Tiesittekö, että ilman aurinkoa olisitte kaikki vielä rypyttömiä 60-70 vuotiaana?
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki saasta tuntuu tulevan siellä missä porukka eniten auringossa on. Mitä lähemmäs päiväntasaajaa, sitä enemmän saastaa.
Sittenhän sinä olet pahuksen lähellä päiväntasaajaa.
Kukaan ei ole tuossa iässä rypytön ellei ole käynyt jossain operaatiossa. Eikä se aurinko ole muutenkaan pahasta kunhan käyttää suojakertoimia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla ryppyjä on 38-vuotiaana. En ole erityisesti maannut auringossa, mutta olen urheillut kyllä ulkona kesälläkin vaikka SK 50-voiteet on olleet kasvoilla ja kropassa. Nuorempana myös biletin monet vuodet (join aika paljon) ja poltin tupakkaa. Näytän ikäiseltäni ja en tiedä onko se jokin kauhea rikos.
Ei ole. Mietin tässä juuri, että jos ainut ylpeilyn aihe on rypytön iho, niin sen naaman takana on pakko olla toimeton i d i o o t t i.
Äitini on 90-vuotiaana hämmästyttävän vähäryppyinen.. Hän on ehkä.joskus 70/80-luvulla viimeksi ottanut varsinaisesti aurinkoa mutta silloinkin suojavoiteita käyttäen. Hän on myös hoitanut kasvojaan erilaisilla hoitovoiteilla vuosikymmenet, mutta mitään muuta ei ole ikinä tehty hänen kasvoilleen. Olen oikeasti usein ihmetellyt että miten hän voi olla niin vähäryppyinen ikäisekseen. Joskus 45-vuotiaana häntä kuulemma usein luultiin kolmekymppiseksi eli melko nuorekkaan näköinen on ollut aina. Hän ei ole tupakoinut ja on noudattanut pitkään jo kaavispainotteista ruokavaliota ja lisäksi syö aika vähän.. Alkoholia ei ole pitkään aikaan käyttänyt lainkaan, mutta kun nuorempana vielä käytti, niin käyttö oli varsin kohtuullista. Hän on harrastanut paljon erilaista liikuntaa elämänsä aikana, mutta mikään himokuntoilija hän ei ole toisaalta koskaan ollut.
Miksi pitäisi olla rypytön? Mitä pahaa on siinä, että muuttuu? Kaikki me vanhenemne ja kuolemme. Se voi olla vaikeinta niile, jotka asuvat meikkipeilin ääressä.
Jää luonnekin kehittymättä omaan baamaan ja napaan tuijotellessa.
Ihmisen ihanuus on siinä, miten hän suhtautuu muihin ihmisiin. Oma itse ei ole se tärkein.
Vierailija kirjoitti:
Rypyt voi estää lihomalla tasaisesti vuosien myötä.
Itse käytän Ville Haapasalo-dieettiä, joka sisältää suolakurkkuja ja viinaa. Olen aina niin turvoksissa, ettei synny ryppyjä.
Akat, älkää viitsikö olla typeriä nukkeja.
Tätä vähän ihmettelen, tuntuu ettei ihmiset usko auringon koskaan vaikuttavan omalla kohdallaan, kunnes liian myöhään herätään sen aiheuttamiin tuhoihin. Useat selkeästi ikäistään vanhemman näkösiä juuri auringon vaikutuksesta ja sitten ihmetellään miten tässä näin kävi.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ovat hurjasti ulkona, jopa tunnin päivässä keskimäärin.
Onko tuo paljon? Onko tämä vitsi?
Uuh, olen niin sileä ja uuh! Niin hoikka ja aah, muistutan seksikaupan runkkunukkea, oo-oh.
Mitä muuta merkittävää osaatte olla? Ikää kumminkin 50-70 vuotta.
Ihan kuin 12-vuotiaat pojat. Jäikö jollain ikäluokalla aivot oven väliin?
Vierailija kirjoitti:
Entä ilmerypyt tai -juonteet?
No onko sitten pakko jatkuvasti ilmeillä kuin täys vajaamielinen
Mitä väliä. Kuollaan kuitenkin. Pitää elää tämä ainut elämä täysillä.
Ei ilman ryppyjäkään näytä nuorelta. Kaikki muukin rapistuu kuin iho.
Voitte lopettaa sen valehtelun mummot. Maailmassa ei ole tähän mennessä YHTÄKÄÄN rypytöntä yli 35-vuotiasta. Te ette ole maailman ensimmäinen ihme. Teillä on vaan huono näkö ja kylppärissä huono valaistus.
Vierailija kirjoitti:
Tätä vähän ihmettelen, tuntuu ettei ihmiset usko auringon koskaan vaikuttavan omalla kohdallaan, kunnes liian myöhään herätään sen aiheuttamiin tuhoihin. Useat selkeästi ikäistään vanhemman näkösiä juuri auringon vaikutuksesta ja sitten ihmetellään miten tässä näin kävi.
Ja he sentään ovat onnekkaita, toistaiseksi, kun ei vielä ole melanoomaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla ryppyjä on 38-vuotiaana. En ole erityisesti maannut auringossa, mutta olen urheillut kyllä ulkona kesälläkin vaikka SK 50-voiteet on olleet kasvoilla ja kropassa. Nuorempana myös biletin monet vuodet (join aika paljon) ja poltin tupakkaa. Näytän ikäiseltäni ja en tiedä onko se jokin kauhea rikos.
Mutta oletko käyttänyt leveälieristä hattua saati huiveja kasvoilla? Pelkkä aurinkovoide ei riitä, vaan tarvitaan myös hyvä hattu eikä ole pahitteeksi suojata kaulaa ja kasvoja esim. hupparilla. Hellesäällä tämä vaatii kyllä paljon sitkeyttä ja totuttelua eivätkä kaikki näe tuota uhrausta mielekkäänä.
Aurinko + tupakka vanhentaa rajusti.
Onneksemme emme tienneet, Mutta tiedätkö sinä, hyvä avaaja, missä me kaikki olisimme, tai olisiko meitä lainkaan, ilman aurinkoa?
No miksei sais olla ryppyjä, pitääkö kaikkien näyttää 17-vuotiailta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan halua elää elämääni neljän seinän sisällä vain ollakseni rypytön yhtään missään iässä. Olisi se surkea elämä se.
Aurinkovoiteetkin ON keksitty.
T: Rypytön N64
Minimi 10h ulkona joka päivä työaikaan. Sitten useimmiten vielä vapaalla lisää, Siinä ei enää voiteet pelasta kenenkään ihoa. T: rypyllinen N56