottaa mukaan jos 75 000 oot säästänyt. Monet säästää mut ei tee mitään niillä rahoilla

Yhtäkkiä tulee iso remontti tarve tai terveyshuoli jonka pitää itse maksaa...kyllä se muutaman kymppitonnin rahoituscara rauhoittaa mieltä kun harvalla viisikymppisellä on rahkeita ottaa vain lainaa isojen rahoitustarpeuden maksuun kuten niin tänä päivänä tiputetaan...

Perseaukisena vain lainarahaa..

Vierailija
9/9 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono syy pitää maksavaa miestä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi