Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko niin, että miesten on vaikeampi ymmärtää, että naista ei enää kiinnosta?

Vierailija
03.08.2024 |

Tämä koskee siis ainakin minun kohdallani eroja. Aloin teininä olemaan ihmisen kanssa, josta en nyt niin vakavasti ajatellut mitään. Olin kuitenkin vasta 16 vuotias. Tämä muutamia vuosia vanhempi mies kuitenkin tuntui kuvitteleman, että tässä nyt on lopunelämän kumppani. Yritin erota hänestä useita kertoja, mutta homma meni hänen puolelta aina  uhkailuksi ja typeränä pelkäsin seurauksia ja jäin. Lopulta 10 vuoden jälkeen sain kerättyä rohkeutta, että kykenin lähtemään.  No eihän tämä mies sitä hyväksynyt. Kyttäsi minua yöt ja päivät. Yriti käydä kiinni ihan yleisillä paikoilla ja kuvitteli, että kun oltiin oltu kerta yhdessä, niin tunteet ei minnekkään katoa.  Kaikista yrityksistäni puhua ja pakoiluistani huolimatta mies ei luovuttanut, vaan piinasi 12 vuotta. Ehkä hän on nyt luovuttanut muutama vuosi sitten, koska huusin kaupassa paikalla olleen vartijan apuun ja mies poistettiin paikalta. Mies siis taas ties monennenko keran ilmestyi kauppaan ahdistelemaan, kun olin sielä ostoksilla. Nyt on menossa tilanne, missä mies, jonka kanssa olin 10 vuotta, jätti minut exänsä takia 2 vuotta sitten. Taaskaan mies ei jätä minua rauhaan, vaikka itse jätti. Ensimmäiset 5kk oli täysin hiljaa, mutta sen jälkeen on yrittänyt ottaa minuun yhteyttä lähes joka kuukausi ja toisinaan monta kertaa viikossa. Moni voi nyt ajatella, että mitä tuo nyt,  jos vaan lähes joka kuukausi. Mutta minä olen hyvin herkkä ja ahdistun helposti. Kun tajuan, että viesti on tältä mieheltä, niin hiki valuu virtanaan, lamaannun ja elämäni menee sekaisin moneksi päiväksi. 

N.50v. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan kyllä. Monet jaksavat viestitellä vielä muutamia vuosiakin jälkeenpäin. Mistään kyttäyksistä en kylläkään tiedä mitään.

Vierailija
2/3 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole kysymys ymmärtämisen vaikeutumisesta. Miehiä ei vaan enää kiinnosta, kiinnostaako naista vai ei. Naisista on taas tehty vain objekteja, joiden mahdollisilla ajatuksilla ei ole väliä. Miehille ei ole väliä muuta kuin miehellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo miehet haluavat vain kontrolloida. Jos eivät itse halua erota, estävät sen. Jos haluavat itse erota, estävät naisen normaalin elämän eron jälkeen. Sairaita yksilöitä.