Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä nimestä Jesse? Ajateltiin laittaa se, olisiko

Vierailija
05.02.2007 |

toiseksi nimeksi ehdoituksia?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jollain tavalla erityislapsia. En laittaisi omalleni.

Vierailija
2/20 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok loppujen lopuksi, jos tykkää J-nimistä.

Jesse Johannes olisi kiva nimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen suosituin nimi, ei todellakaan pidä paikkaansa, että suurin osa erityislapsia..

Kuka torvi rikkoo siellä vaitiolovelvollisuuttaan kertomalla erityisoppilaiden nimiä?

Vierailija
4/20 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä Jesse on ihan hirvee nimi! En oikeesti ymmärrä, miten joku voi antaa tuollaisen nimen lapselleen. Tuo, jos mikä on koiran nimi, sillä oli aikoinaan paljon yleisempi koirilla kuin ihmisillä. Tiedän, että kaikkia nimiä on myös koirilla, mutta tuota ei aiemmin ollut kuin koirilla. Kamala nimi, kuuluu samaan sarjaan Joonan, Jennan, Juuson ja Janikan kanssa.

Vierailija
5/20 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on JESSE erityislapsen nimi, niin kele.

Vierailija
6/20 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että sinulla ei ole valtaa, vaikka mielipide onkin olemassa. Sellainen suppeakatseinen lihavan naisen kommentti.

Vierailija
7/20 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei av-palstan perusteella enää muutamaan vuoteen ole annettu. Ei ole samannimisiä luokkakavereita.

Mut oikeesti, se on kyllä mun mielestä aivan kelpo nimi.

Vierailija
8/20 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis näitä jehovantodistajia

Vierailija
9/20 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joni, Jani, Tomi, Sami, Janica. En tykkää, mutta ei mun tarviikaan.

Vierailija
10/20 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä nimestä Jesse. Se kuulostaa rumalta, tulee huonoja mielleyhtymiä, on lähiönimi, liian yleinen, tylsä, töksähtävä, ei siis mitään muuta kuin kamala nimi mun mielestä. En voi ymmärtää, miksi joku laittaa lapselleen noin ruman nimen, mutta tiedän, että kaikki eivät ymmärrä meidänkään nimiä. Minua se ei haittaa. t 8

Vierailija
11/20 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesse james

Vierailija
12/20 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian yleinen!

Vierailija
13/20 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä nimi siis mielestäni. Emmekä asu lähiössä, hauskaa tietysti on, että mieheni nimi on Joni, minkä aikaisempi vastaaja oli luokitellut myös lähiönimeksi. No, onneksi en käynyt täällä ennen nimen päättämistä, olisi voinut tulla päänsärkyä, minkä nimen sitä lapselleen uskaltaa antaa. Ja tiedä nyt, mikä siinä lähiössäkään niin kamalaa on.

Vierailija
14/20 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Jesse Santeri. Mielestämme hyvä nimi. Älä ihmeessä kuuntele toisten mielipiteitä, jos itse pidät nimestä se riittää. Aina löytyy asiaan kuin asiaan puolesta ja vastaan. Miksi yrittää mielistellä muita. Sellaista nimeä et löydä mistä tulee pelkkää plussaa.

Vierailija
15/20 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan mukavalla omakotitalo alueella.

Numero 8 eikö ole kiva, kun saa revitellä täällä kasvottomana? Oletan että muutoin et siihen pystyisikään. Kuulostat katkeralta ja kuulostaa siltä, että se nainen jota kadehdit, hänen lapsensa nimi on Jesse.

Vierailija
16/20 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani Jesse nimiset pojat ovat todella lahjakkaita yht. 3.

Vierailija
17/20 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä se minullekin on Jeesuksen " lempinimi" ja eka mielleyhtymä. Eihän sillekään mitään voi, mutta kaikkia ei varmaan raamatullinen viittaus haittaa.

Vierailija
18/20 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosiaan muotia jokin aika sitten, tietyntyyppisissä perheissä. Ei nimi miestä pahenna, mutta Jesse kyllä herättää useissa vähemmän positiivisia mielikuvia, niin kuin huomaatte.

Vierailija
19/20 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eystäväni samaa mieltä. mutta, ei tietysti tarkoita, etteikö toivottavasti joskus tulisi poikkeuskin...

Vierailija
20/20 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan mutta tän nimisillä lapsilla on paljon oppimisvaikeuksia, en tiedä mistä johtuu mutta näin vaan on

ammattikasvattaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme