Kauanko sinulla kesti parantua koronasta?
Nyt puhutaan viidestä karanteenipäivästä ja minua hirvittää kun on jo kolmas menossa ja edelleen kuumetta ja kova yskä.
Kommentit (26)
3 päivää oli selvästi kipeä olo (lihaskipua, lievä kuume, tukkoinen nenä, punaiset silmät), sitten pari päivää vielä väsähtänyt olo, sitten ei mitään. Kuulun vielä 2 eri riskiryhmään enkä ole rokotettu.
Kaksi päivää, mutta yskää oli viikon.
2 viikkoa yskästä ja muista oireista meni puoli vuotta.
Minulla oli korona ja se kesti 3 viikkoa. Tauti oli lievä, mutta tosiaankin kesti noin kauan.
Pikaista paranemista! <3
Kaksi päivää, pientä yskää jatkui vielä viikko-pari.
Keväällä olin ne vaaditut 5 päivää eristyksessä, noista 3 meni oireisena. Tapailemani mies taasen sairasti tässä kuussa, ja hänellä oli kuumettakin 6 päivää, joista 3 ensimmäistä korkeaa kuumetta.
5 päivää oli pientä nuhaa, ei kuumetta ei yskää. 6 päivänä menin töihin takas.
Ja siis se 5 karanteenpäivää on yhtä kuin vähintään 5 karanteenipäivää. 2 oireetonta päivää pitäisi tulla ennen kuin lähdetään ihmisten ilmoille.
Kolme viikkoa sairauslomalla syyskuussa. En ole vielä kunnossa.
Ikuisuuden, henki lähti eli korona on ruumiissani ja tartutin sitten portilla Pietarin ja siitä se sitten lähti. Nyt on koko taivaan valtakunta koronassa ja arvatkaapa saanko vähän paheksuvia säveliä harppujen soittajilta. Muuttaisin h.e.l.v.ettiin, mutta kun koronapassi jäi maan päälle kylpytakin taskuun ja tuonne ei pääse ilman sitä. Omakanta ei toimi täällä ja vaikka toimisi niin printtereitä ei sitten ole, joten jos olette graafisella alalla ja haluatte tehdä töitä täältä,etänä, niin ottakaa printteri matkaan.
Terppa.....palaan asiaan myöhemmin.
3pv oli kunnolla kipeä olo ja sitten lieveni niin että kuudentena palasin ohjeen mukaan töihin. 1,5viikkoa kesti kokonaan toeta.
Serkkuni ei ole toipunut takaisin töihin vieläkään. Yli puoli vuotta sairastumisesta.
Ekassa koronassa oli 1,5vrk välillä vähän kuumetta ja lihaskipuja. Vähän väsyneempi oli viikon verran. Toinen koronatartunta kun tuli, niin olin vain räkätaudissa/yskässä pari viikkoa. 0 rokotetta.
Viikon kesti kuume.
Sen jälkeen lievemmät oireet, olen etätöitä tehnyt.
Mutta heti jos lähtee liikkeelle, lämpö nousee.
Kävellä ei jaksa kuin alle puolen tunnin hitaita kävelylenkkejä, ylämäessä syke hakkaa niin hulluna, että on pakko pysähtyä.
Kuivaa yskää, jatkunut jo useamman viikon.
2 päivää oli oireena tosi väsymys päänsyrkyä ja paha olo
sen jälkeen 4 viikkoa ollut jo outoja oireita yöllä, KIELI KUIVUU ja janottaa, 3 litraa menee vettä
hengitys korisee ja herään 3 kertaa yössä
ja silmistä vettä
päivällä ei niin mutta huomaa että on väsyneempi kuin normi
2 kuukautta kesti että pääsi takaisin siihen kuntoon kuin ennen koronaa.
Sairastuin toissa päivänä. Eilen oli pahinta. Nyt on vain tukkoisuus ja nenä vuotaa. Eilen paleli ja kuumetta pukkasi ja jalkoisaa ja ranteissa tuntui. Nyt ei mitään outoa.
Nostan