Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiesittekö, että ilman aurinkoa olisitte kaikki vielä rypyttömiä 60-70 vuotiaana?

Vierailija
03.08.2024 |

Anoppini oli tällainen.

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla ryppyjä on 38-vuotiaana. En ole erityisesti maannut auringossa, mutta olen urheillut kyllä ulkona kesälläkin vaikka SK 50-voiteet on olleet kasvoilla ja kropassa. Nuorempana myös biletin monet vuodet (join aika paljon) ja poltin tupakkaa. Näytän ikäiseltäni ja en tiedä onko se jokin kauhea rikos.

Vierailija
42/99 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki saasta tuntuu tulevan siellä missä porukka eniten auringossa on. Mitä lähemmäs päiväntasaajaa, sitä enemmän saastaa.

Sittenhän sinä olet pahuksen lähellä päiväntasaajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole tuossa iässä rypytön ellei ole käynyt jossain operaatiossa. Eikä se aurinko ole muutenkaan pahasta kunhan käyttää suojakertoimia.

Vierailija
44/99 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla ryppyjä on 38-vuotiaana. En ole erityisesti maannut auringossa, mutta olen urheillut kyllä ulkona kesälläkin vaikka SK 50-voiteet on olleet kasvoilla ja kropassa. Nuorempana myös biletin monet vuodet (join aika paljon) ja poltin tupakkaa. Näytän ikäiseltäni ja en tiedä onko se jokin kauhea rikos.

Ei ole. Mietin tässä juuri, että jos ainut ylpeilyn aihe on rypytön iho, niin sen naaman takana on pakko olla toimeton i d i o o t t i.

Vierailija
45/99 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on 90-vuotiaana hämmästyttävän vähäryppyinen.. Hän on ehkä.joskus 70/80-luvulla viimeksi ottanut varsinaisesti aurinkoa mutta silloinkin suojavoiteita käyttäen. Hän on myös hoitanut kasvojaan erilaisilla hoitovoiteilla vuosikymmenet, mutta mitään muuta ei ole ikinä tehty hänen kasvoilleen. Olen oikeasti usein ihmetellyt että miten hän voi olla niin vähäryppyinen ikäisekseen. Joskus 45-vuotiaana häntä kuulemma usein luultiin kolmekymppiseksi eli melko nuorekkaan näköinen on ollut aina. Hän ei ole tupakoinut ja on noudattanut pitkään jo kaavispainotteista ruokavaliota ja lisäksi syö aika vähän.. Alkoholia ei ole pitkään aikaan käyttänyt lainkaan, mutta kun nuorempana vielä käytti, niin käyttö oli varsin kohtuullista. Hän on harrastanut paljon erilaista liikuntaa elämänsä aikana, mutta mikään himokuntoilija hän ei ole toisaalta koskaan ollut.

Vierailija
46/99 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla rypytön? Mitä pahaa on siinä, että muuttuu? Kaikki me vanhenemne ja kuolemme. Se voi olla  vaikeinta niile, jotka  asuvat meikkipeilin ääressä.

Jää luonnekin kehittymättä omaan baamaan ja napaan tuijotellessa.

Ihmisen ihanuus on siinä, miten hän suhtautuu muihin ihmisiin. Oma itse ei ole se tärkein. 

Vierailija
47/99 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rypyt voi estää lihomalla tasaisesti vuosien myötä.

Itse käytän Ville Haapasalo-dieettiä, joka sisältää suolakurkkuja ja viinaa. Olen aina niin turvoksissa, ettei synny ryppyjä.

Akat, älkää viitsikö olla typeriä nukkeja.

Vierailija
48/99 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä vähän ihmettelen, tuntuu ettei ihmiset usko auringon koskaan vaikuttavan omalla kohdallaan, kunnes liian myöhään herätään sen aiheuttamiin tuhoihin. Useat selkeästi ikäistään vanhemman näkösiä juuri auringon vaikutuksesta ja sitten ihmetellään miten tässä näin kävi. 

Vierailija
49/99 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ovat hurjasti ulkona, jopa tunnin päivässä keskimäärin.

Onko tuo paljon? Onko tämä vitsi?

Vierailija
50/99 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh, olen niin sileä ja uuh! Niin hoikka ja aah, muistutan seksikaupan runkkunukkea, oo-oh.

Mitä muuta merkittävää osaatte olla? Ikää kumminkin 50-70 vuotta. 

Vierailija
51/99 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin 12-vuotiaat pojat. Jäikö jollain ikäluokalla aivot oven väliin?

Vierailija
52/99 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä ilmerypyt tai -juonteet?

No onko sitten pakko jatkuvasti ilmeillä kuin täys vajaamielinen

Vierailija
53/99 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä. Kuollaan kuitenkin. Pitää elää tämä ainut elämä täysillä.

Ei ilman ryppyjäkään näytä nuorelta. Kaikki muukin rapistuu kuin iho.

Vierailija
54/99 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte lopettaa sen valehtelun mummot. Maailmassa ei ole tähän mennessä YHTÄKÄÄN rypytöntä yli 35-vuotiasta. Te ette ole maailman ensimmäinen ihme. Teillä on vaan huono näkö ja kylppärissä huono valaistus.  

Vierailija
55/99 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä vähän ihmettelen, tuntuu ettei ihmiset usko auringon koskaan vaikuttavan omalla kohdallaan, kunnes liian myöhään herätään sen aiheuttamiin tuhoihin. Useat selkeästi ikäistään vanhemman näkösiä juuri auringon vaikutuksesta ja sitten ihmetellään miten tässä näin kävi. 

Ja he sentään ovat onnekkaita, toistaiseksi, kun ei vielä ole melanoomaa.

Vierailija
56/99 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta oletko käyttänyt leveälieristä hattua saati huiveja kasvoilla? Pelkkä aurinkovoide ei riitä, vaan tarvitaan myös hyvä hattu eikä ole pahitteeksi suojata kaulaa ja kasvoja esim. hupparilla. Hellesäällä tämä vaatii kyllä paljon sitkeyttä ja totuttelua eivätkä kaikki näe tuota uhrausta mielekkäänä. 

Vierailija
57/99 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko + tupakka vanhentaa rajusti.

Vierailija
58/99 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksemme emme tienneet, Mutta tiedätkö sinä, hyvä avaaja, missä me kaikki olisimme, tai olisiko meitä lainkaan, ilman aurinkoa?

Vierailija
59/99 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei sais olla ryppyjä, pitääkö kaikkien näyttää 17-vuotiailta?

Vierailija
60/99 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan halua elää elämääni neljän seinän sisällä vain ollakseni rypytön yhtään missään iässä. Olisi se surkea elämä se.

Aurinkovoiteetkin ON keksitty.

T: Rypytön N64

Minimi 10h ulkona joka päivä työaikaan. Sitten useimmiten vielä vapaalla lisää, Siinä ei enää voiteet pelasta kenenkään ihoa. T: rypyllinen N56