Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos saisit valita vain yhden paikan maailmassa, jossa viettää lopun elämääsi miljonäärinä.

Vierailija
03.08.2024 |

Mikä sinulla olisi? Ehtoina se, että paikasta ei matkusteta edes naapurikaupunkiin.

Itselläni se olisi Nizza.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappeenranta..näyttäisin junteille miten eletään "lännen malliin"..

Vierailija
62/65 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonot ehdot. Pitäisi sitä edes joskus päästä sukulaisia näkemään. 

Jos olet miljonääri niin eiköhän ne tule hyppien keikkuen kylään luoksesi kun lähetät lentoliput.

Ihmiset hahmottavat asioita niin eri tavoin.

Toisessa tämän palstan keskustelussa EJP-päävoittajat siivoaisivat itse kämppänsä, pesisivät itse pyykkinsä ja laittaisivat itse ruokansa, vaikka tilillä olisi 90-120 M€.

Varsinkin jos kyseessä on 1M€-miljonääri, kannattaa nykyisillä koroilla ja inflaatiolla  olla rahan kanssa tarkkana, vaikka alussa olisikin puitteet kunnossa. Kovin suurta possea ei yhdellä miltsillä pitkään pÿöritetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vain 1 miljoona on parempi pysyä Helsingissä, mutta jos olisi rajaton omaisuus, uskaltaisi lähteä vähän kauemmaksikin, enkä tarkoita Tamperetta. 

Vierailija
64/65 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tätä aika pitkään ja tulin siihen tulokseen, että jäisin varmaan tähän omaan maalaiskylääni asumaan, ja todennäköisesti omaan nykyiseen talooni. Täällä on kaikki, mitä tarvitsen ja haluan elämääni: neljä vuodenaikaa, omaa rauhaa, luontoa ympärillä metsineen ja järvineen ja uskomattoman kaunis suomalainen maalaismaisema. Miljonäärinä (vaikka se olisi vain yksi miljoona) asuisin täällä hulppeasti lopun elämääni, koska en oikeastaan tarvitse paljoa sellaisia asioita, joihin tarvitaan rahaa. Itse asiassa en kyllä välttämättä tarvitse sitä miljoonaakaan, elän jo unelmaelämää parhaassa paikassa, jossa olen koskaan käynyt. 

Vierailija
65/65 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos tulee sota/metsäpalo/hurrikaani/zombiepidemia? Vai ehkä oletuksena on että miljonäärinä poteroituu sitten kotiinsa.

Tämä on aika paha, pitää vielä miettiä.

Haluatko ap avata miksi Nizza?

Meri, vuoret ja laaja kirjo ruokamaailmaa. Myöskin ilmasto on vähemmän kuuma. Joku Milanokin menisi, tai Torino. AP

Laaja kirjo ruokamaailmaa?

Olen käynyt NIzzassa ja keskustan ravintoloissa on aika lailla sama ruokatarjonta. Pastaa on ihan hirveästi, sitten burger- ja pihvipaikkoja, pizzaa ja aasialaista. Perinteistä ranskalaista keittiötä ei ainakaan turistialueella juurikaan.

Kas kun loppuelämää ei turistialueella ollakaan. Totta kai junttituristille tarjotaan junttituristeille mieluista ruokaa.

Toivottavasti juntiksi nimittely antaa sinulle itseluottamusta.

Tutustuin kaupunkiin myös turistialueen ulkopuolella, lisäksi lähipaikkakuntiin St Tropez jne.

Kaikkialla halpaa pastaa, pizzaa sekä burgerit ja jotain thairuokaa. Ei juuri muuta. Mutta vaikka olisin ollut VAIN turistialueella, niin siellä jos missä luulisi ihmisille tarjottavan perinteistä ranskalaista cuisinea. Koska siellä ihmiset haluavat siihen tutustua.